Gå til innhold

Utdrikningslag i Trondheim! SOS :)


RagnhildVib

Anbefalte innlegg

Jeg skal arrangere utdrikningslag for søsteren min i Trondheim neste år, men bor ikke der selv. Er det noen som vil komme med forslag til aktiviteter, gode spiseplasser og generelt gode utdrikningslag-råd? :danse: Jeg takker og bukker og blir veldig takknemlig for alle svar! :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode spiseplasser? Du har Graffi om ikke annet, vi er iallefall fornøyd med dem. God mat! O'Learys er litt i samme sjanger, veldig hyggelige folk som jobber der. Du har jo mer fancy steder, men der har jeg ikke vært enda :fnise:

Ut over det så har jeg sånn ca null forslag til hva man kan gjøre :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graffi har veldig dårlig service, anbefaler Matute (ikke fancy, men sjarmerende). På emilies får man også tre rettere til 300 kr før kl 6. :) ang aktiviteter er det mye moro å gjøre i Oppdal. Kan feks leie hytte der en helg:)

Anonymous poster hash: 0629f...6a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fairytale Cupcakes var i hvert fall behjelpelige med å lage cupcakes som var "meg" da forloveren min kontaktet dem, så det kan jo være noe? :)

Anbefaler også Matute, så digg mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årstid er det?

Kan anbefale fjordrafting, få bruden opp på vannski hvis hun er typen til det.

Evt ta båten ut til Munkholmen hvis været er ok og ha piknik der, dette er sommeraktivitet.

Anonymous poster hash: 57a75...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllupet er neste august så jeg tror nok at utdrikningslaget blir i juli. Føler allerede at jeg har dårlig tid!! :)

Cupcakes-ideen var veldig god og nå har jeg notert meg Matute som spisested :) Kom gjerne med flere forslag!!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilket type utdrikningslag du vil ha!
Da jeg arrangerte stakk vi på dreams på erotisk dans-kurs - og det var faktisk syyykt morsomt! Flink instruktør som viste oss masse moves, og den kommende bruden ble veldig overrasket :) Kan anbefale det på det sterkeste. Noen tips hvis du velger det: Ikke forvent å drikke dere til mot når dere er der, for all drikken er drøyt overpriset. Og så er det populært i forbindelse med vår/sommer når det er mange utdrikningslag, så bestill i GOD tid i forveien :)

Og så stakk i til LazerX og GoKart-senteret i Fossegrenda - da tok vi noen runder med laserspill, litt sånn som paintball, bare uten blåmerker og smerter, det var også en suksess ;)

Lykke, lykke til - glad jeg er ferdig med det, var kjempegøy da dagen kom, men fyttigrisen så stressa jeg var i månedene før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen MÅ jo startes på Rica Nidelven, som er norgeskjent for sin frokost (kåret til Norges beste 6 ganger).

Av spisesteder til middag anbefaler jeg AiSuma, veldig god mat og god service. Vil fraråde Graffi pga helt elendig service, men grillplanken der er legendarisk om dere ikke er så nøye på det. De åpner ny restaurant snart også, så kanskje de har nye og inspirerte ansatte i den nye avdelingen innen sommeren.

Av aktiviteter bør du sjekke ut Arena Trondheim, der kan man blant annet arrangere tre- eller femkamp som inkluderer alt fra Lazertag, paintball, rodeo, sumobryting (i sånn svær sumodrakt) ++. De bør også ha god erfaring med utdrikningslag.

Ellers skal det være mulig å leie pirbadet for lukket selskap på morgenen, da kan dere starte dagen med en herlig svømmetur, vannsklier, badstue og boblebad.

Har også lest at det er mulig å ha utdrikningslag på brannstasjonen, da får bruden en varm velkomst og være med å kjøre med sirener og bli heist opp i lift. Skal bare være å ringe dem og høre.

Innspilling av sang i studio. Greener.no skriver for eksempel: Ta med utdrikningslaget ditt i lydstudio svært sentralt i Trondheim og spill inn de beste, kosligste, festligeste og kleineste låtene fra vårt omfattende karaokebibliotek i en meget trivelig atmosfære!

Ellers er vel spa på Solsiden SPA sikkert ikke å forakte.

