Gå til innhold

Historiens dårligste gitarsolo?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg holder en knapp på ulyden som blir servert på REO Speedwagons "Can't fight this feeling" - forresten en genuin møkkasang!

Jeg forutsetter jo at den ovennevnte "soloen" er seriøst ment, og dermed holder jeg av samme grunn utenfor Peter Bucks urkomiske skivebom på REMs flatfyll-radbrekking av "King of the road."

Andre forslag?

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvert eneste klimper fra Gary More er historiens verste gitarsolo - en ære som deles med hvert eneste strengeslag utført av Yngve Malmsteen.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dærre midt inni "fields of gold" med eva cassidy. Er usikker på om det er hun som spiller den, tror egentlig ikke det. Musikken er forøvrig ganske enkel i utgangspunktet, men denne soloen er trist, rett og slett sur og forjævlig. Sangen er søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlleWASP Blackie Lawless & CO. Det er ikke akkurat fein schmecker. Gitarsoloer spilt av Paul Stanley i Kiss, heldigvis ikke mange...

Vet at George Harrisons soloer er litt "spong spong", men det er jo sjarmerende da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Kommer ikke på noe passende eksempel her, men får flashback til diverse heavy-kline-ballader: Masse par på dansegulvet som danser kline-dans til en ballade, også: KABOOOOM der kommer en vanvittig gitar-solo og alle parene blir litt sånn " :lol: hehe, hva nå"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...