Gå til innhold

Jeg skal arrangere utdrikningslag, trenger tips, Drammens området!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er forlover til bruden og skal arrangere utdrikningslag for henne i Mai. Hun er forholdsvis ung og det er jeg og, så har null erfaring med utdrikningslag osv. Men utdrikningslag blir det. Jeg vet bruden har veldig lyst å hoppe i fallskjerm. Men det koster mye penger og både jeg og andre deltakere har ikke råd til å spytte inn penger for at hun skal hoppe i fallskjerm. Høres sikkert slemt ut..Men jeg har ikke fast jobb og har veldig dårlig råd så det blir rett og slett vanskelig å få til desverre. Jeg er redd for at hun har alt for store forhåpninger til utdrikningslaget og at det skal bli skuffende og kjedelig. Men jeg vil prøve å lage et bra utdrikningslag for henne uansett om det ikke blir fallskjerm.

Så jeg trenger litt tips fra dere til hva en kan gjøre i utdrikningslaget som ikke er så aalt for dyrt? Hun bor i Drammen så hvis noen av dere har forslag til aktiviteter vi kan gjøre rundt Drammens området så hadde det vært flott med tips :)
Jeg tenker å lage en scrapbook til henne med bilder og minner fra oppveksten vår som en liten gave. Men vet ikke om jeg skal gi den på utdrikningslaget eller på bryllupsdagen?

Håper noen kan komme med tips til hva en kan gjøre i løpet av dagens på et utdrikningslag. Del gjerne erfaringer.
Tenker også å kanskje kjøpe noen rekvisitter, som en slør og kanskje noe sånn bride to be eller noe som bruden kan bruke den dagen :icon_lol: Noen som vet hvor man får kjøpt sånn?

Jeg vil gjøre dagen til bruden så bra som mulig. Så blir glad for alle tips og forslag :biggrin:



Anonymous poster hash: 4621d...dca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen?



Anonymous poster hash: 4621d...dca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Når min forlover spurte meg hva jeg hadde satt mest pris på var det lunsj i parken med barnslige leker. Jeg hadde mange venninner på den tiden som ikke hadde fast jobb, og dårlig økonomi. Og når hun først skulle holde lag ville jeg at så mange som mulig kunne komme. De valgte derimot cd inspilling, laserworld og masse alkohol, noe som ikke er meg i det heletatt! Jeg var kjempe lei meg, fordi ingen av venninnene mine hadde råd til det, så det endte opp med tanten min og kusinene mine jeg overhode ikke kommer overens med. Det jeg satte mest pris på var kvelden, da hadde de arrangert grilling hjemme hos forloveren min og venniner og søsken kunne delta.

Så, jeg ville absolutt sørget for å legge opp til noe alle har råd til

Edit: jeg drikker ikke alkohol til vanlig, og dette visste de. Derav skuffelsen..

Endret av Solstråla88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lazer tag er jo gøy og finnes i Drammen :)

Ville absolutt ikke hatt dårlig samvittighet for at dere ikke har råd til fallskjerm :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lazer tag er jo gøy og finnes i Drammen :)

Ville absolutt ikke hatt dårlig samvittighet for at dere ikke har råd til fallskjerm :)

Takk for tips. Skal sjekke ut :)

Har også tenkt litt på klatreparken i vestfold.. http://hoytlavt.no/vestfold Så kunne bruden fått hoppet fra himmelfallet :redd::icon_lol:

Eller i Oslo http://hoytlavt.no/oslo -

Eeller Oslo Sommerpark (vet ikke om det er det samme som høy og lavt i oslo?? Her hadde de jo ulike greier for utdrikningslag også: http://www.oslosommerpark.no/oslo-sommerparn-grupper-utdrikningslag-skoler-bedrift/utdrikkingslag-utdrikningslag-moro-i-klatrepark-sykkelpark-brud-og-brudgom#.VPOLMeHShQI Spesielt den sjokoladeglade greia :sikle:

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til å nevne klatreparken faktisk, men så du hadde funnet den selv :) Jeg har ikke vært der, men kjenner mange som har det og de skryter veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle til å nevne klatreparken faktisk, men så du hadde funnet den selv :) Jeg har ikke vært der, men kjenner mange som har det og de skryter veldig!

Så gøy :) Hvilken park snakker du om da? :) Oslo eller Vestfold? Ser den i Oslo ikke åpner før 18.mai og jeg må arrangere utdrikningslaget i begynnelsen av mai. Så da kan jeg vel utelukke Oslo..

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :) Hvilken park snakker du om da? :) Oslo eller Vestfold? Ser den i Oslo ikke åpner før 18.mai og jeg må arrangere utdrikningslaget i begynnelsen av mai. Så da kan jeg vel utelukke Oslo..

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Den i vestfold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg er så usikker på hva vi kan finne på. Føler alt ansvaret ligger på meg og jeg blir helt svett av å tenke på det. Jeg aner ikke hva vi kan finne på. Redd for at de andre ikke skal like det jeg foreslår, eller at de ikke skal komme. Har opprettet et arrangement på facebook nå , lagt til vennene bruden ville invitere på vennelista mi og nå venter jeg bare på å få den siste venneforespørselen godtatt så tenkte jeg å invitere alle på arrangemanget jeg har opprettet på facebook. Men føler det er dumt jeg ikke har noe planlagt? Vet ikke om de forventer det eller ikke :S :vetikke: Skrev på arrangementet at jeg ikke visste helt hva vi kunne finne på og at det var lov å komme med tips og forslag. Blir det dumt? Å ikke ha noe planlagt? eller er det fint å få litt innspill fra andre? Disse bor jo i Drammensområdet også, så kan hende de har mer peiling på ulike ting å finne på.