Og min store utdrikningslag-drøm: Få bruden til å tegne en aktmodell(naken)!

Endret av Stjernesol
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilket type utdrikningslag du vil ha!

Da jeg arrangerte stakk vi på dreams på erotisk dans-kurs - og det var faktisk syyykt morsomt! Flink instruktør som viste oss masse moves, og den kommende bruden ble veldig overrasket :) Kan anbefale det på det sterkeste. Noen tips hvis du velger det: Ikke forvent å drikke dere til mot når dere er der, for all drikken er drøyt overpriset. Og så er det populært i forbindelse med vår/sommer når det er mange utdrikningslag, så bestill i GOD tid i forveien :)

Og så stakk i til LazerX og GoKart-senteret i Fossegrenda - da tok vi noen runder med laserspill, litt sånn som paintball, bare uten blåmerker og smerter, det var også en suksess ;)

Lykke, lykke til - glad jeg er ferdig med det, var kjempegøy da dagen kom, men fyttigrisen så stressa jeg var i månedene før!

Fantastisk! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen MÅ jo startes på Rica Nidelven, som er norgeskjent for sin frokost (kåret til Norges beste 6 ganger).

Av spisesteder til middag anbefaler jeg AiSuma, veldig god mat og god service. Vil fraråde Graffi pga helt elendig service, men grillplanken der er legendarisk om dere ikke er så nøye på det. De åpner ny restaurant snart også, så kanskje de har nye og inspirerte ansatte i den nye avdelingen innen sommeren.

Av aktiviteter bør du sjekke ut Arena Trondheim, der kan man blant annet arrangere tre- eller femkamp som inkluderer alt fra Lazertag, paintball, rodeo, sumobryting (i sånn svær sumodrakt) ++. De bør også ha god erfaring med utdrikningslag.

Ellers skal det være mulig å leie pirbadet for lukket selskap på morgenen, da kan dere starte dagen med en herlig svømmetur, vannsklier, badstue og boblebad.

Har også lest at det er mulig å ha utdrikningslag på brannstasjonen, da får bruden en varm velkomst og være med å kjøre med sirener og bli heist opp i lift. Skal bare være å ringe dem og høre.

Innspilling av sang i studio. Greener.no skriver for eksempel: Ta med utdrikningslaget ditt i lydstudio svært sentralt i Trondheim og spill inn de beste, kosligste, festligeste og kleineste låtene fra vårt omfattende karaokebibliotek i en meget trivelig atmosfære!

Ellers er vel spa på Solsiden SPA sikkert ikke å forakte.

Og min store utdrikningslag-drøm: Få bruden til å tegne en aktmodell(naken)!

Super-dupre forslag! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle dere som har svart! :blomst::biggrin: Nå føler jeg at jeg har flere tråder å nøste i, og ble på toppen av det hele skikkelig inspirert! Gleder meg vanvittig til å komme skikkelig igang med planleggingen!

Ha en strålende helg, damer! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

  • 2 år senere...
  • 3 måneder senere...

Frokost på Rica Nidelven er en kjempegod ide! Og noen artige aktiviteter som Escape Room eller Pole Dance-kurs. Vi var på Trondheim Pole Studio, det var kjempegøy! Det viktigste er at dere har det det gøy, og kanskje utfordret bruden til å gjøre noe hun ikke vanligvis ville gjort. Trenger ikke være utdriting, bare utfordring!

Anonymkode: 3555c...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

WFT? Driver folk fortsatt med utdrikningslag?? :klo:

Det er jo så harry som det går an å bli... og i 2018? Og ender ofte opp med tvilsom oppførsel og utroskap før bryllupet. Jævlig harry.

Anonymkode: ec8ae...a10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

WFT? Driver folk fortsatt med utdrikningslag?? :klo:

Det er jo så harry som det går an å bli... og i 2018? Og ender ofte opp med tvilsom oppførsel og utroskap før bryllupet. Jævlig harry.

Anonymkode: ec8ae...a10

tror du tenker på utdritningslag, noe som alltid har vært usmaklig.
nå er det jo mer slik at man gjør noe gøy samme. strikkhopp, klatreparker, god middag, spa etc. harndler ikke lenger å å kle brud/gommen ut i dritt og drikke seg dritings på byen

Anonymkode: 02959...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...