Gå til innhold

Bh størrelse og bryst størrelse hjelp


Line5

Anbefalte innlegg

jeg har lyst på større bryster jeg bruker idag bh størrelse 95d til 90e, føler de er små og har lyst på 105g eller 100h. er det veldig stort?? jeg er 187 høy.

hvor tunge blir sånne bryster?

har noen bilder på link av bh eller model som har så store bryster av begge 2 typene.

vil gjerne ha forslag og råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har lyst på større bryster jeg bruker idag bh størrelse 95d til 90e, føler de er små og har lyst på 105g eller 100h. er det veldig stort?? jeg er 187 høy.

hvor tunge blir sånne bryster?

har noen bilder på link av bh eller model som har så store bryster av begge 2 typene.

vil gjerne ha forslag og råd

Dette er veldig stor omkrets. Hvis det skulle være rett størrelse for deg, vil du sannsynligvis være ganske overvektig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du gå opp i omkrets? Tenker du å legge på deg eller ta silikon?

Hvorfor vil du gå opp i omkrets? Tenker du å legge på deg eller ta silikon?

Er silikon. jeg er i prosess i livet mitt så jeg kan bestemme om hvor store jeg vil ha. og siden jeg er ikke liten og tynn nå ikke vondt ment. så vil jeg gjerne ha større bryster jeg så på denne modellen http://www.evasunderklader.se/p/nattlinne-spets-inbyggd-behaa---kl-fortuna-halka-soft-%5Bfullsize%5D.jpg

og hadde lyst på sånne bryster. men vet ikke om hva som er normalt. men 95d til 90 e er for små for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig stor omkrets. Hvis det skulle være rett størrelse for deg, vil du sannsynligvis være ganske overvektig

Hvor store og overvektig er det vi snakker? jeg vil ikke være stor og overvektig .jeg vil være normal størrelse for min høyde og ha større bryster som denne modellen http://www.evasunderklader.se/p/nattlinne-spets-inbyggd-behaa---kl-fortuna-halka-soft-%5Bfullsize%5D.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er silikon. jeg er i prosess i livet mitt så jeg kan bestemme om hvor store jeg vil ha. og siden jeg er ikke liten og tynn nå ikke vondt ment. så vil jeg gjerne ha større bryster jeg så på denne modellen http://www.evasunderklader.se/p/nattlinne-spets-inbyggd-behaa---kl-fortuna-halka-soft-%5Bfullsize%5D.jpg

og hadde lyst på sånne bryster. men vet ikke om hva som er normalt. men 95d til 90 e er for små for meg.

men tar du silikon vil du ikke øke tallene du vil bare øke boksatvene

Anonymous poster hash: e1859...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forklar vær så snill. forsto ikke det du mente? hva ville du kalt stort? om du syntes at 95d til 90e er lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor store og overvektig er det vi snakker? jeg vil ikke være stor og overvektig .jeg vil være normal størrelse for min høyde og ha større bryster som denne modellen http://www.evasunderklader.se/p/nattlinne-spets-inbyggd-behaa---kl-fortuna-halka-soft-%5Bfullsize%5D.jpg

Tallet er jo centimetermålet rundt ryggen og har ikke noe med størrelsen på selve brystet. Siden BHer er elastiske, bør BH-omkretsen være mindre enn det du faktisk måler på din kropp.

Hvis rett størrelse for deg er 100 eller 105 vil det i praksis si at du er minst dette rundt ryggen. Hvis du måler 105-110 cm rundt overkroppen er du trolig ganske overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. jeg kan bruke 100D bh hvis jeg vil. men den må jeg ha bryst innlegg for å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallet (eks: 75, 90, 100) er omkretsen rundt brystet ditt, UNDER puppene. En tynn person har et lavt tall, og en større person har et større tall.

Bokstaven (A, B, C osv) er CUP-størrelsen, altså størrelsen på selve puppene. MEN for hver størrelse i omkrets man går opp, til mindre cup-størrelse må man ha, hvis puppene er like store.

Eksempel meg selv: Hvis jeg skal handle BH-er på Cubus eller HM, så har de ikke min størrelse der, så jeg nøyer meg med å kjøpe en 75D (den passer over puppene, men er egentlig litt for stor rundt brystet, men det går bra når jeg har den på innerste festet). MEN om jeg kjøper en skikkelig BH på f.eks Change, så skal jeg ha 65E. Så både 75D og 65E passer akkurat like store pupper. (og 70DD som er mellom disse to størrelsene)

Så man går ikke opp i omkrets hvis man tar silikon. Man øker bare cup-størrelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sansynlig så er 90 eller mindre, din størrelse. Bh'en skal sitte godt rundt kroppen din, og ikke skli oppover ryggen. Og du skal bruke det ytterste festet når BH'en er helt ny.

Her er en guide til å måle din even BH størrelse:

http://change.com/no/bh-guide

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også prøve denne for mer råd om hvordan du kan finne rett BH for deg. Husk at en BH som sitter riktig skal sitte stramt rundt ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. jeg synes min størrelse er liten. vil føle meg litt mere sexy også og føler meg ikke det i dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ok. jeg synes min størrelse er liten. vil føle meg litt mere sexy også og føler meg ikke det i dem

Jeg får et inntrykk av at dette egentlig er litt nytt for deg, Line5.

Om jeg har rett så kan vi hjelpe med å forklare mer detaljert og enklere hvordan dette henger sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...