Gå til innhold

Barnas bestemor tar aldri kontakt på mine uker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er nok bare ikke noe som faller naturlig for henne. Jeg hadde nok gjort det på samme måte som henne. Ikke noe du trenger å ta personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som flere skriver: Helt naturlig. Hun er med barnebarna når de er hos sin far, altså hennes sønn. Hun sitter sikkert barnevakt også for å avlaste sønnen sin.

At hun ikke er på besøk hos deg, selv når barnebarna hennes er hos deg, er da helt naturlig. Også at hun ikke ønsker å sitte barnevakt for å avlaste deg. Det har du egen familie til, evt egne venner. Dersom ikke, så får du skaffe deg trillepike/fast barnevakt. Jeg var selv fast barnevakt i en familie i nabolaget fra jeg var ca 13 til 18. Kjekke lommepenger, og foreldrene kom seg litt ut uten ungene, selv om de ikke hadde noen familie i nærheten.



Anonymous poster hash: e7e40...8c0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje far har gitt uttrykk for at han ikke er komfortabel med at dere har så mye kontakt?

Ellers er det forståelig og naturlig at hun planlegger å treffe barnebarna når de er hos sønnen hennes. Dersom han trenger mye barnevakt osv kan det også hende at hun synes det er mer enn nok å stille opp der.

Anonymous poster hash: 48015...034

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overhode ikke ute etter noe barnevakt! Jeg har greid meg alene i disse 3 årene uten problemer (til tross for 40 i feber, omganssyke osv).

Jeg er oppvoks med ett helt syns på dette og vet at det ikke er normalt blandt de fleste.

Min far besøker min mormor ett par ganger i året. Og mamma besøker min farmor og farfar. Dette har vært verdens mest naturlige ting for familien min. Og det er utrolig koslig synes jeg.

Jeg og min x har ett godt samarbeid og ett bra vennskap. Så lenge vi begge er single så har vi vært på ferie sammen med barna. Og gjort ting sammen.

Ts

Anonymous poster hash: ffcb0...d7f

Javel, men de aller fleste andre finner ikke det naturlig og det må du godta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ha sagt det, så hadde jeg stusset litt selv dersom det var slutt med min mann og mamma hadde vært like mye hos han som hos meg..

Å få besøk av og til, -helt greit!

Men ellers er det jo naturlig at ex-sviger foreldre har mest kontakt med barna når de er hos sin sønn/datter.

Kanskje du burde skape ditt eget nettverk TS? :)

Anonymous poster hash: 48015...034

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...