Gå til innhold

Valen TV - igjen


Miss Marple

Anbefalte innlegg

Har blitt helt hekta! Ler meg halvt i hel hver eneste mandag, her snakker vi ukas trim. Sigvart Klunge i jazzhjørnet er bare helt ufattelig morsomt, og det blir gøyere og gøyere for hver gang. Ser veldig frem til det kommer på DVD i november!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Geir synger Elvis etter hukommelsen" er også min favoritt...

Og jazzhjørnet er også knallbra! Knallbra etterligning av Haugesunds-dialekten!!!

Ellers må jeg si at jeg synes enkelte av innslagene gjentar seg selv litt for mye, f.eks. "I kveld med Helge". Det er nesten likt hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig i at det har blitt bedre og bedre, kanskje fordi vi er blitt "kjent" med figurene. "In the gecko" er jo en hit, og Jazzhjørnet med Sigvart Klunge er kanonbra! Ja...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som nå altså har blitt fullstendig hekta (det var en mandag jeg gikk glipp av det og da var det like før jeg fikk abstinenser), syntes heller ikke første programmet var helt toppers (toppa heile driden!), men tro meg, det ble mye, mye bedre etterhvert!

Eneste er at musikkvideoene blir litt vel lange til tider, men gårsdagens video er uforglemmerlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker så godt femigutten Kjartan jeg, spesielt da han tok værmeldingen :ler:

Og ja, det blir bedre og bedre. Sambo bestemte seg for at dette var dårlige greier etter første program. Da vi så andre programmet hadde han bestemt seg for ikke å le siden det var så dårlig (var pga meg vi så det) - den som lo mest var sambo, og han har måttet se det siden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaaaa. Nå kommer det til å ta helt av her, altså... njaaaa. :hoho::hoho:

Jazzhjørna er heeeelt ubetalelig!!! Jeg synes også den første episoden var dårlig, men nå er jeg hekta. Ler like mye hver gang, og til og med Tore Andre Flo, som jeg egentlig var litt lei av FØR programmet startet, er ganske morsomt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes stort sett det blir for mye av det gode... og til tider bare pinlig og dårlig humor..

Heldigvis har jeg "avknapp" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir er også helt toppers!  

"Geir synger Elvis etter hukommelsen"  

(in the gecko...) :hoho:  :hoho:  :hoho:

:hoho:

Jazzhjørna er også hysterisk morsomt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også at programmene blir bedre og bedre, ler meg skakk i hjel av og til. Men når det er sagt, så er det ingen ting som slår de Live showene jeg har vært på, Sibben er bare en utrolig figur.

For de som ikke har hørt så mye fra Valen (Sibben) kan gå inn på Kaza og laste ned noe. Søk på Sibben, der finner dere garantert morsome sanger og historier. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det forresten noen som har hørt Tore Andrè Flo, imitere Valen's imitasjon av seg selv?

Den var også bra...og herlig selvironisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara
Er det forresten noen som har hørt Tore Andrè Flo, imitere Valen's imitasjon av seg selv?

Den var også bra...og herlig selvironisk!

Ja da lo jeg godt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaaaa. Nå kommer det til å ta helt av her, altså... njaaaa.  :hoho:  :hoho:

Mjaa... Mjaa...

Tusseline- i det pirkete (jazz-) hjørnet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...