Gå til innhold

Hva når jeg bare tenner på de rundt 18?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er meget svak for jenter i slutten av tenåra, og selv er jeg tiåret eldre. Jeg ser absolutt problemet med aldersforskjellen.

Det som er dumt, er nemlig at jeg utelukkende tenner på jenter i denne alderen. Jeg har hatt sex kun med jevnaldrende, og vært i forhold med jevnaldrende. Jeg slet virkelig med tenningen da jeg hadde sex med disse.

Øynene mine fanger bare opp fine jenter på den alderen. Ser jeg en blond og flott jente med solbrun hud, kan jeg rett og slett få stå på stedet.. Det har skjedd.

Jeg vet jo ikke nødvendigvis alderen på de jeg ser på, men de fleste er nok 18-20 år. Noen eldre, andre yngre, etter hvordan de ser ut for alderen.

Har vært på fester med 18-åringer, og det har absolutt vært en del flørting, og muligheten for sex har absolutt vært til stede. Av samvittighetsgrunner er det foreløpig bare blitt klining.

Men jeg liker ikke at jeg bare tenner på en aldersgruppe. Er det normalt å å bare like jenter innen et så snevert aldersspenn?



Anonymous poster hash: 2816c...670
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er over seksual lavalder, det er OK. Heller ikke unormalt. Derimot hvis du kunne tenkt deg et forhold med en på 18-20 mens du selv er rundt 30 må du tenke godt på hvilke forskjeller som gjelder. Hva når hun blir eldre?

Hvilken del av tenningen er det du sliter med på din alder? Virker de for gamle? Hva er greia?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget svak for jenter i slutten av tenåra, og selv er jeg tiåret eldre. Jeg ser absolutt problemet med aldersforskjellen.

Det som er dumt, er nemlig at jeg utelukkende tenner på jenter i denne alderen. Jeg har hatt sex kun med jevnaldrende, og vært i forhold med jevnaldrende. Jeg slet virkelig med tenningen da jeg hadde sex med disse.

Øynene mine fanger bare opp fine jenter på den alderen. Ser jeg en blond og flott jente med solbrun hud, kan jeg rett og slett få stå på stedet.. Det har skjedd.

Jeg vet jo ikke nødvendigvis alderen på de jeg ser på, men de fleste er nok 18-20 år. Noen eldre, andre yngre, etter hvordan de ser ut for alderen.

Har vært på fester med 18-åringer, og det har absolutt vært en del flørting, og muligheten for sex har absolutt vært til stede. Av samvittighetsgrunner er det foreløpig bare blitt klining.

Men jeg liker ikke at jeg bare tenner på en aldersgruppe. Er det normalt å å bare like jenter innen et så snevert aldersspenn?

Anonymous poster hash: 2816c...670

Jeg ser ikke noe unormalt ved det. Alle har forskjellige tenningsmønstre og hvis jenter rundt den alderen er det som pirrer deg, er det ikke noe å skamme deg for. Men det er et problem at du utelukkende finner disse jentene attraktive (mtp. fremtidige forhold). Hvorfor klarer du ikke å tenne på jevnaldere kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det etter flere år med undring, er det slik at de aller fleste voksne menn (ofte eldre enn deg og) tenner absolutt mest på jenter fra 15-20 år. Slik er det bare, så du er ikke unormal.



Anonymous poster hash: f47aa...60e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting galt, eller unormalt, ved å tenne på unge jenter. Så lenge de er lovlige er det uproblematisk.

Men det er jo et problem for deg personlig om tiltrekningen utelukkende går i den retningen, og at det fortsetter slik ettersom du blir eldre. Spesielt når tiltrekningen hovedfokuseres mot jenter du ikke klikker med personlighetsmessig og neppe kan ha et forhold med.

Jeg har opplevd mye oppmerksomhet fra endel eldre menn siden jeg var rundt 15, og opplever det fortsatt (er begynnelsen av tyveårene men ser endel yngre ut). Det er ingenting galt i det og jeg liker selv eldre menn, men jeg er ekstremt vare for menn hvis oppmerksomhet kun rettes i den retningen.

Min erfaring er at de selv ikke hadde draget på den alderen. De var aldri han som fikk oppmerksomhet fra jenter da de var 20, eller hadde sex på vgs. I sitt voksne litt vil de "ta igjen" og fantaserer stadig om hvordan det er å ha sex med en yngre jente.

Dersom jeg merker at en godt voksen mann er veldig fokusert på hvor ung jeg er, diskuterer det eller ser ut til å sjelden eller aldri oppleve samme tiltrekning til jevnaldrende kvinner, styrer jeg unna. Jeg lukter at det handler mer om en fetisj enn genuin tiltrekning.



