Gå til innhold

Hvor lett er det for menn å banke en dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Uchiha Madbrah

Generelt sett tror jeg ikke det er noe problem for menn å banke en dame. De har jo sterkere fysikk og alt det der og mange kvinner "sloss"med lugging,klapsing etc imens menn sloss med knyttnever og spark.

Eneste gang jeg har sloss ordentlig mot en mann var på en hjemmefrst som gikk skeis. Det dukket plutselig opp flere utlendinger på døra til vennina mi, vi slapp dem ikke inn men de tvang seg inn. Oppsto slosskamp mellom oss 4 jenter og de 5 guttene. Jeg nikket ned,slo og sparket, han ene fikk en KO og han andre sparket jeg i balla og stengte inne på badet(hehehe...)fikk da en blåveis selv pluss noen skrammer her og der. Politiet kom og tok dem med seg i arresten.

Sloss en gang på barneskolen og da, men det var vel ikke ordentlig slossing. Han sparka meg og jeg løp rett på han,slang han i bakken og satt oppå han mens jeg presset hendene mine på ansiktet hans og sørget for at han ikke kom seg opp. Han begynte å grine. Tror det var en kraftig knekk i selvtilliten hans for han var liksom en av de kule gutta som nå fikk bank av en jente. Endte for min del opp med en tur til rektor og brev med hjem...

 

Generelt sett tror jeg ikke det er noe problem for menn å banke en dame. De har jo sterkere fysikk og alt det der og mange kvinner "sloss"med lugging,klapsing etc imens menn sloss med knyttnever og spark.

Eneste gang jeg har sloss ordentlig mot en mann var på en hjemmefrst som gikk skeis. Det dukket plutselig opp flere utlendinger på døra til vennina mi, vi slapp dem ikke inn men de tvang seg inn. Oppsto slosskamp mellom oss 4 jenter og de 5 guttene. Jeg nikket ned,slo og sparket, han ene fikk en KO og han andre sparket jeg i balla og stengte inne på badet(hehehe...)fikk da en blåveis selv pluss noen skrammer her og der. Politiet kom og tok dem med seg i arresten.

Sloss en gang på barneskolen og da, men det var vel ikke ordentlig slossing. Han sparka meg og jeg løp rett på han,slang han i bakken og satt oppå han mens jeg presset hendene mine på ansiktet hans og sørget for at han ikke kom seg opp. Han begynte å grine. Tror det var en kraftig knekk i selvtilliten hans for han var liksom en av de kule gutta som nå fikk bank av en jente. Endte for min del opp med en tur til rektor og brev med hjem...

Reminder to myself:

Don't fuck with Christiania_Oslo. :P

 

Håper du møter noen av de frekke AB'erne og gir dem samme treatment som du ga til de gutta på festen. Film det for bonuspoeng, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Relativt lett å banke både menn og damer. Jeg har sloss mye i mitt liv, og det det går mest på er å være uredd. Hvis man er redd eller tenker at man slår for hardt eller skader for mye, så blir man svakere med en gang.
Kvinner har desverre den frykten for å skade andre for mye, og reagerer dermed med stor frykt om noen er voldelige mot de. Da blir de svake, redde og så satt ut at de ikke er i stand til å forsvare seg. En veldig dum ting, for vi bør ikke ha dårligere samvittighet for å skade noen om vi må beskytte oss selv.

 



Anonymous poster hash: 41ec4...7d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Har aldri vært i "luggeslosskamper", mener ordentlig slossing.



Anonymous poster hash: 41ec4...7d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er kvinne og føler meg sterk og smidig:) Men er jo selvfølgelig svakere enn en mann. Det er jeg lurer på er hvor enkelt dere menn tror det er å banke en dame? Ikke at jeg håper dere driver med slikt selvfølgelig. 

Anonymous poster hash: eba66...76d [/acron

 

 

Menn er 40-60 % prosent sterkere enn kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er 40-60 % prosent sterkere enn kvinner.

 

Det er bare i utrent tilstand. Forskjellen blir mer betydelig når man ser på menn som trener vs kvinner som gjør det. Da vil nok forskjellen være 200-300 prosent.

Anonymous poster hash: a27fa...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...