Gå til innhold

Haster! Når må man begynne på dobbel pergokur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har pco og har ingen barn men ønsker meg veldig!! Jeg fikk pergotime 50 mg fra gynekolog og startet på det på dag 5 i syklusen. Deretter gikk det en syklus som jeg ikke tok noe, og det er vel vanlig forsto jeg?

Uansett så ble jeg ikke gravid på den kuren. Men nå sitter jeg her og har fått mensen igjen og er kjempe stressa fordi den femte dagen min blir til søndag og jeg har ikke fått noen resept på dobbel kur og gynekolog svarer ikke på mail...

Er det slik at alt er ødelagt hvis jeg ikke får begynt på dobbel pergokur denne syklusen?? Aner ikke hva jeg skal gjøre...

Kan man vente enda en syklus før man begynner på dobbel kur?? Kan det hende det ligger en "løpende" resept i apoteket sitt datasystem?

Anonymous poster hash: 2a892...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du helt sikker på at du ikke har flere pakker igjen på resepten? Tror dette kan sjekkes på nett.



Anonymous poster hash: 9e328...f16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man sjekke det?

Tusen Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: b5118...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man sjekke det?

Tusen Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: b5118...224

Gå på mineresepter.no :)

Anonymous poster hash: 9e328...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten ikke sånn at "alt er ødelagt" hvis du ikke skulle få begynt på en kur denne syklusen, men det er jo kjipt å måtte vente en hel syklus for å prøve igjen. Vet du forresten om du hadde EL i pergo-syklusen eller i den syklusen nettopp hvor du ikke tok pergo? :)



Anonymous poster hash: 9e328...f16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...