Anonymous poster hash: 5867a...9df
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget svak for jenter i slutten av tenåra, og selv er jeg tiåret eldre. Jeg ser absolutt problemet med aldersforskjellen.

Det som er dumt, er nemlig at jeg utelukkende tenner på jenter i denne alderen. Jeg har hatt sex kun med jevnaldrende, og vært i forhold med jevnaldrende. Jeg slet virkelig med tenningen da jeg hadde sex med disse.

Øynene mine fanger bare opp fine jenter på den alderen. Ser jeg en blond og flott jente med solbrun hud, kan jeg rett og slett få stå på stedet.. Det har skjedd.

Jeg vet jo ikke nødvendigvis alderen på de jeg ser på, men de fleste er nok 18-20 år. Noen eldre, andre yngre, etter hvordan de ser ut for alderen.

Har vært på fester med 18-åringer, og det har absolutt vært en del flørting, og muligheten for sex har absolutt vært til stede. Av samvittighetsgrunner er det foreløpig bare blitt klining.

Men jeg liker ikke at jeg bare tenner på en aldersgruppe. Er det normalt å å bare like jenter innen et så snevert aldersspenn?

Anonymous poster hash: 2816c...670

Men, herrejesus, mann. Du er jo 100% normal. Hva er problemet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig null problem, men om tenningsmønsteret ditt ikke endrer seg med alderen, vil du slite om 10-20 år.

Han kommer nok alltid til å synes de unge kvinnene er vakre og tiltrekkende. Det er hundre prosent normalt og et instingt fra naturen.

(Fordi hankjønnet tenner på kvinner som ser ut som de åpenbart kan føre genene deres videre.)

Det vil ikke si at han vil komme til å slite. Han vil syns de er skjønne. Men han vil nok være såpass realist at han skjønner at de ikke er så utrolig intressert i han selv.

Uansett, han ligger jo med damer på egen alder, så jeg ser ikke at han har noe som helst problem, whatsoever.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Du bør passe på å "spre" fokuset ditt litt og ikke fordype deg for mye i den spesielle fokjærligheten du har (jeg kaller det en fetish) for de helt unge kvinnene. Forsøk å se på den som et pluss og noe du kan kose deg med, at du kan beundre dem, og kanskje noen av dem vil ha deg også.

Men forsøk å utforske om det ikke er sider ved de damene du vanligvis prøver deg med, så du opprettholder interessen for dem. Da vil du kunne ha et ok sexliv.

Lykke til, og nei. Du er ikke unormal.

En unormal mann ville ikke reagert på aldersforskjellen og bare tenkt på egen nytelse...

Stå på og tenk på at får du bender av å se en lekker ung kvinne, er det bare hodet ditt som sier fra med en fysisk respons, på den mest ærlige måten som fins, hva dine seksuelle preferanser er, og en fetish du har. No biggie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de selv ikke hadde draget på den alderen. De var aldri han som fikk oppmerksomhet fra jenter da de var 20, eller hadde sex på vgs. I sitt voksne litt vil de "ta igjen" og fantaserer stadig om hvordan det er å ha sex med en yngre jente.

Anonymous poster hash: 5867a...9df

Det der var da en voldsomt bastant uttalelse, og jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at dette stemmer for samtlige menn, siden ALLE menn tenner på unge, fertile kvinner med vakker fysikk. Det er bare det at ikke alle har det å helst ligge med disse kvinnene som sin seksuelle preferanse, hele livet.

Noen har det. Men det betyr ikke at de var seksuelt frustrerte som 18åringer og vil leve ungdommen "de aldri fikk..."

Menn lever nemlig i nuet. Får vi sex her og nå, med damer vi liker, så behøver vi ikke "gå tilbake og leve livet på nytt", sånn som du antyder.

En ung mann er alltid frustrert, og alltid kåt. Han føler alltid at alle har seg mer enn han.

Å ville bli 18 år igjen er ikke årsaken til at man tiltrekkes av vakre, fertile kvinner.

Dette er et instingt alle har. Vi er programmert.

På samme måten som kvinner er programmert til å se etter de partnerne som de selv ser for seg er fysisk fit og har gode gener.

At du møtte noen som ikke var seksuelt aktive som 18åringer, betyr ikke at du har rett i at de likte deg fordi de ville "ta igjen sex de ikke fikk for ti år siden.."

