Gå til innhold

bollemus


Gjest Gjest_pippi_*

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer, er det som oftest fete/ mer fyldige damer som har bollemus?

Det er skjeldent jeg har vært borti tynnere damer som har det.

Bollemus oppstår pga at skambenet/venusberget buer litt mer utover enn vanlig, og dess tynnere ei jente er dess tydeligere syns dette. Man ser mye tydeligere "kulen/bollen" på ei slank jente enn ei som er tjukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble litt nysgjerrig på hvorfor jentene her er flaue over å ha bollemus? Dere er vel ikke flaue over å ha synlige bryster også? Er det fordi bollemus er "der nede?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både bollemus og har utrolig store kjønnslepper, sånn at de henger litt.. Alltid følt meg jævlig i underlivet, men viste ikke hva det var. Etter to år med kjæresten ( er 16, snart 17 ) har jeg lært å akseptere den. Han elsker musa mi mer enn noe, og jeg er den eneste han har slikka. Fant ikke ut før for noen mnd siden at jeg har bollemus. ( er ikke sikker da, men tror det. Aldri sett noen bilder av ei bollemus eller sett en, så vet ikke hvordan det ser ut. Og jeg har ikke sett ei naken jente på 4 år.. Såe.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Jeg har både bollemus og har utrolig store kjønnslepper, sånn at de henger litt..
Du ser med andre ord helt fantastisk ut!!!!

Alltid følt meg jævlig i underlivet, men viste ikke hva det var.
Vanvittig synd at jenter skal føle seg slik, spesielt med tanke på at det finnes særdeles mange som liker at noen ser ut akkurat som deg.

Jeg har elsket min kones bollemus og store kjønnslepper fra dag 1, og hun vet det ;-D Rett og slett fantastisk fint, deilig og utrolig feminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest brutal_mann
Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Utrolig hva kvinner kan bekymre seg for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Nei, ikke gjør noe!!! Bollemus er det fineste som finnes, har selv vært heldig å funnet en kjæreste med en slik :) nydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at jeg har en skikkelig jentetiss jeg. Altså som et lite barn:-p

Har bollemus, men nesten ikke-eksisterende indre kjønnslepper, veldig trang og helbarbert. Mulig det er derfor?!

Er uansett fryktelig sjenert over underliv generelt, så skjønner ikke hvordan disse har fått studert musa mi. Vil helst ikke vite det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bilde som er lagt inn tidligere i tråden... :hakeslepp:

Beklager, men skjønner ikke hvordan menn kan synes det er pent eller feminint... ser jo helt feil ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Sex-elsker
Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Veldig enig med mange her. VÆR STOLT AV MUSA DI!!! Det er faktisdk veldig opphissende for en mann og se en bollemus, dessuten er det (etter min erfaring) bedre å ha samleie med dem også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Skjønner hva du mener, da jeg også følte det slik tidligere.. helt til jeg også oppdaget at gutter liker dette :)

Bare vent, det kommer helt sikkert noen positive kommentarer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*

lå med en fyr en gang, kompisene kom inn og så litt av hvert, ingen har sagt jeg har bollemus før de begynte å kalle meg ''bolla'', jeg føler meg skikkelig usikker. Men i følge meg selv har jeg ikke bollemus, og de så ikke sånn skikkelig nærme at de så ALT. Den står ikke ut eller no i det hele tatt, og kjønnsleppene er normale? i følge de er bollemus negativt, og jeg følte meg skikkelig undertrykt når de bare dissa meg stygt, til jeg ikke hadde mer å si. Ble litt lei meg på en måte, vet ikke hva jeg skal tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Vet du hva. Pippi med bollemus, kan ikke tenke meg noe mer sexy:-)

Bollemus er vakkert!, min drømmekvinne har bollemus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det burde være dødsstraff for å fjerne bollemus. Litt bollete dame med trangt skjørt, nylonstrømper og høye hæler skriker pul meg på kikkertavstand. Kle deg i burka hvis det er flaut å være deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Bli kvitt bollemus? Er du helt idiot eller? Her har du noe majoriteten avmenn lengter etter, og så skal du kvitte deg med det? Tulling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bollemus, og bryr meg egentlig ikke, men jeg kan jo se jeg også at når jeg ligger i bikini, så blir magen veldig flat og da vises det jo godt. syns kanskje det er litt småflaut, men kan ikke si at jeg noen gang har tenkt å operere fordeom. trodde faktisk ikke at det gikk an en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...