Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg hadde festesmerter nå :rolleyes: Fikk plutselig stikkinger i området rundt livmor og høyre eggstokk, så noen krampelignende smerter, ganske vonde. Dette varte i ca 15 min, og nå er det nesten over. Det er akkurat 7 dager siden EL, uttak og befruktning, og 4 dager siden innsett. Så sånn tidsmessig så kan det jo stemme. Har dere opplevd noe lignende, eller merket noe til festesmerter?

Jeg følte en slik smerte mellom eggløsning og positiv graviditetstest sist :-)

Anonymous poster hash: a739c...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To svaaake tester i dag :strix:

Så bra at alt stod bra til på ultralyd Biloba :nigo:

Så fryktelig trist Makron :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppsilopp!! Fantastisk:-)

Og tusen takk for gode ønsker, alle:-)

Håper vi kan få med Markon igjen etter neste kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg og!! :) Har snakket med riksen. De beklager opplevelsen jeg hadde på det sterkeste og beklaget også at jeg i det hele tatt var innkallt til UL! Noen hadde regnet feil så jeg var innkalt 2 uker for tidlig! De mener det kan være grunnen til at det så tomt ut i går. Hcg-nivået mitt var hvertfall innenfor normalen enn så lenge, så nå kjenner jeg litt på håpet allikevel!!!! Kanskje er det en liten rakker av en spire der som bare syns vi var litt utålmodige!!! Skal til spesialist på mandag. Håper han ser noe! :)

Hurra for dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt liv på ukens ul her og 😊 eggstokkene er dessverre like enorme etter 7,5 uke , lurer på lang tid det tar før de blir normale igjen?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det kommer til å gå fint, Neferet. Det er bare mye mer langtekkelig med sprayprotokoll enn inseminasjonsforsøk, og siden en begynner i slutten av syklus tar det enda lengre tid der en føler en er i behandling eller på nippet til behandling. Når du endelig kommer igang med sprøytene går der fort igjen. Og sjansene deres blir mye høyere:-)

Ja, håper virkelig det er dette som skal til! I morgen starter en helt ny epoke, måtte dagene gå fort! :jepp:

Enn så lenge er det veldig spennende å følge med på dere andre, hver positive test blir liksom et bevis på at det er mulig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det 11 dager siden innsett av fryseegg og jeg testet svakt positivt i dag! Tør ikke helt å juble ennå siden testdato ikke er føre mandagen egentlig, men kaaaaaaaaaanskje legene faktisk visste hva de gjorde likevel når de byttet medisinene mine :laugh:



Anonymous poster hash: dfbf3...86c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 11 dager siden innsett av fryseegg og jeg testet svakt positivt i dag! Tør ikke helt å juble ennå siden testdato ikke er føre mandagen egentlig, men kaaaaaaaaaanskje legene faktisk visste hva de gjorde likevel når de byttet medisinene mine :laugh:

Anonymous poster hash: dfbf3...86c

Og dette var meg. Vet ikke hvorfor anonymdingsten gikk på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh, jeg håper du fortsatt tester positivt på testdagen Suss81! :hoppe:

Jeg har tatt min aller første dose Synarela i dag. Nå er vi også i gang! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på synarela nå og fikk mensen forrige tirsdag, fire dager over tiden.. Jeg blør fremdeles og skal til legen for gu på tirsdag som kommer. Kan man begynne på sprøyter selv om jeg fremdeles blør? El tror dere jeg må fortsette på spray til det stopper..? 😩

Anonymous poster hash: a739c...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suss81: så kjekt :strix: ! Jeg fikk beskjed av min klinikk at så lenge den var positiv før testdato kunne du regne med den, men hvis deb var negativ så trengte ikke det ha noe å si😊 Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg håper du fortsatt tester positivt på testdagen Suss81! :hoppe:

Jeg har tatt min aller første dose Synarela i dag. Nå er vi også i gang! :bond:

Ja håååååper jeg å! Siste fryseeggene nå. Nå har jeg bestemt at vi har holdt på lenge nok, så nå får disse eggene bare grave seg godt ned og bli der denne gangen :fnise:

Suss81: så kjekt :strix: ! Jeg fikk beskjed av min klinikk at så lenge den var positiv før testdato kunne du regne med den, men hvis deb var negativ så trengte ikke det ha noe å si Lykke til!

Ja! Testen var svak, men positiv er positiv, så da er det bare å vente å se om den holder seg positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for positive tester Håper jeg blir med i positivtestklubben (igjen) om ca fem uker. Her det siste innspurt med provera, håper på sprøytestart til neste helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har vi endelig startet, har gått tre dager på synarela nesespray. Er så utrolig spent å nervøs på tiden fremover. Tenker st det kanskje kanskje går på første forsøk, å hvis det skjer så er jeg gravid i løpet av juli. Håper virkelig det snart er vår tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Suss81 :)

Takk :blomst:

Gratulerer, Suss81:-):-)

Takk :blomst:

Testen er fremdeles positiv, også på digital, så nå er det bare å krysse fingrene for at spiren sitter for godt denne gangen! UL 16.Juni. Føles ut som en evighet å vente! Tenk om det er to! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :blomst:

Takk :blomst:

Testen er fremdeles positiv, også på digital, så nå er det bare å krysse fingrene for at spiren sitter for godt denne gangen! UL 16.Juni. Føles ut som en evighet å vente! Tenk om det er to! :laugh:

Så kjekt! :strix: Jeg tok også digital i går, der stod det gravid 2-3 :nigo: Det blir med en gang mer virkelig da. Får håpe det går veien for deg nå! Når hadde du uttak? 😊 Endret av Poppsilopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...