Gå til innhold

Piercing i tunga, erfaringer?


Kinsu

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta piercing i tunga den 10. februar, men lurer på hvordan det var med prating for dere etterpå?

Jeg skal være med på en oppsetting den 12. og har litt dialog og solosang. Er dette for kort tid eller bør jeg avlyse og ta det senere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør vente litt.

Sjangsen er overhengende stor for at tung hovner opp og det blir mye rar tale første tiden.

Den første stolpen de setter inn er også lang og "klikker" borti alt som er og det tar tid og venne seg til den.

Når tunga blir mindre hoven bytter du til en kortere stang og du snakker normalt

Nei, jeg har ikke piercing selv men har vært sammen med dame som har satt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hovna opp ganske mye det første døgnet og snakket og lespet litt rart i 2 døgn. Den første uka følte jeg at jeg hadde noe jeg ville spytte ut, og det var jo bare kula. Men jeg elsket piercingen min jeg da, måtte ta den ut forde jeg ble så sår i fjor, og så grodde den igjen... Savner den faktisk, og jeg blir snart 28 år... Har vurdert å ta opp igjen tok den når jeg var 16 år så hadde den i 11 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville ventet litt med å ta piercingen. Jeg var ihvertfall hoven og snakket rart i noen dager. Husker ikke helt hvor lenge for det er over ti år siden

Anonymous poster hash: 549af...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...