Gå til innhold

... hvor kort skjørt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

synes dere at en lærer (ungdomstrinnet) kan ha?

Jeg snakker om enkelt sort skjørt med tykk strømpebukse under. Ikke noe miniskjørt med fare for rumpeflashing, men over kneet da lengre skjørt ikke kler meg noe særlig. Noe ala dette: http://1.bp.blogspot.com/-AsCEEYofB6w/Ue2zsqrCxPI/AAAAAAAAGes/osR8l7Q7xus/s1600/timo_skjortene.jpg

Spør rett og slett fordi jeg er håpløs på sosiale dresscodes. Sitter og planlegger nye innkjøp til jobbgarderobe og er veldig lei av å gå i jeans hver dag.



Anonymous poster hash: 202bf...d80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du kan bøye deg uten "vise noe" syns jeg det må være en grei lengde. Dette gjelder generelt, ikke bare på jobb. Vanskelig å se hvor lange de skjørtene i linken din er.

Anonymous poster hash: 71d5e...cdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jo også at det handler om hva du har til. Bruker du tights under, kan det være kort.

Jeg liker å ikke bekymre meg for klær når jeg står foran klassen, så jeg tar på klær som gjør at jeg føler meg trygg. Fvs at jeg vet at jeg kan strekke meg opp og dra ned lerret/kart uten at overdelen glir opp over buksekanten. At jeg kan bøye meg over en elev, uten at de foran kan se ned i kløften min osv. Derfor ville jeg nok ikke følt meg vel i et trangt skjørt.

Anonymous poster hash: 19a34...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Så lenge du ikkje har varene på utstilling er det greitt, det vel du sjølv ut i frå kva du er komfortabel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva foreldre og ansatte på ungdomsskolen mener, men så lenge man har en tykk svart strømpebukse under må vel skjørtene være ganske korte for at de blir for utfordrende? Med en tykk strømpebukse ser man jo ingenting uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...