Gå til innhold

buss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barnet mitt skal på tur med barnehagen imorgen. De har barnehagebuss. Har fått beskjed om å ta med bilsete. Tror dere bussen har isofix ?

Anonymous poster hash: c361b...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Har nok mest sannsynlig ikke isofix.



Anonymous poster hash: 54992...d57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de noen annen løsning på det da ? Er snakk om 3åringer.Siden det er barnehagebuss har de vel en løsning ? Det er også noen barn som ikke har foreldre som kjører bil.. Hva Gjør man da?

Anonymous poster hash: c361b...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår barnehage har busser med isofix, så man kan man feste både på den måten og med belte. Nå er dette to busser som er spesielt kjøpt til barnehagen, ikke vanlige utleiebusser sim jeg vet mange barnehager benytter seg av, så om dette er normalen vet jeg ikke. Vi har stol som festes med base, og det er et himla styr å flytte på den, så vi lånte stol av en veninne. Om ikke så har barnehagen noen stoler man kan låne. Det beste er vel å spørre barnehagen din om hvordan man gjør det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snakk om barnehagebuss så den hadde isofix. Siden barnehagen ikke hadde ekstra barneseter å låne ut så var det 3 barn som ikke fikk bli med på tur. Synd det er veldig dumt at de barna med foreldre som ikke kjører bil aldri får bli med på tur. Mange som føler seg utestengt av barna som gråter og ikke vil i barnehagen

Anonymous poster hash: c361b...311

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...