Gå til innhold

Har dere samme farge på øyenbrynene og håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har blondt hår, og brune øyenbryn. De er en del mørkere altså, men farger de med enda litt mørkere farge igjen, synes det blir finest. Brunsvart farge nå for tiden, egentlig veldig lik min egen, så tror jeg har tatt feil denne gangen, må ha brukt noe mørkere før. Skulle øyenbryna vært min naturlige hårfarge hadde de jo knapt syntes :P

Anonymous poster hash: 5b325...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryn og hårfarge matcher ikke i det hele tatt. Hårfargen er blond/mellomblond, mens bryn og vipper er mørke - nesten sorte. Jeg har ikke farget noen av delene, syns det er fint slik det er.

Fargekombinasjonen er noenlunde slik som på Kate Winslet på dette bildet: http://www.popsugar.com/beauty/Do-You-Dye-Your-Eyebrows-Match-Your-Hair-2888528

Anonymous poster hash: 71fc4...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødbrunt hår og nesten blonde bryn.<br /><br /> Anonym poster: 0f5bed32494b73df9962e5c7dacb5918

Jeg synes det er fint med blonde bryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyseblondt hår og lyse øyevipper og øyebryn. Så lyst blir det hele at jeg ser ut som et spøkelse og folk tidvis spør om jeg er sy. Derfor må det farging av bryn til- farger de med askefargen til depend, og maskara. Skulle egentlig ønske jeg slapp innimellom, men da forsvinner hele meg liksom, og det er litt penere med en slags ramme.



Anonymous poster hash: bb9cf...2df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig samme farge på begge, men jeg syns hårfargen min er så kjedelig, så jeg farger det mørkere. Gidder ikke farge øyebryna, syns det er finere om de er litt mer "diskré".

Anonymous poster hash: 7a83e...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svarte vipper og bryn naturlig, og lys bond hår som barn/ ungdom og havnet på mørk blond hår i voksen alder.



Anonymous poster hash: 8d9ff...47b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Ut i frå desse fargekarta til hårfargane, så trur eg at eg har ein stad mellom medium brown og dark brown hår. Med litt grått, då, men det er mest i tinningane. Augebryna er ganske så mørke og tette, Eg kan bruke heilt mørk augebrynsskugge, men då må eg venje meg til kor tette bryna blir før eg går ut med det! Ingen andre enn meg legg merke til at dei er for mørke, så det er nok ganske rett. Brunsvarte augebryn, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...