Gå til innhold

Lukusfellen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så akkurat siste episode av svenske luksusfellen med Mikael og Maria. Det tok helt av! Har aldri sett slikt forbruk :s

Endret av murray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her :)

Vanita i Luxfellan

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte.

:sjokkert: Går det virkelig ann å være så blåst i hode?! Dumme drittunge. Det er jo kjempe smart å handle dyre merkeklær til flere tusen kr når du ikke en gang har en en jobb! :klaske: Får lyst til å bare riste ho!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat siste episode av svenske luksusfellen med Mikael og Maria. Det tok helt av! Har aldri sett slikt forbruk :s

Link? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link? :)

Hvis du går inn på linken til Vanita som er legger oppe

på siden så er du istand til å 'bla' deg frem til

episoden (det er den siste på den nyeste sesongen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun firbarnsmoren virker utrolig uansvarlig. Og hun har tydeligvis gjort dette før. Hun er bare med på Luksusfellen for å få fikset problemene midlertidig igjen, slik hun har gjort før, med lån fra venner og familie og velvilje. Hun får sikkert masse velvilje pga utseendet og sjarmen. Stakkars barna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så mye rot og skrap denne dama hadde i huset!

Ja jeg får kvelningsfornemmelser av å se på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat siste episode av svenske luksusfellen med Mikael og Maria. Det tok helt av! Har aldri sett slikt forbruk :s

Den episoden så jeg også, heeeel jævla utrolig. 1,1 MILLION i tullegjeld så og si, herregud. Og han fyren fikk totalt sammenbrudd da de skulle ta fra ham tvn, xbox og spillene, han jabba om at dette var alt han hadde osv. Luksusfellefyren spurte ham om "ja, men hva med maria og barna, er ikke de alt du har?" og fyren bare fortsatte å sutre. Tydelig at han rømte til spillene sine når ting ble vanskelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer mange ganger på om det ikke egentlig er en psykolog de som er med i programmene egentlig trenger. That said, det er gir en enorm boost å få skikk på livet sitt, slik som det ofte skjer i de programmene. Mange må ta noen harde valg, men de kommer seg videre. Slikt hjelper på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer mange ganger på om det ikke egentlig er en psykolog de som er med i programmene egentlig trenger.

Det har jeg og tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke planlagt ekteskap, huskjøp og FLERE barn med en mann som er så vanvittig uøkonomisk. Mannen har jo ikke respekt for penger i det hele tatt, bruker og bruker som om han hadde uendelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan man signere kontrakt på en ny leilighet når man ikke aner hvordan økonomien ligger ann (annet enn at man vet at det er håpløst), og UTEN å snakke med banken først? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linda sofie

Jeg hadde ikke planlagt ekteskap, huskjøp og FLERE barn med en mann som er så vanvittig uøkonomisk. Mannen har jo ikke respekt for penger i det hele tatt, bruker og bruker som om han hadde uendelig.

Helt enig. Det er jo så idiotisk at jeg har ikke ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Selvstendig næringsdrivende" (tror han) sånn at han slipper eventuelt tvangstrekk av lønnen. Fantastisk! :daane: *blir inspirert* :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...