Gå til innhold

Har du kjent igjen noen fra virkeligheten i tråder på kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, en bruker her inne som er fra samme by som meg var veldig lett å gjennomskue. Hun la ut alt for mye privat info, jeg kjenner henne ikke, men vet hvem hun er.

Anonymous poster hash: 26b79...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjent igjen to stykker jeg har sett på diverse andre nettsteder og apper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente igjen en sprø dame her for en stund siden. Og så har jeg selv blitt gjenkjent av en person jeg omtalte i en tråd. Jeg tror egentlig det er veldig mange som bruker dette forumet i blant som tidsfordriv. Naboen din er kanskje også her inne nå.



Anonymous poster hash: d1804...dda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner igjen en bruker som har bilde av seg selv som avatar her inne, så hun kan jo ikke være veldig overrasket hvis folk kjenner henne igjen. Ellers så tror jeg man fort "tror man kjenner igjen" folk, men i realiteten er det mange som har lignende historier...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg! På grunn av et profilbilde, så var ikke akkurat hemmelig at hun var på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner igjen en bruker, har ikke kontakt med henne per dags dato.

Leter ikke etter folk.

Vet også at noen kolleger surfer her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk her tar det så negativt om noen er åpen om hvem de er her inne.

Jeg deler ikke personlige ting som bilder osv, men om folk kjenner meg igjen så er det helt ok, jeg er jo veldig åpen. Så de som ikke kjenner meg igjen eller ikke vet hvem jeg er tror jeg er anonym

Er sikkert flere som ikke bryr seg så mye som noen tror

Endret av Blod
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KGfolk er de verste på å kjenne igjen folk. Uansett hvor triviell beskrivelsen er av en person så kommer det ABer og spør om personen begynner på bokstaven #.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hun driter seg veldig ut. Hun har lagt ut opplysninger som gjør henne 100 % identifiserbar, jeg synes bare hun oppfører seg latterlig her.

Jeg sier ikke hva hun gjør her som er så latterlig, da kan dere lett finne henne.



Anonymous poster hash: eaf0b...8a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra ei bygd nordpå, og har kjent igjen 2 stk :P Pluss ei fra Tromsø fra bildetråden, byen jeg bor i nærheten av. Det hadde jeg aldri trodd. Så derfor holder jeg meg anonym!

Anonymous poster hash: fca51...9e6

Har hun samme bilde på Facebook som i bildetråden? U know? :)

Jeg har ikke kjent igjen noen. Men så er jeg helt døv på slikt. Må ha det inn med teskje om jeg skulle kjent igjen noen her.

Og om jeg legger ut noe her, så forandrer jeg alltid litt fakta slik at det ikke skal være så altfor lett å kjenne meg igjen.

Meeeen om noen gjør det, så er det nok ikke det verste som kunne skjedd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen folk nå og da, og derfor ABer jeg ALLTID, og forandrer detaljer i historiene mine.

Og, jeg oppdaga via KG at den single arbeidskollegaen min ikke var så singel likevel. Vips, så ble jeg elskerinna, da jeg leste konas frustrasjoner, om meg, her inne. Så sint har jeg sjeldent vært. På han selvsagt.

Kjipt, får frysninger når jeg tenker på det, men likevel bra, så fant vi ut av dobbeltspillet hans.



Anonymous poster hash: c05f6...eaf
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

"Felleshull" :fnise:
Da har jeg laget meg en ny bruker, teit at jeg ikke kan bruke samme epost. Men det får være. Nå blir det slutt på å dele personlig informasjon om selv, gud jeg burde bli beskyttet mot meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hun driter seg veldig ut. Hun har lagt ut opplysninger som gjør henne 100 % identifiserbar, jeg synes bare hun oppfører seg latterlig her.

Jeg sier ikke hva hun gjør her som er så latterlig, da kan dere lett finne henne.

Anonymous poster hash: eaf0b...8a8

Er sikkert meg :(

Anonymous poster hash: 04ea1...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjent igjen et par stykker her inne. Men ikke sett noe hårreisende eller overasskende informasjon om de jeg har kjent igjen, da.

Anonymous poster hash: af1c4...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som er identifiserende, personangrep og svar til dette. Tråden blir flyttet til Generell debatt.

Frk.K, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått glipp av showet her tydeligvis. Hva skjedde?

Anonymous poster hash: a4570...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...