Gå til innhold

Den voldtok hunden min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboens hund voldtok min da den hadde løpetid. Jeg så tydelig på henne at hun ikke ville, hun løp pep, løp og satte seg sånn at jeg sto over henne. Jeg måtte ta henne inn, det ville hun, men etter under ett minutt ville hun ut igjen til voldtektsmannen?! Hun bjeffet, bar seg og hoppet opp på sofaen for å kunne se på den andre hunden.



Anonymous poster hash: b49dd...62f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voldtektshund.



Anonymous poster hash: b49dd...62f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Naboens hund voldtok ikke din. Det er svært uvanlig at hunder gjør det, og hadde han gjort det så hadde ikke tispen din kommet seg unna. Hun var interessert men litt usikker og kanskje litt skremt hvis hannen var brå.

Hold henne inne eller under oppsikt dersom naboens hund til stadighet går løs. Løpetiden er ikke over før minst 1 uke etter at hun slutter å blø.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i himmelens navn, hunden din ble ikke voldtatt (med mindre den ble hold fast med makt og det ble gjennomført en faktisk parring, noe som ville tatt en del minutter og ville krevd at du måtte ta hunden til veterinær for abortsprøyte). Hun ble utsatt for en interessert hannhund, og hun kommer selv til å ville ønske parring så lenge hun er i stådagene. Kanskje er ikke det helt enda. Du må absolutt ikke ha hunden din løs ute når den har løpetid, og hvis naboen ikke evner å ha sin hannhund under kontroll så den ikke plager din hund, så må du ta lufteturene et annet sted. For øvrig kan du minne naboen på at det er ulovlig å ha hunden løs med mindre man har kontroll på den. Enten det er båndtvang eller ei.



Anonymous poster hash: 08eb3...8b8
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Naboens hund voldtok min da den hadde løpetid. Jeg så tydelig på henne at hun ikke ville, hun løp pep, løp og satte seg sånn at jeg sto over henne. Jeg måtte ta henne inn, det ville hun, men etter under ett minutt ville hun ut igjen til voldtektsmannen?! Hun bjeffet, bar seg og hoppet opp på sofaen for å kunne se på den andre hunden.

Anonymous poster hash: b49dd...62f

Ja, det er instinktivt at hun vil parre seg i løpetiden og da spesielt om hun har stådagenen sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder kan bli voldtatt av andre hunder. Men da hjelper menneskene godt til dessverre. Tvangsparring heter det. Og det er ikke enkelt å få til ettersom hunder har et naturlig instinkt og mekanismer som gjør at dette er mulig. I prinsippet kan det skje, men om du har sett tisper i løpetid og atferden deres for å "erte" på seg hannhunder for så å bli totalt bitcher (bokstavelig talt hehe), så er det ikke så enkelt som at hannhunde rkan gå rundt å "voldta" tisper.

At oppdrettere og gale folk holder hunder fast, binder, bruker munnkurver og munnbind og fysisk holder hundene på plass for parring derimot - det kan skje. Dessverre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At oppdrettere og gale folk holder hunder fast, binder, bruker munnkurver og munnbind og fysisk holder hundene på plass for parring derimot - det kan skje. Dessverre.

Å fy faen, jeg visste ikke at oppdrett skjedde på denne måten. :grine:

Mennesker.... :kvalm::sinna:

Anonymous poster hash: c1c1a...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen, jeg visste ikke at oppdrett skjedde på denne måten. :grine:

Mennesker.... :kvalm::sinna:

Anonymous poster hash: c1c1a...abe

Ikke jeg heller. Ble helt dårlig av å lese det.

Anonymous poster hash: d4151...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen, jeg visste ikke at oppdrett skjedde på denne måten. :grine:

Mennesker.... :kvalm::sinna:

Anonymous poster hash: c1c1a...abe

Nemlig :-(. Og det skjer her i Norge også. Dessverre også blant såkalt "velrennomerte" oppdrettere. Dessverre er det nesten umulig å bevise uten å ha det på film - noe man jo ikke får til så enkelt. Det skjer antagelig også oftere enn vi tror. Det kalles så fint å "hjelpe til litt"... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen andre dyr i verden som har så store sperrer og grenser knyttet til seksualitet. Om hunden din hadde blitt "voldtatt" så hadde hun garantert ikke følt det på samme måte som et menneske opplever en voldtekt. Hun vil ikke bli usikker på seg selv, føle skyld, skam, hate den andre parten osv, slik et menneske ofte reagerer. Hun vil kanskje prøve å unngå å sette seg selv i den situasjonen igjen, ved å unngå hannhunden, men hun vil på ingen måte bli traumatisert. Nå ville jo hun ut og være sammen med hannhunden igjen med en gang, så dette var nok mye verre for deg enn for henne.



