Gå til innhold

Celtic Circle


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

akkurat reklame for den på TV og den har jeg veldig lyst på. Pussig at du hadde laga en tråd om det akkurat nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være en gledesdreper (også er jeg akkurat det... :roll: ), men det eneste jeg kan komme på som er mer unødvendig i cd-hylla mi enn dette Celtic Cirkle-styret er disse latterlige gregorianske munkevariantene av popsanger... *sukker tungt*

Syns slike samlinger vitner om en melking av markedet som ikke er veldig interessant for noen og som ikke skaper noe nytt, spennende eller kunstnerisk...

MEN når gørra har kommet ut av meg så må dere selvfølgelig få like akkurat hva dere vil... DET skal jeg ikke blande meg opp i - taler for min egen del... :wink:

Suz :kul: - ikke celtic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være en gledesdreper (også er jeg akkurat det... :roll: ), men det eneste jeg kan komme på som er mer unødvendig i cd-hylla mi enn dette Celtic Cirkle-styret er disse latterlige gregorianske munkevariantene av popsanger... *sukker tungt*

Syns slike samlinger vitner om en melking av markedet som ikke er veldig interessant for noen og som ikke skaper noe nytt, spennende eller kunstnerisk...  

MEN når gørra har kommet ut av meg så må dere selvfølgelig få like akkurat hva dere vil... DET skal jeg ikke blande meg opp i - taler for min egen del...  :wink:  

Suz  :kul: - ikke celtic

Som om jeg skulle sagt det sjøl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte første plata fordi ungen liker slik musikk, og synes den var riktig så bra. Blant annet er noe av yndlings-filmmusikken min med der.

Kommer nok til å kjøpe den andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være en gledesdreper (også er jeg akkurat det... :roll: )' date=' men det eneste jeg kan komme på som er mer unødvendig i cd-hylla mi enn dette Celtic Cirkle-styret er disse latterlige gregorianske munkevariantene av popsanger... *sukker tungt*[/quote']

AMEN, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett reklamen, og fikk kjempelyst til å løpe og kjøpe både en og to. :hoppe:

Máire Brennan, The Corrs og Loreena McKennitt er noen av favorittene mine. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ve ikke de to platene er helt sammenlignbare. "Munker" som messer popsanger? Puhleese... :lol:

Sammenlignet dem ikke musikalsk - bare nytteverdien av dem... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud, slike samlinger er jo det verste...

Celtic circle, pan-pipe og de j***** gregorianske munkene som synger "hits".

Er dere ute etter stemningsmusikk, ville jeg sett etter noe annet....

Men vel bekomme, så lenge jeg slipper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celtic circle skiller seg fra de andre nevnte plater fordi den inneholder "reelle" musikkstykker som eksisterer uavhengig av denne utgivelsen. Det er for en samleplate å regne. De andre platene derimot, er messe- og panfløyteutgaver av vanlige poplåter... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celtic circle skiller seg fra de andre nevnte plater fordi den inneholder "reelle" musikkstykker som eksisterer uavhengig av denne utgivelsen. Det er for en samleplate å regne. De andre platene derimot, er messe- og panfløyteutgaver av vanlige poplåter... :-?

I know!

Men jeg setter det i samme bås pga "stemningsaspektet". Får krupp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie
Ikke for å være en gledesdreper (også er jeg akkurat det... :roll: ), men det eneste jeg kan komme på som er mer unødvendig i cd-hylla mi enn dette Celtic Cirkle-styret er disse latterlige gregorianske munkevariantene av popsanger...  

Hørte du disse mukenenes tolkning av REM`s Loosing my Religion??? :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte du disse mukenenes tolkning av REM`s Loosing my Religion??? :hoho::hoho::hoho:

NEI!!! Åh - vil høre!!! :hoho:

Er det mulig???

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...