Gå til innhold

Har dere samme farge på øyenbrynene og håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ganske lysblondt hår, og mørk blonde/mellombrune øyebryn helt naturlig, så Jan Thomas kan ta seg en kake :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har samme farge på håret og brynene. Og vippene forsåvidt. Ingenting er farget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har helt sort hår, og jeg fyller inn brynene mine, siden de er litt tynne etter min smak. Synes det ville sett veldig unaturlig ut å fylt dem inn med svart øyenbrynsblyant. Har mørkebrune øyenbryn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lysblondt hår, og mørk blonde/mellombrune øyebryn helt naturlig, så Jan Thomas kan ta seg en kake :danse:

Enig. For meg er mine mørke øyenbryn en del av min identitet. Da jeg var liten fikk mamma spørsmål om hun farget brynene mine fordi jeg var hvit i håret og hadde helt svarte øyenbryn. Pappa har også alltid hatt disse fargene, og de gjenspeiler også at jeg er en blanding mellom mammas mørke farger og pappas lyse. Jeg ville aldri valgt annerledes!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn noenlunde. Har mørkebrune bryn fra naturens side, så dem har jeg aldri gjort noe med. Håret farger eller striper jeg litt, men har som regel en "bunnfarge" som er nokså lik min naturlige. Dermed ser det rimelig likt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt mellom/mørkeblondt hår, og "gråsvarte" bryn og vipper. (Litt lysere enn sorte, men ingen bruntoner.) Kunne ikke tenke meg å bleke dem, trives med å ha litt farge på dem :)



Anonymous poster hash: 54090...2f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Hmm, jeg har mørkeblondt hår, men har helt lyse øyenbryn! Var så slitsomt, at jeg tattoverte dem for noen år siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mørke vipper og bryn-men lys blond med brune øyne :)



Anonymous poster hash: 52070...2af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kobberfarget hår og mørkt brune øyenbryn. Det er nok derfor mange lurer på om jeg har farget håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår og øyebryn er samme farge; mørk blond/brun. Vippene mine er derimot brunsvarte.

Anonymous poster hash: add59...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kastanjebrunt hår og gråsvarte bryn. Brynene er en del lysere enn håret, så jeg farger dem regelmessig og fyller i med gråsvart farge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naturlig så har jeg vel det. har egentlig mørkeblondt hår, men akkurat nå er det farga brunt. bryna er mørkeblonde og bruker øyenbrynspenn i fargen askeblond/taupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...