Gå til innhold

ACNE skjerf - HJELP!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer ikke finne det i Camel på Acne sine hjemmesider?

Mulig det er utsolgt :-) Camel er veldig populært. Men de har igjen på Retro, Så om du bor i Trondheim, Bergen eller Kristiansand, kan du ta deg en tur innom butikken. Men hvis ikke har de på nettbutikken dems, Retro.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville valgt farge ut i fra hva jeg ser for meg at jeg skal bruke det til av ytterklær og annet.



Anonymous poster hash: 0b530...d30
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har camel, grå og sort og den grå er desidert finest. Ville gått for den. Synes ikke camel-fargen som har vært de siste sesongene er noe fin, den første som kom var mye sterkere og finere i fargen.

Den camel-fargen som kom ut først er ute i butikk nå igjen!

Anonymous poster hash: 5a573...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den camel-fargen som kom ut først er ute i butikk nå igjen!

Anonymous poster hash: 5a573...c41

Er den? Fant denne fargen på Retro sine nettsider men det er ikke den samme.

20140602-IMG_4790.jpg

Er denne fargen jeg liker.

982639-7-1313430143857.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den? Fant denne fargen på Retro sine nettsider men det er ikke den samme.

20140602-IMG_4790.jpg

Er denne fargen jeg liker.

982639-7-1313430143857.jpg

Det skal være den på retro siden nettsider. Den camel-fargen som har vært i det siste heter ''light camel'' den som først kom ut heter ''camel'' som det står på siden til retro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde valgt grått :) Har selv mulberry skjerf i grått, og følger fargen går til alt :)



Anonymous poster hash: 21dfb...7cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sikkert bestemt deg for at du skal ha skjerf fra ACNE, men tenkte likevel å tipse om disse skjerfene fra Cubus: https://cubus.com/no/7156737_F391

De er så like ACNE sine skjerf at ei venninne som var innom meg for noen uker siden ikke så forskjell og gratulerte meg med dyrt merkeskjerf (haha). Dessuten har de mange fine farger og til en brøkdel av prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert bestemt deg for at du skal ha skjerf fra ACNE, men tenkte likevel å tipse om disse skjerfene fra Cubus: https://cubus.com/no/7156737_F391

De er så like ACNE sine skjerf at ei venninne som var innom meg for noen uker siden ikke så forskjell og gratulerte meg med dyrt merkeskjerf (haha). Dessuten har de mange fine farger og til en brøkdel av prisen.

Men de er av 100% acryl.

Anonymous poster hash: f34bf...14d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert bestemt deg for at du skal ha skjerf fra ACNE, men tenkte likevel å tipse om disse skjerfene fra Cubus: https://cubus.com/no/7156737_F391

De er så like ACNE sine skjerf at ei venninne som var innom meg for noen uker siden ikke så forskjell og gratulerte meg med dyrt merkeskjerf (haha). Dessuten har de mange fine farger og til en brøkdel av prisen.

Disse er jo i 100% akryl.

Edit; AB var raskere på labben. :P

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er jo i 100% akryl.

Edit; AB var raskere på labben. :P

Ja, jeg kom bare med et forslag som ligner på ACNE og ser ikke at TS har presisert noe sted at det er stoffet i skjerfet som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kom bare med et forslag som ligner på ACNE og ser ikke at TS har presisert noe sted at det er stoffet i skjerfet som er viktig.

Nei, TS har ikke presisert det, men jeg føler det goes without saying at man som regel ikke er interessert i betale i dyre dommer for et akrylskjerf - derav spiller stoffet/kvaliteten inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er utsolgt :-) Camel er veldig populært. Men de har igjen på Retro, Så om du bor i Trondheim, Bergen eller Kristiansand, kan du ta deg en tur innom butikken. Men hvis ikke har de på nettbutikken dems, Retro.no

Hmm, er du sikker? Jeg trodde Camel ikke var en del av året kolleksjon, kan det hende retro har noe igjen fra fjorårets? I år har de jo fått inn dette: http://www.acnestudios.com/shop/men/accessories/canada-beige-melange.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den militærgrønne.

Men som andre sier, det er egentlig bare merket du betaler for, og ja, 1000 kroner er himla dyrt for et skjerf. Du kan få ganske like (og like gode) skjerf for en mye billigere penge.

Men, vi kan ikke bestemme hva andre velger å bruke pengene sine på :) Jeg hadde i alle fall spart den 1000 lappen til noe nyttig! :)



Anonymous poster hash: bd967...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker min camel mest! Har den i andre farger og, men camel er den jeg er mest fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg likte den militærgrønne. Men som andre sier, det er egentlig bare merket du betaler for, og ja, 1000 kroner er himla dyrt for et skjerf. Du kan få ganske like (og like gode) skjerf for en mye billigere penge. Men, vi kan ikke bestemme hva andre velger å bruke pengene sine på :) Jeg hadde i alle fall spart den 1000 lappen til noe nyttig! :)Anonymous poster hash: bd967...5ac

Jeg ser at dette argumentet går igjen, så jeg vil gjerne ha konkrete tips til skjerf som er like gode, men billigere.:) Jeg bryr meg ikke om merkelappen, men det må være stort, holde seg like fint, være like varmt og 100% ull uten å klø. Jeg har nemlig skuffene fulle av billigere varianter, men de er fulle av akryl, blir stygge og er ikke i nærheten av like varme og gode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest piapeanøtt

Jeg ser at dette argumentet går igjen, så jeg vil gjerne ha konkrete tips til skjerf som er like gode, men billigere. :) Jeg bryr meg ikke om merkelappen, men det må være stort, holde seg like fint, være like varmt og 100% ull uten å klø. Jeg har nemlig skuffene fulle av billigere varianter, men de er fulle av akryl, blir stygge og er ikke i nærheten av like varme og gode.

Retro har jo også egne skjerf. Disse er i 100 % lammeull og mange lignende farger, men koster litt mindre :)

http://retro.no/dame/tilbehør/scarf-14-5

Liker selv Acneskjerfene veldig godt, men passet på å kjøpe mens de var på salg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retro har jo også egne skjerf. Disse er i 100 % lammeull og mange lignende farger, men koster litt mindre :)

http://retro.no/dame/tilbehør/scarf-14-5

Liker selv Acneskjerfene veldig godt, men passet på å kjøpe mens de var på salg ;)

Jeg vet! de er ganske lik Acne skjerf, har selv 2 stk! kjempe gode!

Anonymous poster hash: 5a573...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...