Gå til innhold

Får hunden/katten din sove i sengen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er mange som lar kjæledyrene sine sove i sengen? :)
Min får sove i sengen med meg! Og dere som ikke lar kjæledyrene deres sove i sengen, hvorfor? Er ute etter å høre hva andre mener om å ha kjæledyr i sengen.



Anonymous poster hash: d78c6...04e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lar lillehund sove i sengen ja :hjerte: Er jo så koselig, men heldigvis ligger han ikke der hele natten da det blir for varmt så han hopper ned på gulvet å legger seg under sengen, nedenfor eller i buret :laugh: Også hopper han opp om morgningen, vekker meg å krever kos før han må ut på tur :)

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar lillehund sove i sengen ja :hjerte: Er jo så koselig, men heldigvis ligger han ikke der hele natten da det blir for varmt så han hopper ned på gulvet å legger seg under sengen, nedenfor eller i buret :laugh: Også hopper han opp om morgningen, vekker meg å krever kos før han må ut på tur :)

Synes også det er såå koselig :hjerter_rundt: Min sover hele natten neeesten hver gang :)

Anonymous poster hash: d78c6...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også det er såå koselig :hjerter_rundt: Min sover hele natten neeesten hver gang :)

Anonymous poster hash: d78c6...04e

hehe :)

De som ikke vil det fordi at de ikke orker å skifte sengetøy litt oftere, de går glipp av mye kos :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillepus har fast plass i sengen, ja.



Anonymous poster hash: 917af...43f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, både voffer og puser. Er så koselig med kveldskos og morgenkos :) Kattene ligger i senga hele natten, mens hunden hopper ned etterhvert når det blir for varmt



Anonymous poster hash: 07307...107
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min ønsker ikke å ha dyrene i senga, så jeg må vel bare respektere det... :glare:
Nå har han vært bortreist i noen dager, og jeg har selvfølgelig hatt både hunden og katta i senga. Åh, det er bare så koselig! :rodmer:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min ønsker ikke å ha dyrene i senga, så jeg må vel bare respektere det... :glare:

Nå har han vært bortreist i noen dager, og jeg har selvfølgelig hatt både hunden og katta i senga. Åh, det er bare så koselig! :rodmer:

Blir ikke hunden grinete når den plutselig må sove i sin egen seng etter å ha fått sove i din seng i flere dager? De er jo noen vanedyr disse hundene :)

Anonymous poster hash: 03199...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hunden vår får sove i senga. Han liker seg best på hodeputa vår eller i armkroken under dyna :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hverken katter eller hund får sove i sengene her. Hvorfor, jo, jeg er småallergisk mot hunden (type må ta allergimedisin hver dag), hunden er 50kg og tar mye plass, dessuten er ikke de søte firbeinte gullende rene på potene hver kveld heller.

Dessuten hater jeg flått, og har ingen ønsker om å få kravlende flått oppi senga som suger seg fast til meg i løpet av natta..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei på grunn av samboer.

Det er nok også bedre for oss, da kattene aldri klarer å ligge stille en hel natt. Når vi har vært på besøk, har de sovet på soverommet. Den ene katten vil ligge tett bak bena mine, under dynen, mens den andre helst vil sove oppå ansiktet mitt. Hun vekker meg da flere ganger om natten fordi hun vil ha kos.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har én stor hund, og hun får ikke ligge i senga til vanlig. Eneste årsak til det er at vi vil ha litt privatliv på soverommet...
Så hun ligger i stua de fleste nettene. Men hun får sove i senga når samboeren er borte, og en sjelden gang ellers også. Gjennomsnittlig en gang i uka, vil jeg tro. Da ligger hun skvist inntil meg, under dyna. Herlig og koselig, men det blir litt klaustrofobisk i lengden, så det er greit å ikke ha henne der hver natt :P

Vi har ingen andre bekymringer når det gjelder hund i senga, hun røyter lite, og har kort pels, så hun drar ikke med seg inn noe drit. Vi plages ikke med hverken flått eller andre udyr her i nord, så ingen fare for at hunden skal dra med flått inn i senga. Skulle hun likevel røyte eller ikke være skinnende ren på labbene, så er det bare å skifte på senga.



Anonymous poster hash: 64c8b...dc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Den ene katten ligger i senga. Han legger seg først nederst i klesskapet, men kommer opp i senga rundt ett-tiden. Da ligger han rett ut ved siden av meg langs kanten av senga, med hodet på puta. Ikke snakk om å krølle seg sammen som en vanlig katt, nei! Det er bare kos å ha ham der, han sover rolig og vekker meg ikke.

Den andre pusen vil noen ganger sove litt oppå dyna, men hun sover aldri der hele natten. Tror hun synes det er for varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Nei, hunden får ikke ligge i sengen ... han får ikke engang ligge på soverommet.

Han ligger og sover rett utenfor soveromsdøren vår og har det godt der.

Forresten så får han ikke ligge i sofaen eller i stoler heller .. Han har sine plasser rundt omkring på gulvet i stuen ... liker seg best halvveis under noe, enten en stol, et bord eller en vegghengt hylle.

Endret av Artistina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vår hund får ikke sove i senga. Ikke mange som mener dette er riktig, men jeg har erfart at hunder som får sove med eieren kan bli mer territorial. De få gangene vår hund har knurret til meg og vist dominerende/territorial atferd har vært tilfeller hvor samboer har latt han få sove hos ham, og jeg har krøpet opp i senga med dem. Likedan med sofaen, vår hund får ikke sove i sofaen.

Hvis vi ikke har hatt en dominant hund har jeg latt ham få sove i senga og sofaen, men han har tidligere hatt problemer med blæra og kan finne på å tisse i tide og utide, samt at han lukter skikkelig hannhund og er skitten på beina :)



Anonymous poster hash: df199...b2c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...