Gå til innhold

lene orvik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syntes du om denne bloggen? :) Jeg syntes hun er veldig søt og virker snill, men blir veeeldig mye masing om kjæresten som er verdens beste, kjekkeste snilleste, mest romantiske osv :P Syntes også hun blogger litt lite for å ha det som hovedjobb, i dag har hun kun blogget et reklameinnlegg feks



Anonymous poster hash: ebee6...791
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. Mye kjærestesnakk, blir helt misunnelig :P

Hun kunne med fordel blogget litt mer kvalitativt, det blir mye antrekk med annonselenker, reklame og "i dag har jeg gjort dèt og dèt"- innlegg.

Men hun virker som en veldig koselig jente :)



Anonymous poster hash: 3387b...640
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en blogg jeg leser fast for å si det sånn. Blir litt for mye av det gode. "Jeg har en fantastisk kjæreste og et fantastisk liv!" osv...



Anonymous poster hash: e33f3...682
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt sansen for henne da jeg så henne på 4-stjerners middag, veldig søt og sjarmerende jente. Virket ganske oppegående.

Men den bloggen hennes er ganske kjip. Bare reklame og kjærestekliss og stort forbruk. Og litt morsomt at hun påberoper seg å være så interiørfrelst når leiligheten deres har absolutt null sjarm. Ser jo ut som en interiørbutikk.





Anonymous poster hash: 0b980...f77
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt henne som person, og synes hun virker helt herlig! Men enig i at bloggen i det siste har vært litt i kjedeligste laget, og som dere sier, spesielt når hun har det som hovedjobb.



Anonymous poster hash: 98164...d22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Mener du leneorvik.blogg.no eller leneorvik.no?

Jeg leste den siste i perioden da hun kjøpte, pusset opp og innredet leiligheten. Ellers er det lite interessant for meg på denne bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste bloggen hennes før, og synes hun virker som en søt jente! Men har sluttet å lese nå, synes bloggen er dødskjedelig med kun innlegg om hverdagen hennes. Som ikke er så veldig interessant :P



Anonymous poster hash: ced3b...789
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være en fulltidsblogger så synes jeg ikke kvaliteten på innleggene er all verden. Jeg har begynt å irritere meg litt når jeg har lest bloggen i det siste. Spesielt når hun klagde på at leserne hadde skrevet negative kommentarer om kjøkkenet hennes. Hun spurte jo om hva leserne synes om det?! Likte bloggen bedre før.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være en fulltidsblogger så synes jeg ikke kvaliteten på innleggene er all verden. Jeg har begynt å irritere meg litt når jeg har lest bloggen i det siste. Spesielt når hun klagde på at leserne hadde skrevet negative kommentarer om kjøkkenet hennes. Hun spurte jo om hva leserne synes om det?! Likte bloggen bedre før.

Hun pleier spørre leserne hva de synes også blir hun sur hvis noen er negative :fnise:

Anonymous poster hash: 17f2d...fa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meh- når alt blir fokus på penger ( mye reklame som hun merker som annonse ) og alt er så fantastisk hele tiden så blir det bare urealistisk vræl



Anonymous poster hash: d565c...0c8
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyktig blogger, Lene Orvik. En av de vakreste også :)

Dyktig? reklamere for produkter hele tiden

Anonymous poster hash: d565c...0c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fast leser før, veldig søt og sprudlene jente. Men nå syns jeg hun er blitt ganske kjedelig, og det skinner så godt gjennom når hun prøver å snikreklamere. Og det er blitt mye reklame!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mange andre sier synes jeg også at det er i overkant mange reklameinnlegg målt opp i mot "vanlige" innlegg som hun poster.

Savner de gode oppskriftene som hun pleide å dele...



Anonymous poster hash: 19704...3fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyktig blogger, Lene Orvik. En av de vakreste også :)

Synes ikke det er dyktig å ikke svare på kommentarer for eksempel. Ho får ikke så mange kommentarer på hvert innlegg. Synes det er slapt. De som legger igjen en kommentar vil jo ha svar. Ho svarer på enkelte kommentarer, men ser mange ikke blir besvart. Ho bruker tid på å godkjenne, da kunne hun tatt seg bryet med å svare. Er jo tross alt leserne som gjør at hun kan ha den livsstilen hun har.

Endret av amadine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosakatten

Kjenner jeg blir skikkelig irritert over det siste innlegget der hun skal få alle til å skaffe seg kredittkort. Mye man kan gjøre for å tjene penger, men at unge jenter skal skaffe seg kredittkort blir bare feil..

Blir også litt skeptisk til alle de fordelene hun ramser opp.. " INGEN ulemper" som hun skriver. HMM :vetikke:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er enig i at hun virker veldig søt. Men igjen, ekstremt mye kjærlighet, reklame og kjedelige innlegg. I tillegg synes jeg (spesielt i vår) at alle antrekkene hennes er helt like omtrent. Det er lite inspirerende for meg.

Også enig i de kredittkortene! Sett at flere bloggeren reklamerer for dette. Hva ER det da? Folk har jo aldri hatt større gjeld enn nå.



Anonymous poster hash: 36635...bea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig opptatt av status? Nå har de kjøpt seg Range Rover også, bil for flæshy folk. Viktig å ha firehjulstrekk når man bor på Tjuvholmen.



Anonymous poster hash: 0b980...f77
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig opptatt av status? Nå har de kjøpt seg Range Rover også, bil for flæshy folk. Viktig å ha firehjulstrekk når man bor på Tjuvholmen. Anonymous poster hash: 0b980...f77

De er vel mye på Geilo og der kan det jo i perioder av året være greit med en firehjulstrekker. :)

Anonymous poster hash: 84bda...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...