Gå til innhold

IVF- hvor fort fikk dere bivirkniger ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått på nesespray i to dager, og ikke noe bivirkinger enda :) Hvor lang tid gikk det for at dere fikk bivirkinger ?



Anonymous poster hash: 1f616...ec4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ? :)

Anonymous poster hash: 1f616...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk egentlig ingen bivirkninger, i motsetning til hva jeg hadde forventet. Det som derimot kom litt uventet på var at ventetiden etter innsetting var helvete på jord. Beklager, men da er du iallefall advart.

Anonymous poster hash: f93da...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk egentlig ingen bivirkninger, i motsetning til hva jeg hadde forventet. Det som derimot kom litt uventet på var at ventetiden etter innsetting var helvete på jord. Beklager, men da er du iallefall advart. Anonymous poster hash: f93da...a6c

Okei, krysser fingrene får att jeg ikke får noe bivirkninger <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> åssen var det et helvete ? Mener du at du gikk i uvisshet om du var gravid eller ikke ?

Anonymous poster hash: 1f616...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, krysser fingrene får att jeg ikke får noe bivirkninger :) åssen var det et helvete ? Mener du at du gikk i uvisshet om du var gravid eller ikke ? Anonymous poster hash: 1f616...ec4

Ja, det var to uker hvor det føltes som om tiden sto helt stille og ingenting annet var viktig, selv om vi skulle prøve å leve normalt. I det ene øyeblikket var det "å, ja kanskje!" og i neste var det "nei, dette kommer ikke til å gå bra" og sånn holdt det på. Var nesten glad da jeg fikk negativ test for da visste jeg iallefall, og slapp å bruke energi på å lure...

Anonymous poster hash: f93da...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen bivirkninger av synarela , foruten tretthet. Gonal f ble jeg derimot i dårlig form av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var to uker hvor det føltes som om tiden sto helt stille og ingenting annet var viktig, selv om vi skulle prøve å leve normalt. I det ene øyeblikket var det "å, ja kanskje!" og i neste var det "nei, dette kommer ikke til å gå bra" og sånn holdt det på. Var nesten glad da jeg fikk negativ test for da visste jeg iallefall, og slapp å bruke energi på å lure...Anonymous poster hash: f93da...a6c

off <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_sad.gif' alt=':('> kjenner jeg gruer meg virkelig. Har dere vært igjennom mange prøve runder ?

Anonymous poster hash: 1f616...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått på spray (kort regime dvs rett på sprøyter), så spray kan jeg ikke uttale meg om. Merket ikke noe særlig på puregon og orgalutran unntatt at jeg ble ganske så oppblåst og stinn i magen mot slutten. Lutinus derimot ble jeg veldig trøtt av, på andre ferskforsøket ble jeg sykemeldt pga at jeg var redd for å sovne bak rattet. De andre gangene har jeg kommet meg gjennom arbeidsdagen før jeg har havnet på sofaen når jeg kom hjem.

Har hatt to ferskforsøk og to fryseforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått på spray (kort regime dvs rett på sprøyter), så spray kan jeg ikke uttale meg om. Merket ikke noe særlig på puregon og orgalutran unntatt at jeg ble ganske så oppblåst og stinn i magen mot slutten. Lutinus derimot ble jeg veldig trøtt av, på andre ferskforsøket ble jeg sykemeldt pga at jeg var redd for å sovne bak rattet. De andre gangene har jeg kommet meg gjennom arbeidsdagen før jeg har havnet på sofaen når jeg kom hjem.

Har hatt to ferskforsøk og to fryseforsøk.

Takk for svar :) hva er forskjell på fersk og fryst ? Er det større sjanse på å bli gravid på nesten fryst eller ferskt ?

Anonymous poster hash: 1f616...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) hva er forskjell på fersk og fryst ? Er det større sjanse på å bli gravid på nesten fryst eller ferskt ? Anonymous poster hash: 1f616...ec4

Er flere medisiner/hormoner på fersk - da de stimulerer flere egg til å bli modne(ivf/isci uttak innsett=Stort sett ferskforsøk) Det er ikke alle som får egg på frys (kan nesten sees på som bonus innsett) jeg fikk et egg på frys første egguthenting/ferskforsøk, men dette overlevde ikke opptining, på andre fikk jeg tre, et overlevde ikke mens de to andre ble satt inn. Har blitt gravid på et fersk og et frys, men begge endte i SA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk så godt som ingen bivirkninger av verken synarela eller sprøyter på mitt første forsøk tidligere i vinter.

Jeg kan legge til at jeg i vanlig fall sliter litt med å sove noen netter og har hodepine relativt ofte. Har aldri sovet så godt om nettene som jeg gjorde i ukene på medisiner samt at jeg ikke hadde en eneste dag med hodepine (mulig det henger litt sammen men :P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok vel 8-9 dager på spray før jeg fikk hetebyger, men de var ganske lette, og det var ikke så mange om dagen. Det tok i underkant av en uke å få humørsvingninger eller deppeperioder, litt vanskelig å si, for det er alltid en utløsende årsak i noe som skjer hos meg. Jeg mistet også energien og ble trett og tiltaksløs, men det kom så gradvis at jeg merket det best når formen plutselig bedret seg igjen. Sprøyter gikk veldig greit her, litt trett, og oppblåst når egguttaket nærmet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok vel 8-9 dager på spray før jeg fikk hetebyger, men de var ganske lette, og det var ikke så mange om dagen. Det tok i underkant av en uke å få humørsvingninger eller deppeperioder, litt vanskelig å si, for det er alltid en utløsende årsak i noe som skjer hos meg. Jeg mistet også energien og ble trett og tiltaksløs, men det kom så gradvis at jeg merket det best når formen plutselig bedret seg igjen. Sprøyter gikk veldig greit her, litt trett, og oppblåst når egguttaket nærmet seg.

Takk for svar :) jeg skulle gå en tur med mamma i dag å ta sol, var så sliten når jeg kom frem at jeg ikke klarte å ta sol. Så sover jeg veldig mye, i dag sov jeg helt til 14:30 jeg spiser også veldig mye mer enn vanlig. Ts

Anonymous poster hash: 1f616...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...