Gå til innhold

Tilbehør


Gjest økonomifrue

Anbefalte innlegg

Gjest økonomifrue

Lurer på hva brudene skal ha som tilbehør til antrekket på den store dagen. Det være seg smykker, bolero, blomster, paraply osv.

Endret av økonomifrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Jeg hadde armbånd og øredobber, og brudebukett. Ikke noe mer, og var fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha pynt i håret, perleanheng rundt halsen, enkle perleøredobber (ekte perler da ikke jalla ), sko har jeg ikke bestemt enda.. og brudebukett så klart. Ikke slør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest økonomifrue

Jeg skal ha pynt i håret, perleanheng rundt halsen, enkle perleøredobber (ekte perler da ikke jalla ), sko har jeg ikke bestemt enda.. og brudebukett så klart. Ikke slør.

Veldig likt det jeg skal ha det!

Enkel brudebukett, perlekjede (ekte), liten hårkam med perler og noe annet sparkling.

I tillegg har jeg kjøpt en bolero/cape i kanin?pels da jeg er en skikkelig frysepinne.

Dessuten ville fotografen at vi skulle ha en fin paraply og ballonger til fotograferingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig likt det jeg skal ha det!

Enkel brudebukett, perlekjede (ekte), liten hårkam med perler og noe annet sparkling.

I tillegg har jeg kjøpt en bolero/cape i kanin?pels da jeg er en skikkelig frysepinne.

Dessuten ville fotografen at vi skulle ha en fin paraply og ballonger til fotograferingen.

Ballonger skal jeg og ha til fotografering. Har ikke tenkt på noe bolero eller slikt jeg, skal ha bryllup i august så kan jo bli kjølig på kvelden.. :overrasket: Men kan ikke bruke pels jeg da, så får heller tenke på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest økonomifrue

Ballonger skal jeg og ha til fotografering. Har ikke tenkt på noe bolero eller slikt jeg, skal ha bryllup i august så kan jo bli kjølig på kvelden.. :overrasket: Men kan ikke bruke pels jeg da, så får heller tenke på noe annet.

Er ikke ekte pels da, så vidt meg bekjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regna med det 😉 men det hadde ikke stått i stil med kjolen min heller. Håper på trope i august i år jeg da. Skal du ha perlekjede med perler rundt det hele eller en enkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt meg et armbånd jeg har gått og siklet på lenge! :danse: Gull med bittesmå diamanter rundt hele armbåndet. Superfint (og dessverre superdyrt...), men siden det er bryllup så... :fnise: Skal jo bruke det resten av livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på å bruke dette. Har ikke valgt kjole enda da, så kan være det blir forandring i planene, men falt for dette fordi det matcher forlovelsesringen min image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regna med det men det hadde ikke stått i stil med kjolen min heller. Håper på trope i august i år jeg da. Skal du ha perlekjede med perler rundt det hele eller en enkelt?

Har arvet perlekjede etter oldemor, og der er det perler hele veien, tenker i utgangspunktet at det er litt mye, men vil heller ha kjedet og ikke noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har arvet perlekjede etter oldemor, og der er det perler hele veien, tenker i utgangspunktet at det er litt mye, men vil heller ha kjedet og ikke noe mer..

Så koselig med arvet smykke :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha enkle perler i ørene og et gullanheng med liten perle + armbånd i samme. Også skal jeg ha noen få enkle blomster i håret (samme som i buketten).

Er ikke så fan av "bling bling", det kan være fint på andre men det er ikke helt meg, derfor blir det så enkelt :)

Anonymous poster hash: bd55c...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha øredobber, enkelt smykke og armbånd - alle med små ekte perler pluss slør. Mulig noen perler i håret, har ikke bestemt meg enda☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på et silke eller sattengbelte på kjolen, med noe pynt frampå.. Og aner ikke helt hva jeg skal ha i håret enda. Kjenner pulsen begynner å stige.. 3mnd i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg giftet meg hadde jeg øredobber og blomsterbukett. Samt gifteringen. ;)

Dennen gange tror jeg kanskje at jeg i tillegg går for slør, vi får se. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...