Sorry, men jeg tror du har misforstått. Det er ikke sånn at man MÅ ha "gått gjennom sex med alle aldersgrupper" for å trives med å ha sex og ikke "savne" noe.

Newsflash: I senga er det tryggheten i relasjonen og orgasmen man har som er tilfredstillende. Ikke tanken på hva man skulle gjort før i livet og følelsen av "å endelig få dette."

Fordi sex er ikke et behov man sparer opp fra man var 16 år og tar ut som 30åring...

Det er et behov man har i dag og får dekket i dag.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, for å være helt ærlig at Anonymous poster hash: 5867a...9df blander sammen følelsesmessige behov, med sex. Jeg tror også at det ert en kvinnelig hjerne som tenker sånn.

Å sørge over at man var seksuell taper på vdg er ikke noe en mann driver med når han som 30åring er aktiv seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var da en voldsomt bastant uttalelse, og jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at dette stemmer for samtlige menn, siden ALLE menn tenner på unge, fertile kvinner med vakker fysikk. Det er bare det at ikke alle har det å helst ligge med disse kvinnene som sin seksuelle preferanse, hele livet.

Noen har det. Men det betyr ikke at de var seksuelt frustrerte som 18åringer og vil leve ungdommen "de adri fikk..."

Leste du egentlig ikke innlegget mitt? Det var ikke en bastant uttalelse overhodet.

Jeg snakker ikke om menn som er tiltrukket av jenter på 18 - da det stort sett er alle menn.

Jeg snakker ikke om menn som har lyst på sex med unge jenter.

Jeg krangler ikke på biologi for fem øre.

Jeg snakker om menn som kun vil ha unge jenter, og overhodet ikke kvinner som er noe eldre, menn som er opphengt i alder, snakker mye om det og skryter av det til andre.

Min erfaring er at det enorme aldersfokuset der de gjør et stort poeng ut av at en jente går på vgs og ikke er to år eldre, er et resultat av deres egen bakgrunn. Jeg har hørt et par voksne menn faktisk tilstå dette og si at det ofte er tilfelle.

Beklager hvis du finner det offensivt. Jeg sier ikke at det ikke er unntak. Og ikke repeter det evinnelige om hvordan menn er "programmert" for det har jeg aldri nektet for.

Anonymous poster hash: 5867a...9df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du egentlig ikke innlegget mitt? Det var ikke en bastant uttalelse overhodet.

Jeg snakker ikke om menn som er tiltrukket av jenter på 18 - da det stort sett er alle menn.

Jeg snakker ikke om menn som har lyst på sex med unge jenter.

Jeg krangler ikke på biologi for fem øre.

Jeg snakker om menn som kun vil ha unge jenter, og overhodet ikke kvinner som er noe eldre, menn som er opphengt i alder, snakker mye om det og skryter av det til andre.

Min erfaring er at det enorme aldersfokuset der de gjør et stort poeng ut av at en jente går på vgs og ikke er to år eldre, er et resultat av deres egen bakgrunn. Jeg har hørt et par voksne menn faktisk tilstå dette og si at det ofte er tilfelle.

Beklager hvis du finner det offensivt. Jeg sier ikke at det ikke er unntak. Og ikke repeter det evinnelige om hvordan menn er "programmert" for det har jeg aldri nektet for.

Anonymous poster hash: 5867a...9df

Les over.

Jeg tror du ikke har forstått hva dette er og hva det handler om.

Du har laget dine egne forklaringer i ditt eget hode på hvorfor menn som var eldre enn deg var tiltrukket av deg da du var 15. Og det er helt tydelig at du ser på deg selv som et trofé for menn som ikke fikk seg noe da de var 16.

Et ikke lite creepy selvbilde, spør du meg.

Når du legger dine egne idéer om hvorfor menn har valgt å ha sex med deg, fram for TS som om de er sannheter om hans personlige psyke må det være lov å påpeke at du er på jordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er over seksual lavalder, det er OK. Heller ikke unormalt. Derimot hvis du kunne tenkt deg et forhold med en på 18-20 mens du selv er rundt 30 må du tenke godt på hvilke forskjeller som gjelder. Hva når hun blir eldre?

Hvilken del av tenningen er det du sliter med på din alder? Virker de for gamle? Hva er greia?

Jeg skriver under på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les over.

Jeg tror du ikke har forstått hva dette er og hva det handler om.

