Gå til innhold

Overvekt? På flyplassen altså


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg sjekker inn kofferten på self-drop og har feks fire kilo overvekt. Hva skjer da? Piper det sånn at det kommer ansatte for å ta betalt?

Anonymous poster hash: 749e6...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du får ikke sjekket inn der hvis den er for tung. Det er en måte å få det til på likevel (og unngå å betale for overvekt), men den legger jeg ikke ut åpent på nett ;)

Anonymous poster hash: 266eb...f76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får ikke sjekket inn der hvis den er for tung. Det er en måte å få det til på likevel (og unngå å betale for overvekt), men den legger jeg ikke ut åpent på nett ;)

Anonymous poster hash: 266eb...f76

Søren det tipset kunne jeg trengt nå. 5 kg overvekt :/ de lot meg slippe å betale frem til Oslo i hvert fall. Men de er nok ikke like greie på Gardermoen.

Anonymous poster hash: 749e6...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren det tipset kunne jeg trengt nå. 5 kg overvekt :/ de lot meg slippe å betale frem til Oslo i hvert fall. Men de er nok ikke like greie på Gardermoen.

Anonymous poster hash: 749e6...200

Er det 5 kg klær så kanskje du kan kle de på deg?

Anonymous poster hash: b75b5...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 5 kg klær så kanskje du kan kle de på deg? Anonymous poster hash: b75b5...bd0

Hehe, kunne sikkert klart det, men tror nok ikke det blir til det. Regnet at det vil koste meg 450kr nå. Kjipe penger, men det går nok greit.

Ts

Anonymous poster hash: 749e6...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble overvekt ja. 450kr. Men men. Da har jeg lært noe til neste gang!

Ts

Anonymous poster hash: 749e6...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips til neste gang: Det er ofte billigere å sjekke inn en ekstra koffert enn å betale for overvekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til neste gang: Det er ofte billigere å sjekke inn en ekstra koffert enn å betale for overvekt.

Åh? Hva koster det?

Ts

Anonymous poster hash: 749e6...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Hva koster det?

Ts

Anonymous poster hash: 749e6...200

Det kommer ann på flyselskapet og om det er innenlands eller utenlands. Men det er ofte billigere en å betale overvekt, spesielt om det er noen kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på flyselskapet og om det er innenlands eller utenlands. Men det er ofte billigere en å betale overvekt, spesielt om det er noen kilo.

Ok, da vet jeg det! TAKK:)

TS

Anonymous poster hash: 749e6...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...