Men HVIS jeg hadde fått med folk på den klatreparken, så måtte vi hatt transport. det koster jo sikkert litt? Og så lurer jeg på hva man kan gjøre på kvelden? Middag? Ute? Hjemme hos noen? Skal man lage middagen selv da eller? Ha noen leker? For og så dra ut på byen? Bar til bar?

:vetikke: :vetikke: :vetikke: :vetikke: Føler meg litt hjelpesløs. Bekymrer meg så for at folk skal kjede seg/ikke vil være med på forslagene mine, og at bruden ikke skal bli fornøyd osv.



Anonymous poster hash: 4621d...dca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg er så usikker på hva vi kan finne på. Føler alt ansvaret ligger på meg og jeg blir helt svett av å tenke på det. Jeg aner ikke hva vi kan finne på. Redd for at de andre ikke skal like det jeg foreslår, eller at de ikke skal komme. Har opprettet et arrangement på facebook nå , lagt til vennene bruden ville invitere på vennelista mi og nå venter jeg bare på å få den siste venneforespørselen godtatt så tenkte jeg å invitere alle på arrangemanget jeg har opprettet på facebook. Men føler det er dumt jeg ikke har noe planlagt? Vet ikke om de forventer det eller ikke :S :vetikke: Skrev på arrangementet at jeg ikke visste helt hva vi kunne finne på og at det var lov å komme med tips og forslag. Blir det dumt? Å ikke ha noe planlagt? eller er det fint å få litt innspill fra andre? Disse bor jo i Drammensområdet også, så kan hende de har mer peiling på ulike ting å finne på.Men HVIS jeg hadde fått med folk på den klatreparken, så måtte vi hatt transport. det koster jo sikkert litt? Og så lurer jeg på hva man kan gjøre på kvelden? Middag? Ute? Hjemme hos noen? Skal man lage middagen selv da eller? Ha noen leker? For og så dra ut på byen? Bar til bar? :vetikke: :vetikke: :vetikke: :vetikke: Føler meg litt hjelpesløs. Bekymrer meg så for at folk skal kjede seg/ikke vil være med på forslagene mine, og at bruden ikke skal bli fornøyd osv. Anonymous poster hash: 4621d...dca

Jeg har ennå ikke vært forlover, men har alikevel vært med å planlagt et par utdrikkingslag. Så spør et par gode venner av bruden om de ha lyst å være med deg å planlegge. Flere hoder, flere ideer. I utdrikningslaget til svigerinna mi ble jeg med hennes 2 forlovere for å planlegge, det var jeg som kom med de fleste ideene som ble gjennomført. Så det er ikke forloveren som absolutt må komme med ideene. Men tar styringa sånn att utdrikningslaget blir noe av. Hun ene forloveren som vi var hjemme hos for å planlegge, kjente jeg nesten ikke, men utrolig hyggelig å bli litt mer kjent før utdrikkingslaget :)

Anonymous poster hash: a739e...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om bare jeg og bruden hadde reist på spa i noen timer på dagen og så hadde vi hatt middag osv og reist ut på byen med de andre på kvelden? Eller er det dumt å ikke ta md alle? Spa er jo ikke så billig, men det hadde vært utrolig mye mer avslappende å skulle arrangere det for oss to og mindre stress og mindre å tenke på når det kommer til både transport og om folk skulle likt det eller ikke...

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om bare jeg og bruden hadde reist på spa i noen timer på dagen og så hadde vi hatt middag osv og reist ut på byen med de andre på kvelden? Eller er det dumt å ikke ta md alle? Spa er jo ikke så billig, men det hadde vært utrolig mye mer avslappende å skulle arrangere det for oss to og mindre stress og mindre å tenke på når det kommer til både transport og om folk skulle likt det eller ikke...

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Da skal i så fall ikke de andre være med å betale på det. Om bruden vil ha det stille og rolig så kan du jo gjøre det slik, men jeg hadde blitt skuffet, fordi jeg ønsker at alle skal være med. Men det er meg. Andre liker det annerledes og mange ønsker ikke utdrikningslag i det hele tatt.

Unngå utdritning. Det kan være morsomt med tullerier, men gjør det i så fall på et privat sted der ingen andre kan se eller få det med seg.

Anonymous poster hash: e29a4...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvfølgelig skulle ikke de andre ha blitt med å betalt det. Da måtte jeg ha betalt for meg og bruden :) Bruden har sakt for lenge siden at det hadde vært koselig med spa for oss to. Så vet ikke om hun hadde blitt skuffa. Nei tenker ikke å drite ut bruden på noe vis..

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellers må du jo bare google utdrikningslag, det finnes flere tråder her inne som omhandler det. Aner ikke hva de har av tilbud i Drammen, men dere kan jo dra på hyttetur, ha stafett og andre aktiviteter, grille osv. Hente bruden om morgenen og spise felles frokost med sprudlevann og sånt. Jeg har alltid likt de utdrikningslagene der pengene og "arbeidet" har vært lagt ned i aktiviteter (for alle), moro og sosialt samvær i stedet for dyre middager og spa (kjedelig å sitte og vente på bruden)

https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=utdrikningslag%20aktiviteter

https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=utdrikningslag+forum+kvinneguiden+site:forum.kvinneguiden.no

https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=utdrikningslag+drammen



Anonymous poster hash: e29a4...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere da, og hvor mange er det snakk om som skal bli invitert?



Anonymous poster hash: e29a4...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke være anonym SItronmelis :P



Anonymous poster hash: 462f0...cc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruden er 22 og jeg 24. Vennene hennes er på hennes alder. Så skal jeg be mora, kanskje noen tanter og svigersøstra hennes. Så alt fra 22 år til noe og 30, 40.. Litt variert alder. Takk for tips. Har googlet litt selv men er bare fryktelig usikker..

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...