Gå til innhold

Er Rights.no en pålitelig kilde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet er at nikkedukker som deg tar alt hun sier som fakta, og betrakter det som en reflekter artikkel. Søk kunnskap og du vil forsto hvorfor mange muslimer reagerte.

Anonymous poster hash: 8440f...e69

Artig at du kaller meg nikkedukke og innbiller deg at jeg tror på alt som blir sagt. Av Storhaug eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hun har ikke hevdet dette, men hun nevner en undersøkelse Al-Jazeera gjorde, som avdekket at 81 prosent av araberne støtter Den islamske staten. Det er lett å se seg blind på overskrifter, og det er lett å overse spørsmåltegnet i samme.

Anonymous poster hash: 262bb...cbb

 

Jo, rent faktisk så gjorde hun jo akkurat det. Hun sa at vi får 8000 IS-sympatisører til Norge i og med vedtaket om å ta mot like mange båtflyktninger fra Syria.

Hum modererte utsagnet senere, da hun ble stilt til veggs på det, og henviste til den totalt verdiløse "klikk her hvis du digger IS"-undersøkelsen til Al Jazeera.

Det syns jeg ikke hjelper stort. Denslags episoder indikerer at hun ikke er til å stole på.

Hun har også tidligere kommet med uttalelser om at SSB manipulerer tallene sine for å "skjule" det Storhaug mener er store grupper innvandrere og endre fremskrivelsene. Disse påstandene var også grunnløse.

Er hun en troverdig kilde? Jeg ville sjekket alt hun sier mot kildene hun oppgir, og tatt alt hun sier som ikke er begrunnet i en referanse, med en stor klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en agenda som i stor grad gjør henne unyansert, og som gjør at hun får seg til å hevde at 8.000 IS-sympatisører skal komme til Norge.

Storhaugs agenda gjør at hun dessverre ikke er troverdig.

Problemet er at det ikke forsvarer Storhaugs forenklinger.

 

Hun er like nyansert som massemediene. Du er bare sur fordi hun avslører massemedienes løgner.

 

Dette med 8000 IS-sympatisører har hun selv forklart:

 

http://hegestorhaug.blogg.no/1434036679_med_hp_om_en_mer_rede.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er agendaen

Anonymous poster hash: 3dec7...fb9

 

Agendaen hennes er å bevise at islam er fundamentalt farlig. Hun leter etter beviser for at dette stemmer, og publiserer disse. En pålitelig kilde tar heller utgangspunkt i å finne bevis, og deretter finne ut hva disse betyr.

 

Hun har ikke hevdet dette, men hun nevner en undersøkelse Al-Jazeera gjorde, som avdekket at 81 prosent av araberne støtter Den islamske staten. Det er lett å se seg blind på overskrifter, og det er lett å overse spørsmåltegnet i samme.

Anonymous poster hash: 262bb...cbb

Jo, det gjorde hun. Hun skrev at nå er 8000 IS-sympatisører på veg til Norge. Det var tittelen hennes.

 

Hun er like nyansert som massemediene. Du er bare sur fordi hun avslører massemedienes løgner.

 

Dette med 8000 IS-sympatisører har hun selv forklart:

 

http://hegestorhaug.blogg.no/1434036679_med_hp_om_en_mer_rede.html

 

Hun er ikke like nyansert som mediene. Jeg er ikke sur, det får andre være. Hun har forklart det med 8000 IS-sympatisører. Etter at hun fikk mye tyn.

 

Dessuten snakker vi om troverdigheten hennes. At hun skriver en slik kommentar, med en slik tittel, mer eller mindre dokumenterer at hun ikke er troverdig for fem øre.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun forklarte det etter at hun ble tynt litt, ja. Men en seriøs aktør ville ikke sagt det i utgangspkt.

 

Hva er en seriøs aktør? Samtlige norske medier lyver så det renner av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Dessuten snakker vi om troverdigheten hennes. At hun skriver en slik kommentar, med en slik tittel, mer eller mindre dokumenterer at hun ikke er troverdig for fem øre.

 

Tullprat.

I følge din definisjon er ingen i hele verden troverdige. Spesielt ikke massemediene, siden de konsekvent lyver for befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullprat.

I følge din definisjon er ingen i hele verden troverdige. Spesielt ikke massemediene, siden de konsekvent lyver for befolkningen.

 

Det kan godt være, det er mye usaklig i norske medier. Likevel bør enhver som legger frem statistikk tilstrebe seg å gjøre dette på en mest mulig redelig måte. Når jeg nå sitter og skriver en artikkel kan jeg ikke bruke min ideologi for å legge frem disse tallene jeg sitter og analyserer, men må jo tilstrebe å være mest mulig nøytral. Også der funnene ikke passet inn med hva jeg hadde forventet å finne. Noe annet er uetisk og fusk.

Anonymous poster hash: ebdba...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullprat.

I følge din definisjon er ingen i hele verden troverdige. Spesielt ikke massemediene, siden de konsekvent lyver for befolkningen.

Mediene lyver ikke for befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...