Gå til innhold

Er det bare jeg som får høst/ vinterfølelse av at det er mørkt og kaldt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo dette som er typisk norsk sommer!

 

I hvert fall på vestlandet, og sikkert nordover også. Hos oss var det akkurat nok solgimt til å spise middag ute på terrassen i går kveld, mens det i dag er overskyet, lett regn og 13 grader. Det skal klarne opp og bli 20 grader til kvelden igjen - om det slår til blir det noen nye kveldstimer i solen, og desto mer takknemlighet over de sommerøyeblikkene vi får.

 

Når solen derimot steker i ukesvis og plantene dør av tørke, da klarer i hvert fall ikke jeg glede meg over finvær.



Anonymous poster hash: 2c9f5...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, jeg får det, begynte sånn knapt å tenke på julegaver i midten av juli jeg :fnise:
Nå på kvelden så får jeg en fin høst følelse, men det høst-stormene mangler litt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at sommeren er ut august også da, så det er en liten stund igjen :)

 

Men ja, sånn et stykke ut i september så får jeg dessverre høstfølelse. Den verste tiden på året siden man vet at det da går raskt mot mørkere tider og at det er en stund til neste vår igjen. Må få flyttet på meg til varmere strøk merker jeg ;)



Anonymous poster hash: e83a6...ad3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, september er min favorittmåned! :ler:

 

Folk er forskjellige, tydeligvis.

 

Lyset i september er jo det fineste og rundeste på hele året. Stor forskjell på september og oktober/november.



Anonymous poster hash: 2c9f5...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Når det er sol og fint tenker jeg "ahhh sommer" men når jeg skal tidlig på jobb eller kommer sent hjem ser jeg jo at det er blitt mørkere. Det er også kaldere på kveldene og jeg har fått litt høstfølelse enkelte dager. Hvis det feks regner og er småmørkt ute tenker jeg fort at det minner om Oktober og ikke August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Får høstfølelse/vinterfølelse nå, selv om det enda er lyst hele døgnet. Gleder meg til mørket legger seg, luften blir kjøligere og det regner mer (Forhåpentligvis!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...