Gå til innhold

hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg har så lite peiling på mote og slikt trenger jeg hjelp. Har for første gang kjøpt meg skjørt av alle ting. MEN jeg hakke peiling på hva jeg skal bruke ilamme skjørtene. Det er bomulls skjørt som går litt over kneet,hva bruker man til overdel da? Skal til syden så ville ha noe som er greit å gå med i varmen men noen man også kan pynte seg litt med. Setter stooor pris på svar og gjerne bilde! 😆☺

Anonymous poster hash: d663f...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ca ser skjørtet ut? Et det stramt, løst, mye farger, lite farger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ca ser skjørtet ut? Et det stramt, løst, mye farger, lite farger?

Ja det hadde kanskje vært lurt å skrevet.. :P

De sitter til kroppen, har kjøpt m.grå sort og burgunder/vin rød. Disse er fra cubus https://cubus.com/no/7155120_F394 vet ikke om det går å klikke på linke.

Anonymous poster hash: d663f...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme!! Har flere slike skjørt som aldri blir brukt...

Anonymous poster hash: 75e34...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utgangspunkt i et skjørt jeg har. Med burguner ville jeg holdt meg til nøytrale farger. Hvitt er en god kombo til mine burgunderrøde skjørt hvertfall.

aFBKWlY5.jpeg

Genseren ville jeg ha hatt over skjørtet bl.a. Samme med den mintgrønne toppen, resten går ned i skjørtet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utgangspunkt i et skjørt jeg har. Med burguner ville jeg holdt meg til nøytrale farger. Hvitt er en god kombo til mine burgunderrøde skjørt hvertfall.

aFBKWlY5.jpeg

Genseren ville jeg ha hatt over skjørtet bl.a. Samme med den mintgrønne toppen, resten går ned i skjørtet.

Det var ikke dumt! Takk :-)

-ts

Anonymous poster hash: d663f...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar utgangspunkt i et skjørt jeg har. Med burguner ville jeg holdt meg til nøytrale farger. Hvitt er en god kombo til mine burgunderrøde skjørt hvertfall.

aFBKWlY5.jpeg

Genseren ville jeg ha hatt over skjørtet bl.a. Samme med den mintgrønne toppen, resten går ned i skjørtet.

Kan du linke til/ legge inn større bilde?

Anonymous poster hash: 1aa02...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...