Gå til innhold

Frustrert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå her da! Har har fått menstrasjon igjen!! Den er ikke velkommen. Nå er det snart et år siden jeg sluttet på pillen, og jeg hadde både håpet å trodd at jeg skulle vært gravid nå. Det er super frustrerende å vente å se hver Mnd på om den kommer, å like deprimerende hver gang den kommer! Jeg begynner jo nå og tenke tanken på at vi kansje ikke kan få barn. Er det flere som har delt denne type frustrasjon ? Og har noe tips til og roe ned å vente tålmodig. De sier du ikke skal stresse med å bli gravid, men det er jammen ikke lett!

Anonymous poster hash: d15c1...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et eget forum her inne for prøvere, du vil sikkert få mer svar der. Vet du at når dere har vært prøvere så kan dere bli utredet?

Lykke til! :klem:

Anonymous poster hash: 60f02...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter nå her da! Har har fått menstrasjon igjen!! Den er ikke velkommen. Nå er det snart et år siden jeg sluttet på pillen, og jeg hadde både håpet å trodd at jeg skulle vært gravid nå. Det er super frustrerende å vente å se hver Mnd på om den kommer, å like deprimerende hver gang den kommer! Jeg begynner jo nå og tenke tanken på at vi kansje ikke kan få barn. Er det flere som har delt denne type frustrasjon ? Og har noe tips til og roe ned å vente tålmodig. De sier du ikke skal stresse med å bli gravid, men det er jammen ikke lett!

Anonymous poster hash: d15c1...7b2

Tja...omtrent 70% her inne vil jeg tro. Vi er på fjerde året nå...

Anonymous poster hash: cc37d...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...