Gå til innhold

Jeg skal arrangere utdrikningslag, trenger tips, Drammens området!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til billige aktiviteter i Drammen? Til nå har vi kommet frem til noe gøy/komisk som bruden skal gjøre, og så tenker vi å dra hjem til ei og spise tapas der og ha leker og drikke litt, og så reise ut på byen. Men skulle gjerne hatt en aktivitet på dagen. Men jeg aner ikke hva. Når jeg søker så kommer det for det meste opp for oslo området osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke akkurat billig, men Megazone er ganske morsomt i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat billig, men Megazone er ganske morsomt i hvert fall...

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen sikre og bra nettsider som selger pynt til utdrikningslag? F.eks papptallerkener, ballonger, sugerør, bride to be krone/bånd o.l ?? Har søkt på nettet men det er jo så mange sånne nettsider, så jeg vet ikke hvem som er tryggest.. Eller om alle er det ? Noen som har noen erfaringer å bestille slike ting på nettet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei søren der røyk anonymiteten for 2.gang.. Haha, jaja det får så være :laugh:

Du har ikke skrevet noe å være flau over og som trenger å være anonymt da i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke skrevet noe å være flau over og som trenger å være anonymt da i allefall :)

Nei, men grunnen til at jeg var anonym var så ikke bruden skulle se jeg har skrevet denne tråden siden hun vet hva jeg heter inne her. Men det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen steder i Trondheim de selger div til utdrikningslag? Sånn som papptallerkner, pappkrus, servietter, ballonger med bride to be på eller noe lignende??
Har vært på bar E morro i dag og kjøpt slør, krone og bånd, men der hadde de ikke noe sånnt som tallerkner osv som jeg er ute etter. Ser det er på ulike nettsider, men frakten er jo svindyr.

Så noe sted i Trondheim som selger noe sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da var utdrikningslaget over og vi storkoste oss :)
Vi spilte inn 3 låter i Norsk lydstudio som vi fikk med oss på cd. Bruden ble veldig overrasket og ganske nervøs når hun fikk vite dette. Men nervøsiteten gikk fort over og det ble bare morro :) Det ble noen høylydte latterkramper når vi fikk høre det ferdige resultatet :skratte: Men det var veldig gøy! :fnise: :fnise:

Så kledde vi henne ut som sykepleier (siden hun er ferdig utdannet sykepleier i år) så hadde vi kjøpt en doktorkoffert og masse forskjellig innhold. (Kondomer, miniflasker av såpe, balsam osv, kjærlighet på pinne, nøkkelringer, tannpirkere, ++++ masse rart :fnise: ) Dette skulle hun selge så hun fikk drikkepenger til kvelden. Gikk rundt i Drammen for å selge. Dette gikk jo over all forventning. Passet veldig bra det var fotballkamp denne dagen og pubene var fulle av fotballfans som var fulle. De kjøpte gjerne ting fra kofferten :laugh: Bruden fikk inn hele 868 kr!!!

Deretter reiste vil til leiligheten til hun ene som var med, og spiste hjemmelaget lasagne med hvitløksbaguetter og en deilig tomatsalat til. (Ganske lettvindt da dette kunne lages på forhånd. Så var det bare å sette det i ovnen når vi kom frem). Etter maten ble det vist en video på tvn. Mora til bruden hadde filmet brudgommen og stilt han spørsmål om bruden osv, og så skulle bruden svare på hva hun trodde han hadde svart. Veldig gøy, hun hadde mye rette svar :) Så ble det pakkelek. Så drakk vi hjemmelaget tyrker, spiste geleshots og helte nedpå med litt alkohol før vi reiste ut på byen der vi danset rompene av oss :laugh::skratte:

Var en veldig vellykket dag og tror bruden ble veldig fornøyd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...