Gå til innhold

Hvem arrangerer babyshower?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min søster skal ha baby om noen måneder, en liten jente. Hun har mange gode venner, og jeg trodde det var disse som vanligvis arrangerte babyshower, men hvem er det som stort sett pleier å arrangere det? Jeg har ikke sånn kjempekjemi med søsteren min, men vil jo at hun skal få en babyshower. Jeg lurer på å kontakte en av venninnene hennes (feks forlover) for å høre om hun har planlagt noe. I tillegg er hun en del eldre enn meg og vi har helt forskjellig omgangskrets. Hva tenker dere? :)

Anonymous poster hash: 2d317...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen i helvete, TRE tråder om babydusj på første siden! Babydusj er noe amerikansk fjas! Ingen trenger babydusj. Ingen har gitt meg valpedusj når jeg skulle få meg valp.

Anonymous poster hash: 87722...0fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen i helvete, TRE tråder om babydusj på første siden! Babydusj er noe amerikansk fjas! Ingen trenger babydusj. Ingen har gitt meg valpedusj når jeg skulle få meg valp.

Anonymous poster hash: 87722...0fe

Hva?!? Fikk du ikke valpedusj?!? Jeg har fått både lammedusj og kalvedusj på gården, er ikke det vanlig da?

Anonymous poster hash: b1e09...a03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?!? Fikk du ikke valpedusj?!? Jeg har fått både lammedusj og kalvedusj på gården, er ikke det vanlig da?

Anonymous poster hash: b1e09...a03

Dusjutstyret på valper er montert såpass lavt at man som regel kun merket effekten i etterkant, i form av dammer. Tror kalver og lam er mer langbeinte. I forhold til unger, så er guttebabyer notoriske på dusjing av foreldre, jentene mangler utstyret.

Tilbake til emnet: å prate med forlover høres lurt ut. Mulig de har diskutert dette en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen i helvete, TRE tråder om babydusj på første siden! Babydusj er noe amerikansk fjas! Ingen trenger babydusj. Ingen har gitt meg valpedusj når jeg skulle få meg valp.

Anonymous poster hash: 87722...0fe

Ingen trenger bursdag eller noe form for feiring heller. Bare fjas.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster skal ha baby om noen måneder, en liten jente. Hun har mange gode venner, og jeg trodde det var disse som vanligvis arrangerte babyshower, men hvem er det som stort sett pleier å arrangere det? Jeg har ikke sånn kjempekjemi med søsteren min, men vil jo at hun skal få en babyshower. Jeg lurer på å kontakte en av venninnene hennes (feks forlover) for å høre om hun har planlagt noe. I tillegg er hun en del eldre enn meg og vi har helt forskjellig omgangskrets. Hva tenker dere? :)

Anonymous poster hash: 2d317...ad5

Siden ingen svarer deg på det du spør om: snakk med din søsters veninne. :) Dere kan jo eventuelt planlegge noe sammen om hun ikke allerde har planlagt noe. Regner med hun ikke har det, siden du ikke er invitert. Tar det for gitt at søsteren til den gravide hadde stått på gjestelisten.

Anonymous poster hash: 92b8d...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter tradisjonen (spesielt den vestlige versjonen) er det nære venner som skal holde det, da det ble ansett frekt å be om gaver på vegne av egne familiemedlemmer. Antar man i dagens samfunn ikke oppfatter det slik lenger, men det er fortsatt mest vanlig at venner holder den.

Det skader jo ikke å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sånn at alle forventer å få arrangert babyshower for seg?
Jeg vet kun om en person i kretsen som hadde det, kjenner mange med barn og har nå flere nære venninder som venter barn, er jeg da dårlig venninde om jeg ikke sørger for at de også får sin babyshower eller hva?



Anonymous poster hash: 27fd7...a76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sånn at alle forventer å få arrangert babyshower for seg?

Jeg vet kun om en person i kretsen som hadde det, kjenner mange med barn og har nå flere nære venninder som venter barn, er jeg da dårlig venninde om jeg ikke sørger for at de også får sin babyshower eller hva?

Anonymous poster hash: 27fd7...a76

Er det ikke en tradisjon i din omgangskrets så nei. Hadde det derimot vært slik at alle veninnene i en vennegjeng hadde fått babyshower hadde det sikkert blitt fryktelig sårt for den ene som plutselig ikke fikk.

Anonymous poster hash: 92b8d...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Faen i helvete, TRE tråder om babydusj på første siden! Babydusj er noe amerikansk fjas! Ingen trenger babydusj. Ingen har gitt meg valpedusj når jeg skulle få meg valp. Anonymous poster hash: 87722...0fe

Fy flate, dårlige venner ass som ikke ga deg valpedusj! :P Håper jeg får følldusj når hoppa mi skal ha føll om et par år! :D Masse hesteutstyr, ja takk! Jeg skal ikke ha barn og da er det bare rett og rimelig at jeg skal få følldusj når mine venner får babydusj! Baby er baby enten det er føll, kattunge, valp, geitekilling, hamsterunge eller kalv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...