Gå til innhold

Bryllupslokale i Grenland


Siljevanilje

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om fine lokaler i Grenlandsområdet? Tenker Skien, Porsgrunn og rundt der. Prøver å sette meg litt inn i det nå, men det er så dårlig og lite info på nett... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg på, for dette lurer jeg litt på selv. Har du sjekket ut Villa Fløyen og Nedre Jønholt gård? Hvis det er ok med litt reisevei kan Langesund Bad være et alternativ, men utover det er jeg også i beit.

Anonymous poster hash: 741bf...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på, for dette lurer jeg litt på selv. Har du sjekket ut Villa Fløyen og Nedre Jønholt gård? Hvis det er ok med litt reisevei kan Langesund Bad være et alternativ, men utover det er jeg også i beit.

Anonymous poster hash: 741bf...b3e

Jaa, så vidt sjekket de litt. Kom også over Villa Ekeli. Der så det veldig fint ut der også, men ikke helt hva jeg så etter. Det viktigste for meg er at det er fin uteplass siden bryllupet blir i august og at vi kan ha med oss drikkevarer på kvelden. Fikk også høre at Halen gård var et fint sted å ha bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det noen som vet om fine lokaler i Grenlandsområdet? Tenker Skien, Porsgrunn og rundt der. Prøver å sette meg litt inn i det nå, men det er så dårlig og lite info på nett... :( 

Langesund Bad er jo et sted mange velger å ha bryllup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange blir dere? Litt lettere når vi vet hvor stort lokale dere trenger 😊 koldtbord? Servering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Joseph panorama i Porsgrunn. Villa Fløyen, Nedre Jønholt gård. Har du de rette kontaktene, så har jo losjene fler lokaler.....

Anonymous poster hash: 643a2...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

St. Joseph panorama i Porsgrunn. Villa Fløyen, Nedre Jønholt gård. Har du de rette kontaktene, så har jo losjene fler lokaler.....

Anonymous poster hash: 643a2...699

Røra leier vel også ut.

Anonymous poster hash: 643a2...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langøya hovedgård! :)
(sees fra langesundbrygga)

Var gjest i et bryllup der i fjor sommer, og både gjestene og brudeparet var enstemmig superfornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd Fellow i Skien! Utrooolig fint, og spesielt om sommeren :) 



Anonymous poster hash: e592b...e1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...