Gå til innhold

Tynne knestrømper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i ferd med å bli voksen ;), og begynner i ny ordentlig jobb på mandag. Har gjennom sommeren shoppet jobbklær, blant annet dressbukser. Til disse kan jeg bruke både pene ankelstøvletter og pumps. Men, når jeg bruker pumps må jeg nok bruke strømper. Jeg har med hånden på hjertet aldri fått meg til å bruke tynne knestrømper - synes det er det mest usexy jeg ser.....

Tror derfor jeg ender opp med stayups, evt strømpebukser også under bukser..

Hva gjør dere? Flere som meg?



Anonymous poster hash: ddb75...a5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har krøpet til korset og bruker knestrømper. Jeg HATER følelsen av strømpebukse under buksa, og stayups er ikke stort bedre. Knestrømper er bedre fordi de ikke gnisser mot stoffet i buksa på samme vis, pga at buksene er videre i leggene og heller ikke presses mot stolen på samme måte som strømpebukse under buksa når man sitter.

Ikke sexy, men det funker. :knise:



Anonymous poster hash: 216d8...ed4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veksler mellom å bruke knestrømper og stay-ups, men orker knapt å se meg selv i speilet med knestrømper på, og viser meg i alle fall ikke for en mann:-). Det ser bare helt gresselig ut.



Anonymous poster hash: ddb75...a5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvis dere pleier "vise dere for menn" i løpet av arbeidsdagen, og knestrømpene er så fryktelige at dere ikke engang klarer se på dere selv i speilet... så hiv buksene og bruk skjørt.

Da kan dere gå med hold-ups hver dag... og "vise dere for menn" nårsomhelst.

Hvorfor i alle dager bruker dere plagg som dere ikke tåler synet av dere selv i?

- er det bukseplikt hos dere?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livmora

Hvordan i all verden ser dere forskjell på knestrømper og stayups, når bare foten stikker ut av buksebenet uansett? Det finnes da knestrømper i det samme fine materialet som i stayup-strømper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere pleier "vise dere for menn" i løpet av arbeidsdagen, og knestrømpene er så fryktelige at dere ikke engang klarer se på dere selv i speilet... så hiv buksene og bruk skjørt.

Da kan dere gå med hold-ups hver dag... og "vise dere for menn" nårsomhelst.

Hvorfor i alle dager bruker dere plagg som dere ikke tåler synet av dere selv i?

- er det bukseplikt hos dere?

Jeg skrev det siste innlegget du kommenterte og svaret ditt var kanskje litt "syrlig og skjevt"?

Selvsagt er det ikke bukseplikt, men i alle fall jeg liker å veksle litt mellom bukser og skjørt/kjoler.

Og det er heller ikke slik at jeg viser meg for i løpet av arbeidsdagen... Men jeg føler meg så utrolig usexy og stygg i knestrømper, at jeg endog vegrer meg for å la kjærester se meg i det.

Hvorfor jeg likevel bruker det? Tja - det var vel det dilemma TS forsøkte å få andres synspunkter på.

Anonymous poster hash: ddb75...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg skrev det siste innlegget du kommenterte og svaret ditt var kanskje litt "syrlig og skjevt"? Selvsagt er det ikke bukseplikt, men i alle fall jeg liker å veksle litt mellom bukser og skjørt/kjoler. Og det er heller ikke slik at jeg viser meg for i løpet av arbeidsdagen... Men jeg føler meg så utrolig usexy og stygg i knestrømper, at jeg endog vegrer meg for å la kjærester se meg i det.Hvorfor jeg likevel bruker det? Tja - det var vel det dilemma TS forsøkte å få andres synspunkter på. Anonymous poster hash: ddb75...a5a

Skrevet med litt skrått blikk ja.

Dôg står hovedpoenget solid; hvorfor i alle dager frivillig kle seg slik at man føler seg som noe katta har dratt inn....frivillig?

De færreste går vel rundt i bare knestrømper?

Og dersom den halvmeteren tynn nylon mellom kneet og ca midt på låret er fundamentet for følelsen av sexy så kan det jo være et høyst aktuelt alternativ å ha pene føtter, glatte brune legger og bruke sko med peeptoe? ;)

Beklager, men jeg synes nok den såkalt 'problemstillingen' er full orkan i et vannglass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo et alternativ til ingen andre har nevnt, tynne ankelsokker i strømpebuksemateriale. De bruker jeg til langbukser.

Anonymous poster hash: d2c15...af8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veksler mellom knestrømper og ankelsokker alt etter lengde på buksen, skotype og årstid. Ser virkelig ikke problemet. Ser ikke videre sexy ut med ullmamelukker under skibuksen heller, men jeg bruker det da for de om. Syns du er det er så grusomt om kjæresten får et glimt så kan du ta dem på etter å ha tatt på buksen, og ta dem av før du tar av buksen, er faktisk ikke verre.



Anonymous poster hash: e84b0...6c4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ankelsokker, men så går jeg ikke å tenker på hva jeg har på meg hvert sekund på dagen, heller. jeg synes alltid jeg ser bra ut i speilet når jeg går hjemmefra og det at jeg vet at jeg har på meg ankelsokker ødelegger ikke følelsen av å se fin og fresh ut.



Anonymous poster hash: 8f7b3...94e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...