Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

:vinke:

Også er det gledelig sjeldent at vi må løpe rundt i et hesblesende tempo mens vi blir forfulgt av nazister.

Doh! :fnise:

Masse lykke til i dag, det går nok kjempebra! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallaballa! :nigo:

Og takk! ...er dagboka di henne? :huh:

Borte :nigo:

Men går med en liten spire, tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Doh! :fnise:

Masse lykke til i dag, det går nok kjempebra! :duskedame:

:duskedame:

Takk, dere! :) Skulle egentlig sove til kl 10, men våknet for en halvtime siden og det var ikke snakk om å klare å sovne igjen. Jaja, får ta en lang dusj i stedet. :)

Bonus: det har trilla inn både lønn og skattepenger i dag. :daane:

Borte :nigo:

Men går med en liten spire, tror jeg!

...nå trodde jeg først at du var gravid! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...nå trodde jeg først at du var gravid! :ler:

Har jo ikke noen egen dagbok å offentliggjøre det på :gjeiper:

Neida, men jeg tror nok det blir en ny dagbok snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, whisky... Vi har en tyve år gammel Mackillop Choice som jeg synes er utrolig god. Men den lages visst ikke mere, sier S-mannen, så vi må spare på de dråpene vi har. :sukk:

Ellers er jeg litt mainstream, og en av mine favoritter er Glenfidditch 12 år.

Nydelig musikk, hører på Le Onde nå, utrolig vakkert. (Minner meg faktisk litt om japansk spillmusikk).

Menneh, nå går skravla her. Lykke til enda en gang, snart er du feeeerdig! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skakke kimse av Glenfiddich heller, liker den veldig godt, jeg! :happy:

Takk, Tabris og Al!

Takk! Nærmer seg nå... skumle greier. Det er nesten tomt på lesesalen for tiden, men jeg har ei venninne som skal sitte der og vente på meg mens jeg er inne (og hun har kjøpt cava! :biggrin:). Det er fint. J-man er på jobb og kunne ikke være der - og egentlig merker jeg at det er helt greit. Jeg har støtta meg så veldig på ham gjennom skriveprosessen og etterpå, så det er litt greit å gå dette siste steget uten ham. :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag til min favoritt-Ping! :goodbye:

Jeg har gått meg vill i dagbokland i det siste, men nu har jeg funnet tilbake og skal bite meg forsiktig fast og poppe innom litt oftere. Måtte alt i Deres liv gå den rette veien. :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vælkømmin' Mar! :biggrin:

Nå fikk jeg lyst på ny avatar. Og jeg fant en nusselig, liten Lara Croft-chibi. Virker passende for en arkeolog, men jeg lurer på om bildet ble litt lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp::jepp:

Litt sammentrykket, liksom? :klo:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da var det overstått.

Kan like gjerne ta det først som sist: jeg er ikke fornøyd. Fikk en C. Hadde ikke akkurat forventninger om en A, men trodde da at den holdt til en B. Men jeg skjønner også sensorenes innvendinger, og tror ikke jeg skal klage eller noe slikt. Så det er egentlig ikke en lettelse å bli ferdig, det er en skuffelse. Jeg var stolt av den oppgaven, nå klarer jeg ikke helt å være det lenger. Kanskje mest fordi jeg vet jeg kan bedre, føler at jeg er smartere enn en C. Og fordi jeg har lagt så utrolig mye jobb i den. Og fordi jeg gruer meg til å fortelle det til folk. Og fordi jeg ikke vet hva det har å si for fremtiden.

Beklager at dette ikke ble et gledesfylt innlegg over hvor deilig det er å være ferdig og hvor fornøyd jeg er. Fest i kveld. Har ikke lyst. Er middelmådig. Det er ikke noe å feire, er det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg så utrolig godt, Ping. Jeg fikk også C, og sitter med akkurat de samme følelsene som deg. En :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg så utrolig godt, Ping. Jeg fikk også C, og sitter med akkurat de samme følelsene som deg. En :klem: fra meg.

Åh, takk. Jeg gikk VELDIG i dramaqueen-modus nå, merker jeg. Håper det går seg til. Det er bare så #¤%!! surt å lege liv, sjel, blod, svette og tårer i den og så få et "helt OK"-stempel på den. :dry:

I følge UiO-sidene betyr C dette:

C: God

Oppgaven er et godt stykke akademisk håndverk. Kandidaten har formulert en noenlunde selvstendig og presis problemstilling og redegjør godt for faktakunnskaper og empiri. Kandidaten evner å sette kunnskapen inn i en videre teoretisk, metodisk og kulturhistorisk sammenheng, men drøftingen er preget av en viss uselvstendighet.

...høres jo ikke så ille ut når de sier det sånn. Men åååårh! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...