Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2014


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Gjest Oubliette

Jeg vil og være med her :)

venter forhåpentligvis en lillesøster eller lillebror rundt 17.september. har en jente på snart 3,5 fra før :hjerte:

slutta på pilla i november og hadde ikke ventetat det skulle gå så fort. Brukte 11 mnd sist.

:vinke: velkommen!

Argh... Brun utflod i dag, og prøver å ikke få noia.. kjenner jo vondter overalt i magen hele tiden :/

Hvordan går det med dere? Andre som spotter/har utflod?

Huff, håper det er uskyldig.. Jeg har hatt mye vondt, spesielt i begynnelsen, nå er det bare av og til :) heldigvis helt normalt!

Hei alle sammen! Har lenge tenkt på å melde meg inn her, men har ikke helt turt. Nå er jeg her da.. 10+3 idag. Er 28 år, og mannen er 30. Dette er vårt første barn, og angsten for å miste har vært fremtredende fra dag en. Ante ikke at det skulle være så travelt psykisk å være gravid.

Hvordan går det med deg Ninakanin? Brun utflod kan ikke være noe gøy! Har ikke opplevd det selv, men føler jeg har lest meg opp til nærmere en bachelorgrad på det, som mange andre kanskje? Veldig mange sier at de har blødd litt uten at noe galt har skjedd. Jeg krysser alle fingre for at det er sånn for deg også!

Velkommen! :vinke: Det er rett og slett slitsomt nå i begynnelsen. Er så redd for å miste igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil farge på utfloden fremdeles...

Æsj. Som om man ikke har nok bekymringer fra før. Håper som Amilie at dette er uskyldige greier.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...

Liker dårlig at jeg brygger på noe i tillegg. Bare fryser og er generelt i dårlig form.. skal til legen i morgen uansett, kjenner den timen passer bra nå.

Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det går bra, Ninakanin!

Det er jo mange som spotter litt av og på i starten uten at det trenger å være farlig, men jeg hadde nok fått hjertet i halsen og blitt fryktelig bekymret selv. Håper det har gitt seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Og ting virket ok da jeg var hos legen i dag, graviditeten er registrert og henvisning til gynekologisk undersøkelse på sykehuset er sendt :)

Spennende!

Og så har jeg bestilt tid hos privatpraktiserende jordmor for tidlig ultralyd før sjekken på sykehuset :)

Iiiik spent...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Så bra! :hoppe:

På fredag er det tidlig UL. Kjenner jeg gruer meg... Er så redd for å få beskjed om at det ikke er liv. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :hoppe:

På fredag er det tidlig UL. Kjenner jeg gruer meg... Er så redd for å få beskjed om at det ikke er liv. :sukk:

Huff ja...

Her hjemme virker det som om samboeren min er reddere enn meg, faktisk.. han tok det veldig veldig tungt da vi mistet sist gang. Synet av en ensom livmor slo luften ut av ham rett og slett..

Meg og, for all del, det var forferdelig. Men han.... merker det veldig godt på han nå at han ikke tør å glede seg enda.

Håper sånn at det er et hjerte som slår denne gangen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser de andre terminklubbene har sånn liste over termin på fremsiden av tråden, kanskje vi skulle laget en sånn også? :) Med "vi" så mener jeg da Amilie siden hun er den eneste som kan redigere første innlegg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foreløpig beregninger tilsier 20.09, men tipper det kommer til å bli endret på ordinær ultralyd... Kjenner jeg syklusen min rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...