Gå til innhold

Flysetene på dreamliner.. er de større?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bestilt tur til USA i slutten av august.. Er med et av disse nye dreamliner flyene.. Men det eneste jeg klarer å tenke på er "passer jeg i flysetet??".

De "reklamerer" jo med at det er Timco skinnsete, 31”, men hva betyr det? Er disse større enn de normale setene i de "vanlige" flyene?



Anonymous poster hash: 31b1c...1e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mer benplass/større avstand til setet foran, men kan ikke si jeg la merke til at de var særlig mye bredere enn vanlig. Er ikke spes. brei selv da, så har aldri opplevd det som et problem, men godt mulig det var litt ekstra å gå på...

Anonymous poster hash: b968b...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt tur til USA i slutten av august.. Er med et av disse nye dreamliner flyene.. Men det eneste jeg klarer å tenke på er "passer jeg i flysetet??".

De "reklamerer" jo med at det er Timco skinnsete, 31”, men hva betyr det? Er disse større enn de normale setene i de "vanlige" flyene?

Anonymous poster hash: 31b1c...1e5

31 er vel pitchen, altså avstanden mellom setekanten og seteryggen forran. Og da snakker man 31 tommer. Det er vel ganske standard for økonomi. Den bruker og ligge mellom 30 og 32 hos de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler. De fleste flyseter er, med mindre du reiser business/first, mellom 17-18 inches.

Anonymous poster hash: 37e39...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke større seter eller større plass nei. Men der er litt mere luft over hodet ditt, litt mere plass der (akkurat som det skulle være så nødvendig?) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...