Gå til innhold

Holder dere bruder tale?


Lisemor

Holder dere bruder tale?  

  1. 1. Holder dere bruder tale?

    • JA
      17
    • NEI
      21
    • VET IKKE
      9


Anbefalte innlegg

Jepp, jeg må nå få sagt litt jeg også og ikke bare han! Tenker å dra fram mest morsomme ting som har skjedd. Da slipper det å bli grining, verre er det at jeg bare kommer til å le. :hoho: Det blir nok en utfordring å vri hjerne på å få sagt det rette og komme på alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg MÅ holde tale, jeg. Jeg elsker å holde taler og har bestemt meg for å ønske velkommen. En venninne av meg gjorde det i sitt bryllup, og det syntes jeg var fint. Foreldrene mine synes det er helt OK. Jeg gleder meg til å holde tale. Egentlig har den surra rundt i hodet mitt i flere år - men nå som vi endelig planlegger bryllup, har jeg ikke begynt å¨tenke på den en gang. Og alt jeg har tenkt før, er forsvunnet som dugg for solen :lol:

Men jeg skal nok finne på no. Jeg er faktisk ganske flink til å holde taler og lar sjelden en mulighet gå i fra meg. Litt glad i oppmerksomhet også da. :oops:

Jeg personlig synes det er gammeldags at bare brudgommen holder tale i bryllup. Men jeg er litt sær og litt glad i å bryte tradisjoner også da.

Så jeg oppfordrer alle bruder som lurer på om de kanskje skal holde tale, til å gjøre det! Men for all del: Jeg har respekt for de som ikke liker å holde tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...