Gå til innhold

Hvilken tv-kanal liker du best?


Gjest Labello

Hvilken kanal liker du best?  

  1. 1. Hvilken kanal liker du best?

    • NRK1
      9
    • NRK2
      2
    • TV2
      13
    • TVNorge
      6
    • TV3
      6
    • Andre
      2


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser mye på TvN og Tv3 også. Men når jeg ikke finner noe spennende, er det alltid Tv2 jeg finner tilbake til.

Derfor sier jeg Tv2, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye å velge i!

I helgene ser jeg mest NRK1, ellers TV2. Og det er hva jeg har å velge i!

(Jeg vet... kan jo anskaffe meg parabol, så slipper noen å fortelle meg det. Men klarer meg fint uten... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også mest på TV2, men hadde jeg hatt tilgang på NRK2 hadde nok det vært min favoritt. De sender jo så utrloig mange bra filme og opptak fra konserter/opera, dans o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser desidert mest på VH-1 som kjører musikkprogrammer 24 timer i døgnet. Bortsett fra det liker jeg NRK 1 på fredager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg huka av for NRK 1. Ser en del på TV 2 og TV3 også, men NRK 1 er nok den jeg er innom mest. Fredagskvelden har mye av æra for dette. Pluss at det er der jeg ser nyhetene. Og sport. En annen ting er at NRK jo faktisk viser en del gode serier, f.eks. Six feet under, Sopranos mfl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte NRK1. NRK2 ser jeg lite på. Og TV2 har tapt seg.

TVN&TV3 har hatt problemer og løst dem ved å kopiere SkyOne.

TVN har forresten hatt den samme dagsendingen i over 10 år. Det er de samme 148 episodene av Fresh Prince som går nå, som gikk da jeg var i fjerde - og femteklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ser veldig lite TV, kanskje en gang hver annen uke eller no' sånt. Og da ser jeg på NRK eller TV2, kanskje en film på canal+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg huka av for NRK 1. Ser en del på TV 2 og TV3 også' date=' men NRK 1 er nok den jeg er innom mest. Fredagskvelden har mye av æra for dette. Pluss at det er der jeg ser nyhetene. Og sport. En annen ting er at NRK jo faktisk viser en del gode serier, f.eks. Six feet under, Sopranos mfl.[/quote']

Samme her. Favorittserien min er Friends som jo går på TV2, men favorittkanalen må være NRK. Synes de er sinnsyk flinke til å lage egenproduserte serier (eks Sejer).

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mest på Discovery channel.. ser vel kongen av queens på tv2 men thats it

Discovery er utvilsomt den beste kanalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...