Gå til innhold

Overreagerte jeg? Når skummel venn av eks liker bilder av dine barn på FB


Snakkesnurpa

Anbefalte innlegg

Hei!

Min eksmann hadde puttet et fint bilde av barne våre på facebook siden sin og jeg var nysgjerrig på hvem som hadde likt bildet. Jeg fant en dame jeg ikke kjente og gikk til siden hennes. Det var som ondskapen selv, hun hadde bilder av barn som sniffer fra pose, barn som leker ved lik, kniver, døde kropper etc etc...Jeg ble helt dårlig over at min mann har en slink venninne og ble med en gang redd hun skal møte barna mine. Overreagerte jeg? Hva ville dere ha tenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt at dersom denne tråden ikke er tull, så burde du ta en telefon til politiet 😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt at dersom denne tråden ikke er tull, så burde du ta en telefon til politiet

Jeg er litt nervøs, tror han dater henne. Da jeg spurte sda han bare at det var ikke min business hvem han omgås og han ville aldri latt noen komme nær barna som han ikke stolte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ikke pokker om jeg ville hatt henne i nærheten av mine barn...

Nei, ikke sant? Hun kan jo neppe ha god inflytelse på dem. I den grad hun lar dem leve de...Fy faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utifra de andre bildene der også hadde jeg ikke likt det, forstår deg godt! Merkelig å legge ut slike bilder i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 84320...3a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra de andre bildene der også hadde jeg ikke likt det, forstår deg godt! Merkelig å legge ut slike bilder i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 84320...3a1

Jeg er så stresset over dette at jeg er kvalm nå. Det er jo ikke min sak hvem han dater, men jeg kan ikke la ungene mine omgås en slik person. bare det at hun hadde "likt" bildet av de skjønne ungene mine...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er to saker:

1) At en fremmed du ikke liker har likt et bilde på fb av barna dine. Dette er det ikke noe å reagere på. Da bør heller du og eksmannen din ta en prat og kanskje bestemme dere for at dere ikke skal poste bilder av barna deres. Poster dere bilder kan dere ikke reagere på at de blir likt.

2) At en fremmed du ikke liker kan komme til å møte barna dine. Jeg skjønner det godt. Orket ikke å klikke på bildene, men hvis du er oppriktig bekymret må du ta en ny prat med eksen. Stoler du på dømmekraften hans ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så stresset over dette at jeg er kvalm nå. Det er jo ikke min sak hvem han dater, men jeg kan ikke la ungene mine omgås en slik person. bare det at hun hadde "likt" bildet av de skjønne ungene mine...!

Det forstår jeg godt, hva er det han har til felles med henne da? Sprø dame er det jeg ser.

Anonymous poster hash: 84320...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du/han i Tyskland i det hele tatt, eller hvorfor tror du han dater dette syke mennesket?

Hun er ofte i hjembyen vår utifra det jeg kan se og det faktum at han ikke benektet det når jeg spurte om han datet henne. Han sa ikke nei, bare at det var hans sak hvem han omgås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er to saker:

1) At en fremmed du ikke liker har likt et bilde på fb av barna dine. Dette er det ikke noe å reagere på. Da bør heller du og eksmannen din ta en prat og kanskje bestemme dere for at dere ikke skal poste bilder av barna deres. Poster dere bilder kan dere ikke reagere på at de blir likt.

2) At en fremmed du ikke liker kan komme til å møte barna dine. Jeg skjønner det godt. Orket ikke å klikke på bildene, men hvis du er oppriktig bekymret må du ta en ny prat med eksen. Stoler du på dømmekraften hans ellers?

Nei, jeg stoler ikke på dømmekraften hans. Han har en lei tendens til å omgås mennesker som har dårlig inflytelse på ham, som enten har depresjoner eller drikke problemer (som han selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lik og døde kropper? Og det er ingen i tråden som syns dette høres rart ut?



Anonymous poster hash: c7650...06d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolletråd? Facebook har jo en ganske streng moderasjon rundt bilder som TS skisserer. Barn som sniffer, og barn som leker med døde kropper?

Skeptisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolletråd? Facebook har jo en ganske streng moderasjon rundt bilder som TS skisserer. Barn som sniffer, og barn som leker med døde kropper?

Skeptisk.

Lå lenke til facebooksiden med bilder tidligere i dag. Jeg kikket på er bilde. Der var av 3 barn som sniffet oppi poser med noe væske oppi. Det så ut som det bilde var forsidebilde på en profil. Klikket meg ikke videre inn for å kikke. Lenken er tatt bort av ts nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolletråd? Facebook har jo en ganske streng moderasjon rundt bilder som TS skisserer. Barn som sniffer, og barn som leker med døde kropper?

Skeptisk.

Ganske drøye bilder, barn som sniffer fra pose, noen barn som driver med annen type dop(?), barn som leker mens politiet er på et åsted rett ved med en avdød pakket i plast, små barn som spiser rått kjøtt rett fra et åpent dyr (sikkert vanlig i noen kulturer for det jeg vet det siste der, men).

Har lagret profilen og har rapportert flere av bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolletråd? Facebook har jo en ganske streng moderasjon rundt bilder som TS skisserer. Barn som sniffer, og barn som leker med døde kropper?

Skeptisk.

Det var ikke akkurat barn som leker med døde kropper, men to gutter som husket og bak dem ble et lik undersøkt av politifolk. Mye gufne bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tok bort linken fordi jeg ikke vil ha noe drama med denne kvinnen. Men om jeg får vite at hun omgås barna mine, DA går jeg til verks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...