Gå til innhold

Sko som er for trange


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har noen joggesko som er bittelitt for trange i front. Jeg har prøvd å fryse de med vannposer og gått med våte sokker. De ble litt større, men ikke nok. Jeg tok ut sålen nedi og da satt de som støpt. Men da blir det jo mye mindre demping. Skal sies at sålen bare var en tynn skumgummi sak, så den utgjør ikke så stor forskjell tror jeg. Håper jeg. Kan jeg bruke de uten den sålen? Eller skal jeg bare gi dem bort? Er vanlige sneakers, i noe uekte skinngreier.

Anonymous poster hash: 176ee...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bruk sko som ikke passer. Gi dem vekk/selg dem og kjøp gode sko som passer



Anonymous poster hash: 97036...fb9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skal skje? Nei, ikke annet enn virkelig vonde bein. Det er ikke så lett å finne sko som passer og ikke ser ut som stygge klovnesko om bruker over 41 i størrelse som dame. Var kjempeglad da skobutikken hadde fått inn to typer i min størrelse, prøvde det ene paret og det passet så jeg regnet med det andre gjorde det også. Men de kjentes ut som om de var en størrelse mindre, men jeg ser jo nå ved nærmere ettersyn at det har med måten de er sydd på. Sømmen i front går over tærne i en bue og da blir de trangere desverre. Jeg hadde håpet jeg kunne fått brukt de, da jeg syns de er veldig fine. Men jeg har ikke lyst til å ødelegge føtter og rygg heller. Men så ser jeg jo at folk går rundt i uggs og converse som har paddeflate såler og ikke ser ut til å lide noen særlig nød. Selv har jeg alltid gått med sko som har litt opphøyd såle da jeg har et bittelite snev av plattfot.

Anonymous poster hash: 176ee...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...