Gå til innhold

Utdrikningslag - ideer


Amarinda

Anbefalte innlegg

Jeg har da fått æren av å være forlover for min beste venninne når hun gifter seg neste sommer. Må da arrangere utdrikningslag. Kjenner jenta godt, og hun er både glad i å pynte seg og glad i fart og spenning. Hadde vært gøy å funnet på noe kreativt, noen som har noen gode ideer? Helst ikke aalt for dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lade Arena har litt sånne aktiviteter som er typiske for utdrikningslag. Og så er det flere steder som driver med både paintball og gokart. Om det er noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjordrafting? Det er artig for hele utdrikningslaget og samtidig kan bruden utfordres litt ekstra med vannski eller lignende. Prisen ser ut til og økt litt siden vi arrangerte det, men vet ikke hva dere tenker angående pris og hvor mange dere er.

Etter raftingen kan dere har piknik på Munkholmen, festningen eller annet egnet sted. Så evt en liten aktivitet til, da noe som ikke trenger være noe dyrt. Avslutt kvelden hjemme hos en av dere med å pynte seg sammen, drikke, spise litt og så evt ut på byen...

Anonym poster: 321ac2e2f49bafb1ae9a5d6dd4a2624a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, ja paintball er en god idé.. Men hadde vært best om vi kunne gjort det utendørs.. Får sjekke litt mer ut :) Vet om fjordraftingen, så det er absolutt en idé :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Make-up og fotosession med hele gjengen (dekker pynte seg-biten). Leie vannscootere og ha vannscooterrace, firhjulinger eller noe sånt? (Aner ikke hva det koster, men man kan f.eks leie to stk og kjøre konkurranse eller noe). Det dekker fart og spenning-biten. Men, jeg aner ikke hva sånt koster - verken det ene eller det andre - men kanskje du har noen kjente som kan hjelpe deg med gode priser? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt på det å få tatt bilder, kjenner en del som tar bilder, så det kan vi nok få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, ja paintball er en god idé.. Men hadde vært best om vi kunne gjort det utendørs.. Får sjekke litt mer ut :) Vet om fjordraftingen, så det er absolutt en idé :)

Paintball er vondt og gir skikkelige blåmerker! Det synes jeg ingen vordende bruder skal utsettes for (og ikke venninnene hennes heller, for den delen).

Anonym poster: f45f1283c461dfaa0bcbde5c36c79d5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lade Arena har litt sånne aktiviteter som er typiske for utdrikningslag. Og så er det flere steder som driver med både paintball og gokart. Om det er noe? :)

Lade Arena er kjempeartig. Anbefaler fotball i mørket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paintball er vondt og gir skikkelige blåmerker! Det synes jeg ingen vordende bruder skal utsettes for (og ikke venninnene hennes heller, for den delen).

Anonym poster: f45f1283c461dfaa0bcbde5c36c79d5a

Haha, nå har det seg slik at vi skal nok ha utdrikningslaget i god tid før bryllupet. Og bruden har prøvd dette før og synes det er supermoro.. Hehe.. Men vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paintball er vondt og gir skikkelige blåmerker! Det synes jeg ingen vordende bruder skal utsettes for (og ikke venninnene hennes heller, for den delen).

Anonym poster: f45f1283c461dfaa0bcbde5c36c79d5a

Burde ikke strengt tatt vurderes ut fra hver brud (og venninnegjeng)? selv ville jeg mye heller ha løpt rundt på en paintballbane og endt opp med blåmerker, skrubbsår, gjørme fra topp til tå og kvister i håret, enn noe kjedelige sminke/spa-greier. Men det er MEG, for andre vil det helt sikkert være omvendt, og da arrangerer man selvfølgelig noe de vil bli glade for. Det er vel greiest å gå ut fra at forloveren kjenner bruden såpass? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en tur på 3 hjul sykkel på en folksom plass i sentrum, eller på ski (uten snø selvfølgelig) kle henne opp i full rustet sykkel drakt, vannflaske + diverse tilbehør, eller kjeledress, ryggsekk med termos og kvikk lunsj, og gi henne oppgaver under veis.

Plasser henne på en bensin stasjon med et snaxy kostyme å sett henne i gang med å vaske vinduer på biler som er innom på stasjonen.

Snakk med et trenings studio så kan hun f.eks være instruktør.

det er masse som ikke koster penger :) å det fins mye i velge i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå har det seg slik at vi skal nok ha utdrikningslaget i god tid før bryllupet. Og bruden har prøvd dette før og synes det er supermoro.. Hehe.. Men vi får se :)

Ja, da er det jo ikke noe problem. Men mange er ikke klar over dette på forhånd, og synes IKKE det er noe moro.

Anonym poster: f45f1283c461dfaa0bcbde5c36c79d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...