Gå til innhold

Naboen soler seg naken på verandaen, greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboen soler seg naken på hennes egen veranda, noe som selvsagt er hennes frie valg. Nå er imidlertid slik at det er god innsikt fra oss som bor høyere. Personlig plager det meg ikke men jeg liker det ikke helt med tanke på mine barn! Er det normalt å ligge naken å sole seg med innsikt til verandaen?

Anonymous poster hash: 77571...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naboen soler seg naken på hennes egen veranda, noe som selvsagt er hennes frie valg. Nå er imidlertid slik at det er god innsikt fra oss som bor høyere. Personlig plager det meg ikke men jeg liker det ikke helt med tanke på mine barn! Er det normalt å ligge naken å sole seg med innsikt til verandaen?

Anonymous poster hash: 77571...911

Tror du barn tar skade av å se et nakent menneske?

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen soler seg naken på hennes egen veranda, noe som selvsagt er hennes frie valg.

Anonymous poster hash: 77571...911

 

Vel, du svarer jo egentlig på spørsmålet selv her.

Anonymous poster hash: af47c...816

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, noen naboer har bare ikke helt sansen for å skjønne hva man deler og ikke i et nabolag. Hun tenker neppe på ungene som ser henne, eller at andre ikke mååå se henne naken.

 

Sånt synes jeg er harry, men vanskelig å få gjort noe med. For er man såpass tett at man ligger på utstilling, er det ikke sikkert hun tåler noen form for tilsnakk på det heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er lov å sole seg naken på sin egen eiendom!!

 

Men dersom du mistenker at hun ikke vet at dere har så godt innsyn, så kan det jo være en idè å si noe til henne...

 

Ellers ville jeg bare trukket på skuldrene av det og forklart mine barn at noen velger å gjøre sånn, noen velger å gjøre slik. At noen er mindre sjenerte enn andre når det gjelder nakenhet har ikke barna vondt av å vite.



Anonymous poster hash: 4157b...c25
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært en mann hadde vel politiet allerede vært ringt og anmeldelse for blotting levert?

 

Nei. Ikke så lenge det er på egen eiendom, og soling naken er ikke blotting...

Anonymous poster hash: 4157b...c25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, noen naboer har bare ikke helt sansen for å skjønne hva man deler og ikke i et nabolag.

 

Det er positivt og dele sine goder :wow: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du barn tar skade av å se et nakent menneske?

Handler vel ikke om det, men at man ikke blander konsepter som det å dra sin manglende blueferdighet inn i andres åsyn. 

Man er ikke på nudistleir, men er en del av et nabolag hvor man har ulike typer og grenser, og normalen skal være deretter, da sømmer det seg ikke helt å ligge å vise seg frem slik synes jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Normalt" er vel en diskutabel situasjon. Det kan jo hende at hun er frigjort og ikke bryr seg at andre mennesker ser henne naken. Det er jo ikke slik at hun soler seg eksempelvis på plenen utenfor boligene. Da hadde jeg begynt å lure.

 

Tror ikke at barn tar skade av å se et annet menneske naken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig plager det meg ikke men jeg liker det ikke helt med tanke på mine barn!

Anonymous poster hash: 77571...911

 

Hvorfor liker du det ikke med tanke på dine barn?

Anonymous poster hash: 10425...af8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er positivt og dele sine goder :wow: 

At du ville vert et særdeles hyggelig publikum, joa, det tror jeg nok haha:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler vel ikke om det, men at man ikke blander konsepter som det å dra sin manglende blueferdighet inn i andres åsyn. 

Man er ikke på nudistleir, men er en del av et nabolag hvor man har ulike typer og grenser, og normalen skal være deretter, da sømmer det seg ikke helt å ligge å vise seg frem slik synes jeg.

Det handler selvsagt ikke om det. Men TS var bekymret for at hennes barn så et nakent menneske. Ja man burde ta hensyn til sine naboer. Men om man ligger naken og soler seg på egen veranda. Det synes jeg folk bør tåle. Man må jo ikke glo over på naboen om man finner et nakent menneske støtende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Er dette noe å klage over da? Spyl verandaen din du. Gjerne med superkaldt vann. Gjør det fint og koselig hos deg. * blunk blunk * 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ville vert et særdeles hyggelig publikum, joa, det tror jeg nok haha:)

Jeg stiller alltid opp for mine medmennesker og deler mine goder :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler selvsagt ikke om det. Men TS var bekymret for at hennes barn så et nakent menneske. Ja man burde ta hensyn til sine naboer. Men om man ligger naken og soler seg på egen veranda. Det synes jeg folk bør tåle. Man må jo ikke glo over på naboen om man finner et nakent menneske støtende.

Nei, man mååå ikke det, men ikke alltid man fårr fri fra et slikt innsyn heller da, og selv synes jeg det bare ikke passer med nakensoling i et nabolag.

Finner det lite artig å få andres nakne kropper i trynet når jeg inntar lunsj på balkongen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller alltid opp for mine medmennesker og deler mine goder :blomst: 

Du er et medmenneske du, alltid åpen og klar for andres nakenhet haha:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...