Anonymous poster hash: 5fc85...57d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy faen, jeg visste ikke at oppdrett skjedde på denne måten. :grine:

Mennesker.... :kvalm::sinna:

Anonymous poster hash: c1c1a...abe

Ikke misforstå, det er ikke sånn at de fleste oppdrettere holder på sånn, tisper er normalt meget villige til å pare seg når de har stådager. Men enkelte oppdrettere ser dessverre ut til å drite i at det er levende vesener de har med å gjøre, og tvinger gjennom parringer selv når tispen nekter. Tvangsparring er grusomt. Jeg har hørt om tisper som har blitt fryktaggressive på hannhunder etter tvangsparring, og tisper som blir livredde bare noen tar etter dem der bak. Den slags folk burde ikke hatt lov å ha hund, og langt mindre være oppdrettere.

Anonymous poster hash: 08eb3...8b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misforstå, det er ikke sånn at de fleste oppdrettere holder på sånn, tisper er normalt meget villige til å pare seg når de har stådager. Men enkelte oppdrettere ser dessverre ut til å drite i at det er levende vesener de har med å gjøre, og tvinger gjennom parringer selv når tispen nekter. Tvangsparring er grusomt. Jeg har hørt om tisper som har blitt fryktaggressive på hannhunder etter tvangsparring, og tisper som blir livredde bare noen tar etter dem der bak. Den slags folk burde ikke hatt lov å ha hund, og langt mindre være oppdrettere.

Anonymous poster hash: 08eb3...8b8

Uff, jeg ser det for meg --- de holder og binder fast tispen i stående stilling, også kan en lystig hannhund ta for seg selv om hunnen ikke vil og er sint.

Anonymous poster hash: 16c44...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At oppdrettere og gale folk holder hunder fast, binder, bruker munnkurver og munnbind og fysisk holder hundene på plass for parring derimot - det kan skje. Dessverre.

Så det i Frognerparken en gang faktisk.

En mann som holdt en hannhund og to som holdt på ei tispe. Hannhunden var veldig gira, men tispa hun hylte og ulte. Man hørte på lyden at dette var en REDD hund og at det ikke var frivillig i det hele tatt. Jeg synes sånt er forkastelig.

Anonymous poster hash: b949c...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å fy faen, jeg visste ikke at oppdrett skjedde på denne måten. :grine:

Mennesker.... :kvalm::sinna:

Anonymous poster hash: c1c1a...abe

Valpe-fabrikker kjære deg. Der skjer det hele tiden :/ Også useriøse oppdrettere som er kun ute etter penger kan holde på sånn. Så vær obs på hvem man kjøper valper fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpe-fabrikker kjære deg. Der skjer det hele tiden :/ Også useriøse oppdrettere som er kun ute etter penger kan holde på sånn. Så vær obs på hvem man kjøper valper fra.

Jeg tør påstå at det i tillegg til penger også er ren egoisme selvfølgelig. "Heder og ære" i utstillingsringene jages av syke folk :-(. Det som er sikkert, er at det foregår utrolig mye rart og ikke bestandig like hyggelig rundt omkring, og det er ikke så lett å "styre unna" alle, for noen har god anseelse i hundemiljøet. Du vil ikke tro alt miks-makseriet som foregår langt opp og inn i NKK systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør påstå at det i tillegg til penger også er ren egoisme selvfølgelig. "Heder og ære" i utstillingsringene jages av syke folk :-(. Det som er sikkert, er at det foregår utrolig mye rart og ikke bestandig like hyggelig rundt omkring, og det er ikke så lett å "styre unna" alle, for noen har god anseelse i hundemiljøet. Du vil ikke tro alt miks-makseriet som foregår langt opp og inn i NKK systemet.

Nei du sier noe. Derfor holder jeg meg til "oops, tyvparring blandingshunder til salgs" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du sier noe. Derfor holder jeg meg til "oops, tyvparring blandingshunder til salgs" :)

Tjaaaa... uærlige folk finnes både blant oppdrettere og de som har "tyvparringer". Og det finnes vel uansett en mellomting også da :-)

Personlig mener jeg at man aldri skal stole blindt på folk uansett. Tekst på hjemmesider eller i annonser og hva folk sier. Det er det man gjør som i bunn og grunn teller. Og med en liten egeninnsats kan man finne ute mye og mangt. Lurt kan man alltid bli, uansett om det gjelder aksjer, kjøp av bil/hus eller hund. Men jeg tror mange er litt for naive dessverre. Og særlig er vel dette en utfordring for førstegangs hundeeiere. Vi har alle vært der, og det er erfaringen man får med seg som gjør at man neste gang kanskje blir litt mer oppmerksom. Det skal ikke være lett.

Men nok avsporing.

TS: slik du fremstiller dette høres det for meg som noe langt i fra voldtekt. Jeg vet ikke hvor langt parringen gikk, men en undersøkelse hos vet kan kanskje være tingen om du er usikker på om de fikk parret seg.

Endret av Portvinpiken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...