Jeg hadde ikke dette inntrykket da jeg var 16, jeg tenkte ikke over det. Men ettersom jeg ble eldre har jeg sett en viss sammenheng. Da jeg diskuterte dette med venner tilsto et par menn at de er ekstra fiksert på yngre jenter og at de gjerne ville oppleve det da de "ikke gjorde det som yngre". Og de mente de kjente andre som var likedan. Dette er min erfaring, det var kun den jeg ga. Jeg nevnte det samme i en annen tråd tidligere med samme tema tidligere, og da fikk jeg svar fra TS om at han kjente seg igjen og syntes det stemte.

Jeg har ikke sagt noe om deg eller din bakgrunn.

Anonymous poster hash: 5867a...9df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke dette inntrykket da jeg var 16, jeg tenkte ikke over det. Men ettersom jeg ble eldre har jeg sett en viss sammenheng. Da jeg diskuterte dette med venner tilsto et par menn at de er ekstra fiksert på yngre jenter og at de gjerne ville oppleve det da de "ikke gjorde det som yngre". Og de mente de kjente andre som var likedan. Dette er min erfaring, det var kun den jeg ga. Jeg nevnte det samme i en annen tråd tidligere med samme tema tidligere, og da fikk jeg svar fra TS om at han kjente seg igjen og syntes det stemte.

Jeg har ikke sagt noe om deg eller din bakgrunn.

Anonymous poster hash: 5867a...9df

Du snakker som om du er yrkeshore og har foretatt research... Du er klar over at du er én person og at det du sier ikke nødvendigvis handler om TS.

Jeg syns det du forteller sier mere om din forkjærlighet for en viss type menn, enn om TS og hans problamstilling.

Du velger menn som vil trøstes og trenger bekreftelse på at de er attraktive for ungjenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du snakker som om du er yrkeshore og har foretatt research... Du er klar over at du er én person og at det du sier ikke nødvendigvis handler om TS.

Jeg syns det du forteller sier mere om din forkjærlighet for en viss type menn, enn om TS og hans problamstilling.

Du velger menn som vil trøstes og trenger bekreftelse på at de er attraktive for ungjenter.

Nå må du gi deg. Dette blir rent tull og det er tydelig at dette blir hårsårt for deg.

Jeg snakker om utsagn menn har kommet med - attraktive menn med valgmuligheter, og som ikke er menn jeg har datet. Jeg skrev "kamerater".

Nummer to - da det var en liknende tråd tidligere, kanskje samme fyr som TS. Jeg luftet dette fenomenet og han svarte han kjente seg igjen. Det var faktisk til hjelp at han gjenkjente noen fenomener.

Anonymous poster hash: 5867a...9df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du gi deg. Dette blir rent tull og det er tydelig at dette blir hårsårt for deg.

Jeg snakker om utsagn menn har kommet med - attraktive menn med valgmuligheter, og som ikke er menn jeg har datet. Jeg skrev "kamerater".

Nummer to - da det var en liknende tråd tidligere, kanskje samme fyr som TS. Jeg luftet dette fenomenet og han svarte han kjente seg igjen. Det var faktisk til hjelp at han gjenkjente noen fenomener.

Anonymous poster hash: 5867a...9df

Nei, det er ikke tull og det handler ikke om meg eller noe hårsårt.

Det handler om at du forveksler sexuelle tenningsmønstere med følelsesmessige behov.

En mann som kommer til deg og sier han savner noe han ikke fikk som ung og gjerne vil du skal gi han bekreftelser og stille et savn, handler om psykologi.

At TS ser en vakker kropp og får en bender handler ikke om hva han opplevde på vdg. Det er en universell respons alle menn har.

At du psykologiserer dette til følelsesmessige savn og sier dette forteller deg noe om TS sin bakgrunn som seksuelt aktiv er faktisk å tråkke på en annen person,- og snakke om hvorfor du er fornøyd med deg selv som trofé for tapere,- i stedet for å ta TS på alvor.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva når de selv blir eldre? Skal du få nye 18-årige kjærester hele tiden? Hva når du selv er 50?



Anonymous poster hash: 27d6a...5e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva når de selv blir eldre? Skal du få nye 18-årige kjærester hele tiden? Hva når du selv er 50?

Anonymous poster hash: 27d6a...5e1

Jge tror det er derfor han har åpnet denne tråden.

Jeg tror som sagt han ikke har et problem. Han ser noe han tiltrekkes av og jeg mener han fokuserer litt vel mye på det som en problematikk.

Han bør heller se på det som en side av seg selv og i tillegg utforske om det fins ting med kvinner på egen alder som også er tilfredstillende og bra. Mens han samtidig aksepterer at han alltid kommer til å ha en spesiell forkjærlighet (eller fetish om man vil) for unge kvinner rundt 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...