Gå til innhold

Moodboard/inspirasjonscollage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å lage noen inspirasjonscollager til meg selv for å få litt bedre oversikt over alle bilder jeg har av klær, sko og andre ting jeg synes er fint på nettet.

Har vurdert å printe ut og klippe og lime, men synes dette blir unødvendig mye printing.

Noen som vet om noen gode sider på nettet, eller programmer hvor man kan sette sammen bilder i collager? evt. sider som er ment til å brukes til akkurat dette (samle bilder sammen så man kan lage slike "stilcollager")



Anonymous poster hash: 74fc4...3d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanne70

Har lyst til å lage noen inspirasjonscollager til meg selv for å få litt bedre oversikt over alle bilder jeg har av klær, sko og andre ting jeg synes er fint på nettet.

Har vurdert å printe ut og klippe og lime, men synes dette blir unødvendig mye printing.

Noen som vet om noen gode sider på nettet, eller programmer hvor man kan sette sammen bilder i collager? evt. sider som er ment til å brukes til akkurat dette (samle bilder sammen så man kan lage slike "stilcollager")

Anonymous poster hash: 74fc4...3d8

Pinterest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.polyvore.com/cgi/app

Der kan du søke gjennom tonnevis av klær, sko, vesker og tilbehør og sette det sammen :) Genial! Husk, før du begynner- klikk "new" i venstre marg slik at du får en blank side :)

Endret av SuperFace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.keeeb.com

Den klipperen tar alt, ikke bare bilder slik pinterests klipper tar. Har både webbapp, Android og iOS app.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...