Gå til innhold

andre som "bare" er hjemme i ferien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

andre som bare er hjemme i ferien?

synes det er nydelig å slappe av, være lenge oppe, pusle med det andre jeg ikke har tid til ellers

men får en del reaksjoner, fra folk som synes det er rart at man ikke skal reise eller gjøre noe spesielt

skal på en utenlandstur senere i sommer, det holder i massevis for meg



Anonymous poster hash: 7fff7...b06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal ut og reise senere i sommer er du vel ikke "bare" hjemme i ferien?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ferier for å slappe av og lade opp skikkelig, så det blir ingen reising bortsett fra å besøke familie på andre kanter av landet. Synes det er kjempedeilig å stort sett være hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ut og reise senere i sommer er du vel ikke "bare" hjemme i ferien?

Nei,men det er en stund til og har delt opp ferien, slik at den uken jeg har nå, er jeg bare hjemme. Det er det mange som synes er rart, at jeg liksom bruker opp en ferieuke på bare å være hjemme

Anonymous poster hash: 4b1e9...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Nei,men det er en stund til og har delt opp ferien, slik at den uken jeg har nå, er jeg bare hjemme. Det er det mange som synes er rart, at jeg liksom bruker opp en ferieuke på bare å være hjemme

Anonymous poster hash: 4b1e9...976

De fleste er vel hjemme deler av ferien sin .. bortsett fra de som har hytter hvor de tilbringer omtrent hver helg og hver ferie.

Da ungene var i skolealder så delte mannen min og jeg opp ferien slik at vi hadde noen uker sammen hvor vi reiste vekk - de ukene vi hadde barna alene var vi stort sett alltid hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er "bare hjemme" nå, mens mannen jobber. Det samme var han når jeg jobbet. Når vi har ferie begge to, drar vi bort.

Vanlige helger er vi sjelden hjemme dersom det ikke er en spesiell grunn (f.eks at vi skal få gjester, er invitert bort osv) Da drar vi til fjells eller på besøk til familie i "helgetur avstand".

Anonymous poster hash: 289bb...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Jeg er vel bare hjemme jeg også da, for vi skal også reise til utlandet senere.

Men jeg har hatt det veldig fint i sommer jeg. Fint vær har det vært. Har slappet av, gjort diverse jeg vanligvis ikke har hatt tid til, badet og sløvet ute.

Har uansett ikke hatt råd til noe mer, men gjør jo ikke noe det :) Gleder meg jo til tur da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ferie i juni så de tre ukene jeg har nå tilbringes hjemme og stort sett uten planer slik at dagene går til akkurat det jeg får lyst til å finne på. Jeg sover lenge og sitter seint oppe og føler at det er nettopp sånn batteriene lades.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er jo ikke borte absolutt hele ferien? Alle har vel en uke eller noen dager hjemme..? Og du skal reise bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg skulle ha fartet rundt hele ferien så hadde jeg hatt behov for ferie etter ferien..

Jeg MÅ være litt hjemme, ha tid til å gjøre det jeg vanligvis utsetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit tråd! Du er jo ikke hjemme hvis du skal reise bort da..

Jeg har ikke engang ferie, og kan ikke di at jeg får nevneverdige reaksjoner på det..

andre som bare er hjemme i ferien?

synes det er nydelig å slappe av, være lenge oppe, pusle med det andre jeg ikke har tid til ellers

men får en del reaksjoner, fra folk som synes det er rart at man ikke skal reise eller gjøre noe spesielt

skal på en utenlandstur senere i sommer, det holder i massevis for meg

Anonymous poster hash: 7fff7...b06

Anonymous poster hash: 57b70...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hjemme i snart to uker og skal i 10 dager til. Med det været vi har hatt er jeg god for å være hjemme og kunne nyte det. Blir litt reising senere i august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hjemme og syntes i grunnen det er ganske kjipt, men det er fordi jeg gjerne skulle vært en tur til syden, men har ikke penger til det :( Har ikke vært på utenlandsferie på fire år, menmen. I år skal jeg prioritere annerledes så jeg kommer meg på en ferie til neste sommer, så har jeg noe å se fram til likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare hjemme :) eller... skal i et bryllup og stikker nok til kjæresten og er der noen dager nå. men det kan vel ikke klassifiseres som de mest glamorøse reisene akkurat ;)



Anonymous poster hash: 6567b...4a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 uker hjemmeferie og det er kjipt. Andre året på rad. Jeg koste meg den første uka, men innser at jeg like gjerne kunne ha vært på jobb den siste uka. Ikke bil og med en elendig økonomi. Har vært en gang på utecafe i sommer, ellers bare hjemme.

Jeg orker ikke flere feriebilder og statuser på fb. Gruer meg til jobb på mandag med feriesnakk.

Anonymous poster hash: 1e5b4...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært hjemme hele sommeren.

Hatt besøk og vært på ute på fjorden å seilt.

Syklet, badet litt og kost meg i hagen med minstemann.

Jeg har hatt det bare fint, men kjenner savnet etter å reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pendlet mellom Oslo, barndomshjemmet til min forlovede og mitt barndomshjem og hytta hans. I tillegg til at vi egentlig skulle på hytten min og hytten hans på fjellet. Likevel når jeg sier at jeg ikke har noen planer utenom dette i sommerferien, bare norgesferie, er det mange som jeg får sånne blikk av; :O etterfulgt av et det blir nok hyggelig. Synes sommerferie i Norge er det beste med dette været og muligheten til å gjøre akkurat det man vil. Være sent oppe, slumse rundt uten mål og mening og generelt sett ta dagene som de kommer :) Litt rart at folk reagerer. Man må jo ikke være i Syden eller en annen plass for å ha ferie :)

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,men det er en stund til og har delt opp ferien, slik at den uken jeg har nå, er jeg bare hjemme. Det er det mange som synes er rart, at jeg liksom bruker opp en ferieuke på bare å være hjemme

Anonymous poster hash: 4b1e9...976

Drit i andre, det er ditt liv. Jeg også eeelsker å være hjemme og drive litt dank når jeg ellers jobber såpass mye ellers i året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...