Gå til innhold

Har du kjent igjen noen fra virkeligheten i tråder på kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er alltid (minst?) to sider av samme sak, men uansett så må det jo være superpinlig for henne å vite at dere vet da!

..Og siden hun vet at dere vet, så vet jo hun også at du er bruker på KG ;)

(Bare ikke nødvendigvis brukernavnet ditt såklart)

Hun skriver jo at hun ikke vet :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bare lo av det, fordi han har ikke vært urimelig, er heller hun som er litt ko-ko :-P Men hun vet nok ikke at vi vet at hun skrev her inne!

Anonymous poster hash: c7716...ba0

Så sjefen sitter hjemme med kona og ler av sine ansatte som skriver på nett, fordi de er ko-ko? Høres ikke ut som en kjempeprofesjonell sjef for å være helt ærlig. Tror jeg ville tenkt over om hun hadde et poeng om en av mine ansatte skrev et innlegg om meg på et forum. Litt nysgjerrig, var svarene i hennes eller din manns favør?

Beklager avsporing. Til trådens tema: Jeg har ikke kjent igjen noen selv om jeg har trodd det flere ganger.

Anonymous poster hash: eb6df...a3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid (minst?) to sider av samme sak, men uansett så må det jo være superpinlig for henne å vite at dere vet da!

..Og siden hun vet at dere vet, så vet jo hun også at du er bruker på KG ;)

(Bare ikke nødvendigvis brukernavnet ditt såklart)

Jada, alltid to sider av en sak! :-)

Anonymous poster hash: c7716...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har faktisk opplevd at jeg har sittet og lest høyt ett par innlegg som noen har skrevet her inne (skrevet både som AnonymBruker, eller under fullt  brukernavn) og noen som sitter i nærheten sammen med meg rødmer (eller blir veldig flaue) og innrømmer at det faktisk var dem som skrev akkurat de tingene....

 

 



Anonymous poster hash: 30510...de5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker.

En bruker her inne har et profilbilde av min mors venninne, og det burde være henne.

Men det hun skriver passer ikke helt med den hun er som person i virkeligheten, og jeg er derfor litt usikker på om det er henne, eller om det er noen som har "lånt" bildet av henne.

 



Anonymous poster hash: 193ed...b47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjenner igjen en bruker fra et annet forum, men ellers har jeg ikke kjent igjen noen. Håper ingen har gjenkjent meg da jeg prøver å være mest anonym, også under brukernavn.



Anonymous poster hash: 2b933...21b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...