Gå til innhold

Får hunden/katten din sove i sengen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Evans

Det hadde vi også bestemt oss for før vi fikk valp.. Men så var han så søøt! Så da ble det senga på ham likevel ;)

Uæ! Ser den, så absolutt! Og håper jeg ikke sprekker... Men han kommer til å bli så stor! Og senga er ikke så stor, så da ender vel en av oss på gulvet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarte tidligere at hunden aldri sover sammen med meg i senga, men det er et unntak. Nemlig, på telttur.

Hun er faktisk mørkredd, og lå og klynket å skalv i forteltet på den første teltturen hun var med på (selv om hun kunne se oss), så hun endte opp å ligge klin inntil soveposen min med hodet på baken min :) Og det har hun fortsatt med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Ja, katten ligger i senga mi når han har lyst og er inne :) Syns det er kjempekoselig, men om noen overnatter som ikke setter pris på dyr i senga så lukker jeg jo døra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvsagt ikke. Hunden har sin egen seng og vi har vår. Ønsker ikke å ha hunden i sengen og ser det som helt naturlig at den har sin soveplass og vi har vår slik vi har våre matfat og den sine.

Anonymous poster hash: 181a4...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten får ikke sove i samme seng som oss, av den enkle grunn at han drar med seg fuglelopper inn. Det er flere somre hvor vi har klødd oss i hjel av de små jævlene. Så katten har det heeeelt fint, og lider ingen nød om han må ligge på sin faste plass i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen katter i min seng ! :) Hadde eldste pus sovende hos oss når vi bodde hos en venn midlertidig. Ventet på ny leilighet. Men da pus nr 2 kom å vi flyttet i egen leilighet ble det stopp. Det blir altfor mye hår rundt omkring og jeg nyser som bare det på kveldene :P ved en feil så må jeg ha beveget føttene mine en kveld å pus trodde det kanskje var lek eller at jeg dyttet henne ved en feil å hun klorte meg innmari slik at jeg blødde som bare det. Da ble det nok. Men samboer sover med dem når jeg ikke er hjemme noe jeg ikke er sikker på er så lurt i og med at jeg nekter dem. De blir kanskje forvirret.

Soverommet er mitt fristed og ettersom jeg er så urolig på kveldene så våknet jeg utallige ganger fordi enten var jeg redd for å skade dem ved en feil eller at de skulle klore på meg. Å pusene mine veier over 4 kilo hver så er slitsom å ha dem på meg på natten ;) Samt de er jo nattdyr så de kan finne på å leke å løpe på sengen kl 04 om natten. Samboer sover som en stein så han merker ingenting. Men var slitsom å våkne 6-7 ganger hver natt. Så nei de sover ikke med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Når dei har lyst. No som det er sommer er dei nesten aldri der meir :( Men om vinteren er søtingene mine på hver sin side av meg og biter meg i øredobbene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hundene våre har fått ligge i sengen ja. Bare koselig det :) Men når vi får oss hund igjen har jeg planer om å holde de unna senga. Spørs hvor lenge det varer da, kanskje en natt eller to :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten er stort sett ute om natten, men når hun er inne lar jeg henne ikke slippe inn på soverommet. De gangene hun klarer å snike seg inn på rommet setter hun seg enten i fotenden og fisker etter tærne mine, eller så legger hun seg ved siden av meg på puta så jeg får ansiktet full av pels. Om morgenen når jeg har våknet er hun derimot helt velkommen til å ligge under dyna sammen med meg.



Anonymous poster hash: 59e8c...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har tre katter som får ligge der når de har lyst. Ofte hvis én legger seg der, blir de to andre så sjalu at de kommer de også. Gjerne enda tettere og med høyere koselyd på motoren.

Men hender jeg dytter de ut hvis de:

-Har mye flått

-Smatter ( vasker seg) i evigheter

Biter/ klorer

En av de elsker å gafle inn i seg fluer, så hender jeg henter henne om jeg har en vanskelig flue på soverommet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunden min får lov til å ligge der hun vil! Elsker å våkne opp på kalde morgener med nesen hennes mot min nese! Bedre enn samboeren om jeg skal være helt ærlig :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten er ikke velkommen i vår seng. Den er bare vår.

Anonymous poster hash: 6be2f...ce7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pusina sover i senga og jeg er blitt avhengig av å ha henne der. :Nikke: Nå har det imidlertid vært for varmt for henne en tid, så da parkerer hun på gulvet ved senga istedenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pus legger seg utstrakt langs magen min. Fungerer veldig fint som en myk varmeflaske.



Anonymous poster hash: 1acdb...992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre hunder får ikke lov til å sove i sengen nei. Uhygienisk...
Vi har også allergi mot hund begge to (fant ut av det etter vi fikk de).
Vi prøvde å ha ene hunden oppi sengen natten før en risikabel operasjon, men han gikk ned i sin egen seng ganske fort. Tror det gjerne blir litt varmt for de... Og trangt for den store. :P

Det jeg egentlig har tenkt aller mest på er hvordan det er å sove med en skikkelig blaut, gjørmete hund i sengen... Noen ganger har f. eks. den store hunden fått snegler i pelsen eller en av de har kommet over noe bæsj/annet ekkelt de har spist fra... Virker udelikat spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...