Gå til innhold

Hvor ofte gir du pluss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plusser innlegg jeg er enig i, innlegg som er bra skrevet og innlegg som er morsomme. Plusser ganske ofte.

Sjekker også ofte hvor mange pluss en bruker har fått (av ren nysgjerrighet).

Går ikke inn i profilen da, men holder pilen over nicket.



Anonymous poster hash: ea291...a3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plusser ofte. Har plusset meg selv en gang, men kan unnskylde meg med at det var i begynnelsen av mine KG dager :laugh:



Anonymous poster hash: 75b22...4be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plusser på alle jeg har lyst til å bolle

Aha. Er du flink til å bake boller siden du vil gi boller til folk?

Anonymous poster hash: 2bfd7...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Er du flink til å bake boller siden du vil gi boller til folk?

Anonymous poster hash: 2bfd7...fe0

Enten så har du problemer med å lese eller så leker du dum. Eller leker du ikke? What is it?

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig sjeldnere, fordi det blir stadig færre brukere her inne med hva jeg kaller fornuft, respekt, folkeskikk og med beina planta på bakken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg er litt dårlig til å gi pluss, men tenker at en pluss ofte ikke har så stor betydning og ikke alltid er et tegn på at noen har skrevet et godt innlegg.

Men jeg gir pluss for morsomme innlegg, innlegg jeg liker og der jeg vil vise støtte tilnoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg plusser relativt ofte fordi jeg ser så mange gode kommentarer :)

 

Kan jeg plusse meg selv?

Anonymous poster hash: 9160e...5c9

Om du poster som anonymbruker ja :) Personlig så syns jeg det blir litt feil og tåpelig :P

Endret av Winza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss systemet er som regel ubrukelig. Dersom det f.eks er en kvinnefiendtlig TS som starter en tråd, og det første innlegget er småfrekt mot TS, skal du ikke se bort ifra at det blir mange plusser.

 

Mindre, sarkastiske og/eller "morsomme" innlegg får flere plusser en lengre, kritiske og godt skrevet innlegg.

 

Jeg kan ikke huske å ha plusset noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Pluss systemet er som regel ubrukelig. Dersom det f.eks er en kvinnefiendtlig TS som starter en tråd, og det første innlegget er småfrekt mot TS, skal du ikke se bort ifra at det blir mange plusser.

 

Mindre, sarkastiske og/eller "morsomme" innlegg får flere plusser en lengre, kritiske og godt skrevet innlegg.

 

Jeg kan ikke huske å ha plusset noe.

Hva om vi hadde hatt en rød dislike pil til å dislike kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pluss systemet er som regel ubrukelig. Dersom det f.eks er en kvinnefiendtlig TS som starter en tråd, og det første innlegget er småfrekt mot TS, skal du ikke se bort ifra at det blir mange plusser.

 

Mindre, sarkastiske og/eller "morsomme" innlegg får flere plusser en lengre, kritiske og godt skrevet innlegg.

 

Jeg kan ikke huske å ha plusset noe.

 

Enig. Oneliners, gjerne frekke, er måten å få mange plusser på. Lange innlegg klarer ikke holde oppmerksomheten til folk virker det som.

 

Hva om vi hadde hatt en rød dislike pil til å dislike kommentarer?

 

Tror ikke det hadde vært en god ide i bildetråder etc..

Anonymous poster hash: 93eb0...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plusser også innlegg jeg syns er godt skrevet eller hvis det er meninger jeg deler. Blir kanskje 4-5 pluss pr dag.

Og når vi først er inne på "plussing" så stusser jeg over alle innleggene av anonyme brukere som har bare en pluss... Er det fordi folk plusser sine egne innlegg :ler:?

:fnise: det samme har jeg tenkt innimellom, så det har ført til at om jeg har skrevet slm anonym og fått en pluss, så gir jeg meg selv en pluss til slik at jeg skal ha to, slik at folk ikke skal tro at den første og ene plusse er fra meg selv :fnise: om det ga noe mening...

For å svare på spørsmålet, jeg plusser relativt mye, plusser ting som er godt skrevet selv om jeg kanskje ikke er enig en gang, plusser ting jeg er enig i (men må være godt skrevet), plusser morsomme innlegg, og plusser tørr teit humor innlegg, og noen ganger plusser jeg innlegg uten vilje (som jeg absolutt ikke ville ha plusser ellers, enten en skikkelig dust slem kommentar, eller for eksempel når noen skriver om noe trist) siden det har blitt en vane å plusse ting... Skulle gått an å fjerne plassen sin igjen :(

Anonymous poster hash: c5414...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oftere enn jeg skifter sokker.

... Noe som ikke henger på greip i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...