Gå til innhold

Barnevogn Baby Merc


Prøver25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en fin blanding av norsk og engelsk. Skeptisk til om jeg hadde kjøpt derfra.

Har ingen erfaring med vogna men håper du blir fornøyd siden du allerede har bestilt =)



Anonymous poster hash: 7e2a5...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke erfaring med Baby Merc eller lignende østeuropeiske vogner selv. Men ser en del av de på jobb(jobber i butikk og er mange østeuropeere her jeg bor) og inntrykket mitt er at de knirker en del og har lett for å se godt brukte ut/slites raskt ut. Ikke akkurat kvalitetsvogner med andre ord.



Anonymous poster hash: 31693...8bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å høre fra noen som faktisk har en Baby Merc vogn, og kan dele erfaringer ut fra bruken av vogna! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til denne, men to venninner har x-lander joggevognen derfra. Å de er kjempefornøyd med sine.

Har sett denne vognen noen ganger, og den er så nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er du ute etter erfaringer med vogna når du allerede har kjøpt den. Det er gjerne sånn man prøver å finne ut før man kjøper.

Anonymous poster hash: 7e2a5...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en baby merc q7 til gutten min, og var fornøyd. Det eneste var at kurven under var litt liten og upraktisk. Og siden jeg var avhengig av vogn og buss når jeg handlet ble den kurven litt upraktisk. Men den var god å trille og gutten min lå godt i bagen. Den var lett, og sportsdelen var lett å feste på. Parasollen var dog litt ubrukelig. Håper dette hjalp litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar MissMierce og KatyP! :)
Jeg hadde i utgangspunktet sett på Q7, men de sluttet å selge den i den norske nettbutikken etter at Q9 kom inn, så igår bestilte jeg Q9! Jeg har bestilt uten bilstol (kjøpte heller Maxi-Cosi og bestilte adapter til vogna). Det med kurvplass er jeg spent på - for det ser ut til at Q9 har ENDA mindre plass enn Q7, men jeg tror det skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...