Gå til innhold

Bestille brudekjole fra JJsHouse?


Mentyra

Anbefalte innlegg

Skal gifte meg til neste år og har vært og prøvd brudekjoler for første gang i dag, men kjøpte ikke noe. Har sett mange fine på JJs og lurte på om det er mange som har erfaringer derfra? Og hvorfor er det så utrolig mye billigere enn i sånne brudebutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

IKKE kjøp kjole fra dem! Dårlig kvalitet og rip-off fra designerkjoler, med base i Kina. Jeg kjøpte en kjole derifra, og den var grusom.

Denne linken gir en viss indikator om internettsider er til å stole på. I tillegg bør du også google hva andre har sagt om nettsiden. http://www.scamadviser.com/check-website/jjshouse.com



Anonymous poster hash: 4e96c...0f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

IKKE kjøp kjole fra dem! Dårlig kvalitet og rip-off fra designerkjoler, med base i Kina. Jeg kjøpte en kjole derifra, og den var grusom.

Denne linken gir en viss indikator om internettsider er til å stole på. I tillegg bør du også google hva andre har sagt om nettsiden. http://www.scamadviser.com/check-website/jjshouse.com

Anonymous poster hash: 4e96c...0f8

Hvilken kjole kjøpte du? Så den billig/dårlig laget ut? Passet den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er noen år siden, så vet ikke om de selger den lengre. Det var under kategorien "homecoming/prom". Den var IKKE lik den på bildet. Den var laget 2-3 str. for stor, og fasongen var rar, så nei den passet ikke.



Anonymous poster hash: 4e96c...0f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Moren min har kjøpt flere der, senest i fjord og de er kjempe fine. Kjolen hun bar i bryllupet vårt var også nydelig, kjøpt fra jj house.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er noen år siden, så vet ikke om de selger den lengre. Det var under kategorien "homecoming/prom". Den var IKKE lik den på bildet. Den var laget 2-3 str. for stor, og fasongen var rar, så nei den passet ikke.

Anonymous poster hash: 4e96c...0f8

Skummelt... vet du om andre nettsider som selger billige brudekjoler som kanskje er litt mer seriøse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet om flere som har vært fornøyd med kjolene fra jj's. Vurderer det selv, jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt... vet du om andre nettsider som selger billige brudekjoler som kanskje er litt mer seriøse?

Man må jo betale litt om man ønsker kvalitet.

Anonymous poster hash: 5c6a8...6e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo betale litt om man ønsker kvalitet.

Anonymous poster hash: 5c6a8...6e6

Er det nå så sikkert at man betaler for kvaliteten? Bruker ikke de fleste kinesiske fabrikker, og så betaler man masse for et merke og en salong i Oslo? Og er for eksempel slitestyrke så viktig, hvis du skal bruke den en dag?

Har kjøpt "Kinakjole" to ganger til min datters ball, veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 94874...9a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten på jjs (og lignende nettsider) er ikke-eksisterende, og kan ikke sammenlignes med typiske "made in China" klær. Kjolene du ser på bildene, er ikke de samme du får i posten. Noen kan være "heldige", at rip-off'en ser OK ut, men det er ikke ekte vare. Om noen vil ta en (rå)sjanse på en ordinær kjole, er det ikke noe i veien med det. Brudekjoler og andre viktige arrangementer, gjøres lurt å styre unna slike steder.



Anonymous poster hash: 4e96c...0f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt appellen med billige - og ofte sjøstygge- kopier av andres design, produsert under det som trolig er svært tvilsomme forhold.



Anonymous poster hash: 3431c...a46
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt appellen med billige - og ofte sjøstygge- kopier av andres design, produsert under det som trolig er svært tvilsomme forhold.

Anonymous poster hash: 3431c...a46

Apellen er vel at man ikke vil bruke 7000+ på en kjole som er produsert under ca like dårlige forhold (kanskje bedre opplærte ansatte). Det er ikke mange fine brudekjoler til 1-2000 kr der ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er litt vel mye refs av JJHouse her. Jeg kjenner flere som har bestilt kjolen sin derfra som er kjempe fornøyd, meg selv inkludert. Fikk bestilt etter mål og kjolen sitter som et skudd. Forøvrig bruker JJHouse sine egne modeller på bildene, så at de stjeler bilder med kjente designerkjoler er bare tull

Endret av Gummiloppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt vel mye refs av JJHouse her. Jeg kjenner flere som har bestilt kjolen sin derfra som er kjempe fornøyd, meg selv inkludert. Fikk bestilt etter mål og kjolen sitter som et skudd. Forøvrig bruker JJHouse sine egne modeller på bildene, så at de stjeler bilder med kjente designerkjoler er bare tull

Var det brudekjole du bestilte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt vel mye refs av JJHouse her. Jeg kjenner flere som har bestilt kjolen sin derfra som er kjempe fornøyd, meg selv inkludert. Fikk bestilt etter mål og kjolen sitter som et skudd. Forøvrig bruker JJHouse sine egne modeller på bildene, så at de stjeler bilder med kjente designerkjoler er bare tull

JJ's bruker ikke egne modeller på bildene..

Anonymous poster hash: 4e96c...0f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min erfaring fra JJs er som følger: Bestilte to par sko der som jeg hadde tenkt å bruke den store dagen. Begge var i samme størrelse og det ene paret passet perfekt - det andre var aaalt for stort. (Det var samme type sko/form, så det var ingen grunn til at det skulle være så utrolig stor forskjell i størrelsen.) Poenget er at da jeg kontaktet JJs så fikk jeg til svar at jeg kunne returnere skoene som ikke passet, men at det måtte jeg koste selv og det anbefalte de derfor ikke - på grunn av at de holder til i Kina og det ville bli veldig dyrt for meg å betale for retur.

Så av den grunn hadde jeg ikke tatt sjansen på å bestille min brudekjole derfra, i tilfelle den ikke skulle passe eller den ikke ser ut som på bildet etc. Kina er rett og slett for langt bort. Har man tid og råd til å tape noen tusenlapper derimot - kjør på. :)



Anonymous poster hash: 71032...ac3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JJ's bruker ikke egne modeller på bildene..

Anonymous poster hash: 4e96c...0f8

Jo det gjør de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det brudekjole du bestilte? :)

Har bestilt 2 forloverkjoler og en brudekjole :) Jeg er hvertfall storfornøyd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i en ebaybryllupsgruppe på facebook, og har sett bilder av kjoler fra JJhouse der. Ser IKKE bra ut synes jeg, men dersom du ikke har veldig store krav til passform og kvalitet, er det vel bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...